quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Echt élke reactie is welkom?
Ik zou het niet weten, zitten daar bijwerkingen aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef Furia het volgende:
Kunnen plaspillen helpen? Dat is misschien net wel een beetje als mensen die geen grote boodschappen kunnen doen aan de laxeertabletten zetten: of je nu wilt of niet, dan moet je wel. Denk ik. Optie?
Ook al heb jij het niet zo erg als ik. Dit is echt tof om te horenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:17 schreef ikJur het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde maar in een wat lichtere vorm. Ik kan gewoon niet plassen in van die sta wc's als er andere mensen zijn dan pak ik meestal die wc's met een deur. maar de laatste jaren is het wel heel erg afgenomen. Ook omdat ik me er niet zo druk meer om maak. Denk dat dat ook de enige oplossing is. Kom er ook gewoon voor uit dat je niet kan plassen als er andere mensen bij staan. Als is het in jou geval ook als ze op je wachten. Dat heb ik iets minder maar ook wel eens gehad.
Als ik dan met iemand de plee inloop en die gaat dan achter zo'n sta wc staan dan zeg ik: ik ga effe in deze plee anders kan ik niet plassennaja nooit rare reactie op gehad ofzo
je bent in ieder geval niet de enige, mijn ex-vriendin had het trouwens ook.
Wat bij mij altijd helpt is eraan te denk (klinkt heel gek) dat ik naar een bos ga waar niemand is, en dat ik helemaaal alleen ben. Dat is op een of andere manier erg rustgevend.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:59 schreef shifto het volgende:
Wat schijnt te helpen (ooit iets over gelezen omdat ik het sporadisch tegenkwam in mijn omgeving) is letterlijk de tijd nemen, ook al moet je alleen plassen, ga zitten en ga iets lezen, een tijdschrift ofzow. Dan vergeet je de "drang" van het moeten en ga je eigenlijk al voor je het zelf door hebt! Hoop dat je er iets aan hebt, er iig niet mee bezig zijn tijdens het plassen zelf!
Voor zover ik weet kun je ze op recept halen en bestaat er bij verkeerd/overmatig gebruik kans op uitdroging (logisch ook, want je "jaagt" vocht je lichaam uit). En je moet natuurlijk wel naar de wc toe, anders kun je t ongetwijfeld in je broek doen. Maar ik zou eens langs de huisarts gaan, die heeft er zeker meer verstand van dan ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:49 schreef Lucian het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, zitten daar bijwerkingen aan?
[..]
dat heb ik soms ook nog wel, alleen niet als ik heel nodig moet dan maakt het weinig uit. maar zoals TS is het toch een ander verhaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik kan ook echt niet plassen als er iemand bij is, en ik geloof dat wel meer mensen dat hebben hoor. Het lukt gewoon niet bij een pisbak, ik moet een deur hebben die op slot kan![]()
Je wel hoor, is wel 'ns gebeurd in zo'n jappenkamp. Schijnt een zeer pijnlijke dood te zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, je blaas knapt niet. Niet zo min als je zelf je adem in kan houden tot je dood bent.
Je autonome zenuwstelsel neemt het over voor je blaas knapt.
Daarbij moet je wel behoorlijk lang niet plassen voordat je uberhaupt risico's loopt.
Ik kan niet urineren als ik weet dat mensen (bekenden of onbekenden) mij kunnen horen urineren.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik kan ook echt niet plassen als er iemand bij is, en ik geloof dat wel meer mensen dat hebben hoor. He
Dat is het slechtste wat je jezelf kan aanleren als je last hebt van plasangst. Echt. Als je geluiden gaat gebruiken om te plassen, ,ga je ze na verloop van tijd NODIG hebben om te kunnen plassen. Je lost je probleem niet op, je maakt het gewoon erger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef Hi_flyer het volgende:
En onder de douche, het geluid en de stralen moeten toch wel 'motiverend' werken, zeg maar.....
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:31 schreef cerror het volgende:
Probeer eens met een koptelefoon op te pissen.
Kan je muziek op spelen of je neemt het geluid op van een moment waar je wel kan zeiken (mic als het wel wil).
Gewoon een situatie waarin je het wel kan nabootsen en dan met je ogen dicht en dat geluid aan proberen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat is het slechtste wat je jezelf kan aanleren als je last hebt van plasangst. Echt. Als je geluiden gaat gebruiken om te plassen, ,ga je ze na verloop van tijd NODIG hebben om te kunnen plassen. Je lost je probleem niet op, je maakt het gewoon erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |