ja iedereen die anale sex heeft is homoquote:
duidelijkquote:
Als je kwaliteit glijmiddel aanschaft, zal je zowel bij normale sex als anale het kunnen gebruiken.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:57 schreef KlaasWinters het volgende:
Zie topictitel, wat is eigenlijk het verschil hiertussen?
En kun je 'normaal' glijmiddel niet anaal gebruiken ofzo?
Zei ik toch. Het glijd beterquote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je kwaliteit glijmiddel aanschaft, zal je zowel bij normale sex als anale het kunnen gebruiken.
Vermoed dat het iets meer glibberig is, zodat het beter 'glijd'.
Ja en het zorgt voor een betere geleiding naar binnenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, dus het glijdt beter?
De keeper van Den Haag, die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch Dat is toch niet gezond.quote:
Waarom zou jij je daar überhaupt iets bij moeten kunnen voorstellen dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef patricia27 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er heteromannen zijn die zich daar graag laten "pakken". Al dan niet door vrouw met voorbinddildo.
Jij vindt het dus schijnbaar wel lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom zou jij je daar überhaupt iets bij moeten kunnen voorstellen dan?
Niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Jij vindt het dus schijnbaar wel lekker.
Een vinger? Dat verneem je toch niet meer op het laatst?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef smammela het volgende:
hahaha, ik er eentje die wel graag een vinger erin heeft.
jij vind iedere vrouw die anaal wordt genomen een sletquote:
het ging er mij om dat mannen extreem snel homo genomen worden en dat onzin isquote:Op maandag 4 juni 2007 22:04 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
jij vind iedere vrouw die anaal wordt genomen een slet
dan zijn er vele sletten onder onsdenk ik zomaar
iig 1
genomen worden of genoemd worden?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Angst het volgende:
[..]
het ging er mij om dat mannen extreem snel homo genomen worden en dat onzin is
Ja genomen worden maar is dat een probleemquote:
Waar is niks mis mee? bi-mannen die genomen worden of heteromannen die genomen worden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef firestorm_99 het volgende:
er is inderdaad niks mis mee
zolang je maar genoeg glijmiddel gebruikt!
Waar heeft ze geen problemen mee? Dat zij anaal genomen wordt, of jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja genomen worden maar is dat een probleem
Mijn vrouw heeft er geen problemen mee en ik volgens mij ook nog niet
Ik denk eerder dat heteromannen die zich van achter laten plompen extreem snel homo genoemd worden. Mannen die vrouwen anaal nemen niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef Angst het volgende:
[..]
het ging er mij om dat mannen extreem snel homo genomen worden en dat onzin is
beiden toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:09 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Waar is niks mis mee? bi-mannen die genomen worden of heteromannen die genomen worden?
Absoluut ik zelf ben hetro en heb al 8 jaar een vriendin en is gewoon een onderdeel van de sexgame die wij met elkaar kunnen spelen, is trouwens lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef patricia27 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er heteromannen zijn die zich daar graag laten "pakken". Al dan niet door vrouw met voorbinddildo.
groot gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:27 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
beiden toch?
ik vind dat ze er altijd zo'n ophef over maken
neem nou die ado keeper als hij dat nou lekker vind wat is er dan mis mee?
Misschien een rare vraag maar ben jij van een oorsprong een kerel?quote:
Hier is PM voor uitgevonden...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ben jij van een oorsprong een kerel?
Is het zo raar om dat gewoon te vragen?quote:
quote:
Is dat voor jou van belang dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ben jij van een oorsprong een kerel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |