De glimlach van een kind, doet je beseffen...dat je leeft! (insert muzieknootjes)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Sirmixalot het volgende:
ik heb die hele lap tekst gelezen![]()
maar kon toch wel een glimlachje vanaf![]()
biertje neem ik nu wel oké?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk, daar doe ik het voor!
Dat mensen die entertainment tot zich kunnen nemen in de buitenlucht, vergeet je biertje niet trouwens.
Waarom noem je jezelf een lamlul?quote:
Maak mij eens blauw met je charisma @ de admins.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef jogy het volgende:
BG, man van mijn hart. Ik ben nu ook TRU modje trouwens, mijn langzame queste voor Forumdominatie gaat gestaag vooruit.
Dank. Jij was ook geniaal in die ene video.quote:
Niet overdrijven.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dank. Jij was ook geniaal in die ene video.
Ik zie wel NWS-materiaal in je, ik zal het voorleggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maak mij eens blauw met je charisma @ de admins.
Zou tijd worden etc.
Partner dood - Hertrouwen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Mijn topic van gister was geniaal, maar remlof vond van niet
quote:
Ik vind dat jogy dat topic weer open moet gooien, ik vind het een grappig topic.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!!!
Niet dooeeen straks ga ik irl blozen
Geen flauw idee, interreseert mij ook weinig eigenlijk.. dat mens is eindelijk gebanned hoorde ik geloof ik, suits her right.quote:
Mijn lieve chriz! Wat leuk dat je er ook bent.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind je baardje geil.
Valt me tegen dat je geen ongeremde seks wilt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn lieve chriz! Wat leuk dat je er ook bent.
Nu kunnen we piccas uitwisselen.
Je bedoelt Jodenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef Aurelianus het volgende:
Je weet wat ze zeggen over onkruid.
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.quote:
Zo mooi hoe je subtiel joden zonder hoofdletter typtquote:Op maandag 4 juni 2007 19:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
BG is een jood? Ik had het kunnen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |