ja iedereen die anale sex heeft is homoquote:
duidelijkquote:
Als je kwaliteit glijmiddel aanschaft, zal je zowel bij normale sex als anale het kunnen gebruiken.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:57 schreef KlaasWinters het volgende:
Zie topictitel, wat is eigenlijk het verschil hiertussen?
En kun je 'normaal' glijmiddel niet anaal gebruiken ofzo?
Zei ik toch. Het glijd beterquote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je kwaliteit glijmiddel aanschaft, zal je zowel bij normale sex als anale het kunnen gebruiken.
Vermoed dat het iets meer glibberig is, zodat het beter 'glijd'.
Ja en het zorgt voor een betere geleiding naar binnenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, dus het glijdt beter?
De keeper van Den Haag, die heeft een dildo in z'n maag. Dat is toch, dat is toch Dat is toch niet gezond.quote:
Waarom zou jij je daar überhaupt iets bij moeten kunnen voorstellen dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:29 schreef patricia27 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er heteromannen zijn die zich daar graag laten "pakken". Al dan niet door vrouw met voorbinddildo.
Jij vindt het dus schijnbaar wel lekkerquote:Op zondag 3 juni 2007 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom zou jij je daar überhaupt iets bij moeten kunnen voorstellen dan?
Niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Jij vindt het dus schijnbaar wel lekker.
Een vinger? Dat verneem je toch niet meer op het laatst?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef smammela het volgende:
hahaha, ik er eentje die wel graag een vinger erin heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |