De overheid heeft een geweldsmonopolie, ik zou niet weten wat er mis is met een corrigerende tik van de wapenstok.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh, die middelvinger is vast geen incident. Het is ook geen excuus om de wet te overtreden. De politie is ingehuurd om de wet te handhaven, niet om de wet te overtreden. Als de politie geweld toepast tegen burgers (die op dat moment nog geen wet hebben overtreden) moet er ingegrepen worden. Op zijn minst door het onderzoeken van de klachten.
Dat dat tuig vervolgens dringend toe is aan een behoorlijke heropvoeding staat buiten kijf.
je bedoelt: behalve dat het illegaal is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
De overheid heeft een geweldsmonopolie, ik zou niet weten wat er mis is met een corrigerende tik van de wapenstok.
Waarom zou het illegaal zijn? Belediging van een ambtenaar in functie, verstoring van de openbare orde. Altijd wel iets te bedenken om de wapenstok mee te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:02 schreef teamlead het volgende:
je bedoelt: behalve dat het illegaal is?
Ringo heeft de discussie gewonnen lijkt me wel duidelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zou het illegaal zijn? Belediging van een ambtenaar in functie, verstoring van de openbare orde. Altijd wel iets te bedenken om de wapenstok mee te rechtvaardigen.
Niet zo moeilijk doen hoor, beetje pragmatisch denken graag![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef erwinbey het volgende:
[..]
ik ga er blind vanuit marokkanen.
komt omdat ik een racist ben.
excesief geweld is voor de dames en heren politie-agenten niet toegestaan. Geweld wegens "belediging van een ambtenaar in functie" kost je normaal een eurootje of 50, geen wapenstok in je nek.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zou het illegaal zijn? Belediging van een ambtenaar in functie, verstoring van de openbare orde. Altijd wel iets te bedenken om de wapenstok mee te rechtvaardigen.
Niet zo moeilijk doen hoor, beetje pragmatisch denken graag![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef erwinbey het volgende:
[..]
Ringo heeft de discussie gewonnen lijkt me wel duidelijk![]()
ik zapte net in het laatste stuk van het bericht. Als zij een middelvinger opsteken tegen een politieauto is dat natuurlijk puur uitdagen van ze (zou ik misschien ook wel gedaan hebben vroeger...). Als je dan een boete krijgt, of mee moet naar het bureau, is dat niet meer dan logisch. Als de politie echter echt klappen heeft uitgedeeld, zonder dat de jongeren zich agresief hebben gedragen, dan is dat toch echt buitenproportioneel geweld, totaal niet nodig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Suko het volgende:
Ik heb op het AT5-nieuws vandaag gezien. Er zaten een aantal hangerds op een muurtje die vertelden dat een politieauto drie x voorbij reed wat zij als intimiderend opvatten. Toen stak imand een middelvinger op en vervolgens kreeg die jongen rake klappen van de politie. Hier is het item terug te zien. Ik heb het idee dat de politie instructies heeft strenger op te treden maar ook dat ze het gepest en uitdagen van die groep(en) goed zat is, terecht.
en jij spelt als een allochtoonquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:09 schreef erwinbey het volgende:
[..]
je discrimineerd tegen realisten door ons in het hokje racisten te plaatsen![]()
![]()
hij spelt als de gemiddelde Nederlandse scholier hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:37 schreef erwinbey het volgende:
ik ben een aanwinst voor de maatschappij natuurlijk ben ik daar trots op
quote:Beroep: Systeembeheerder
Rotterdamquote:
Nog een systeembeheerder?quote:
* Het_hupt mee eensch isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:40 schreef JoepdePapegaai- het volgende:
in het been schieten, die apen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Vistel het volgende:
ah gossie, zij discriminatieren uns.
kan dat kutvolk niet oprotten?
dus ik mag ook proberen er bij jou wat verstand in te rammen als ik het goed begrijp .. er is immers meer dan genoeg blank uitschot om dat soort maatregelen tegen hun soortgenoten te rechtvaardigenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En stel nou eens dat die jochies af en toe een tik met een wapenstok krijgen, dat is toch echt de enige taal die ze begrijpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |