In principe niet, op een uitzondering na. Heb die briefjes ook nooit bij, soms liggen ze toevallig in een auto.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Echt nooit, ook als je weet dat degene morgen misschien wel aanwezig is?
Als er bij een legitimatiezending wordt verteld dat diegene er morgen ook niet is, schrijf ik gewoon een grote kennisgeving uit.
Ik zette het voorheen ook altijd op de agt. zelf als er op verzoek geen 2e aanbieding plaats vindt, maar er zit nu ergens een controleur die dat nakijkt, en die meteen gaat zeiken als er geen 2e aanbieding is geweest. En dan kan je praten als brugman over klantvriendelijkheid, regels zijn regels. Bovendien, wordt er dan fijntjes bijverteld, de klant is de afzender van de post, niet de ontvanger.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Je hoef al jarenlang geen eed meer af te leggen.
Bij legitimatiezendingen vraag ik idd ook of de persoon de volgende dag thuis is. Zo niet dan schrijf ik op de geleidelijst 'op verzoek van klant naar PAG'
Die illusie heb ik eigenlijk nooit echt gehad. Zoals je al zegt is het de verzender die "klant" is, iig de betalende klant.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je zou toch denken dat de toegenomen concurrentie een positief effect zou hebben op dit soort zaken. Maar helaas, er wordt alleen maar gekeken hoe alles nog goedkoper en efficienter kan.
Ik doe het echt al jaren. (6 jaar zaterdagpostbode nu).quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij mogen alleen vaste krachten die gerechtelijke zendingen uitreiken. Zaterdagpostbodes niet. Volgens mij leggen die namelijk geen eed meer af. Ik hoefde het in ieder geval niet te doen.
Gerechterlijke brieven komen volgens mij idd niet (meer) op zaterdag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:02 schreef gr8w8 het volgende:
Maar volgens mij is er nu meer de verwarring dat die dingen in principe sowieso niet op zaterdag meer komen.![]()
Van die praktijken heb ik ook last helaas. Zal er voortaan weer eens beter op letten. Wel lekker trouwens dat ik er op zaterdag zo nu en dan een uurtje bij krijg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:29 schreef Smeich het volgende:
Bij ons is het zo dat je de handpost snel achter de HSM post zet tijdens het zetten en niet meer goed op volgorde en dat je dus al lopend gaat kijken of het klopt en dergelijk. Dus foute post ontdek je tijdens de loop en grotere kans op wat meters terug lopen af en toe... als het je dan nog interesseert
Vooral fijn als je alleen hoeft te lopen! Aan het eind heb ik vaak een hele verzameling fouten die ik dan in de rode bus kieper. Tot maandag!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:29 schreef Smeich het volgende:
Bij ons is het zo dat je de handpost snel achter de HSM post zet tijdens het zetten en niet meer goed op volgorde en dat je dus al lopend gaat kijken of het klopt en dergelijk. Dus foute post ontdek je tijdens de loop en grotere kans op wat meters terug lopen af en toe... als het je dan nog interesseert
Een paar nummers ok, maar ik ga echt geen straat terug lopen voor een fout die ik niet gemaakt heb.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Vooral fijn als je alleen hoeft te lopen! Aan het eind heb ik vaak een hele verzameling fouten die ik dan in de rode bus kieper. Tot maandag!
Doe ik ook niet, tenzij het erg dichtbij is, anders is het ook toedeledokie en tot maandag/dinsdag als je het op zaterdag moet bezorgen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Een paar nummers ok, maar ik ga echt geen straat terug lopen voor een fout die ik niet gemaakt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |