Dat is ook belachelijk: Natasia is niet wijs omdat ze deze keuze gemaakt heeft, maar mensen die dat onschuldige kind nog een keer extra gaan pakken door haar op haar verjaardag dmv een spandoek nog een keer met dat falend moederschap te confronteren zijn IMHO nog gestoorder.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is pissed. Ze schreeuwt uit dat ze het belachelijk vind dat mensen het plan hebben voor haar huis te gaan staan met een spandoek "Cheyenne gefeliciteerd en je moeder is niet thuis".
Dat denk ik wel. Kennelijk sturen ze regelmatig brieven naar Huub. (Daarom wist hij dat ze kwam en dat ze vandaag jarig was. Huub sprak over haar opa.)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:45 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij heeft dat meisje niet in de gaten wie Jaap is...
geweldig ideequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is pissed. Ze schreeuwt uit dat ze het belachelijk vind dat mensen het plan hebben voor haar huis te gaan staan met een spandoek "Cheyenne gefeliciteerd en je moeder is niet thuis".
Je hebt gelijk, tegelijkertijd:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook belachelijk: Natasia is niet wijs omdat ze deze keuze gemaakt heeft, maar mensen die dat onschuldige kind nog een keer extra gaan pakken door haar op haar verjaardag dmv een spandoek nog een keer met dat falend moederschap te confronteren zijn IMHO nog gestoorder.
Heb je gelijk in, maar waarom in godsnaam dat kind dr dag nog moeilijker maken dan hij al is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tegelijkertijd:
Wie is verantwoordelijk voor het programma met alle konsekwenties?
Door de sturing worden bewust en onvoorzien effecten bewerkstelligd.
Tas roept zelf heftige sentimenten op en maalt niet om de gevolgen voor haar kinderen.
neeee (durf het bijna niet te zeggen maar moet zo ff naar toppers)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs...![]()
of sta je er al met je spandoek?![]()
ow dat zie jij dwars door haar broek heenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Want jij houd van kijken naar cellulitus?!??
Niet verstandig van Lieke om met zo'n aanstellerig berekenend kikkertje op de foto te gaan, maar ja Lieke is nu eenmaal super sociaal, en dat waardeer ik uiteraard.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen reclame hoor
[afbeelding]
ja maar wat voor un armbanden .............boeda armbanden jawelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:56 schreef akveor het volgende:
Ik ben net terug. Ik begrijp dat ze uit bed gekomen zijn vanwege 2 armbanden?
Owww dat verklaart alles.... Nou ja er is leven.... afwachten maar weer wat de dag ons brengt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja maar wat voor un armbanden .............boeda armbanden jawel![]()
Waarom durf je dat niet te zeggen...is leuk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:53 schreef milk-shake het volgende:
[..]
neeee (durf het bijna niet te zeggen maar moet zo ff naar toppers)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Want jij houd van kijken naar cellulitus?!??
zal wel een totale libelle-lezeressen-optocht worden in samenwerking met de plattelands-huisvrouwenverenigingenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook belachelijk: Natasia is niet wijs omdat ze deze keuze gemaakt heeft, maar mensen die dat onschuldige kind nog een keer extra gaan pakken door haar op haar verjaardag dmv een spandoek nog een keer met dat falend moederschap te confronteren zijn IMHO nog gestoorder.
okeee ....nou jij werk zequote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet te zeggen...is leuk!![]()
moet helaas werken straks
denk daarbij dat hodeje weg en niet een zonnebril op zijn neus maar op de kop, dan heb je huub.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sommige mensen hoeven toch niet veel te doen om volslagen voor gek te staan ......
[afbeelding]
Ik vind dat echt zo'n ouwe wijven bril die Huub altijd op heeft. Maar er zal vast ergens een merkje staan wat het stoer maakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk daarbij dat hodeje weg en niet een zonnebril op zijn neus maar op de kop, dan heb je huub.
valt me mee dat huub niet met zonnebril op naar bed gaat
Het is Natasia's zonnebril...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n ouwe wijven bril die Huub altijd op heeft. Maar er zal vast ergens een merkje staan wat het stoer maakt.
Die kinderen komen niets tekort?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:00 schreef PumaStreamer het volgende:
Even ter duidelijkheid. Tuurlijk is het een soort van sneu voor de kids, Maar er word zeer duidelijk onderschat wat de kracht is van familie...Nederlanders zijn over het algemeen wat kouder..wat minder familie gehecht. Donkere mensen, met name Antilianen en Surinamers hebben vele sterkere familie banden, die kids komen niks te kort. Daarbij niet om het een of ander, maar om niet te lullig te zijn.JE zou blij moeten zijn voor die kids..eindelijk is rust psychomamma
oow okay... thanks voor de update...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het is lieke's zonnebril, die van natas heeft wilgo meegenomen
aan jouw betoog te lezen sta jij voorop met de spandoeken bij het hek?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:17 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die kinderen komen niets tekort?Hoe zit dat dan bij met name Antilianen en Surinamers? Zijn die zo 'betrokken' dat ze makkelijk vervangbaar zijn? Ach joh, het rot niet wie er bij je is, maakt niet uit dat het mama niet is, je hebt je snoep en je speelgoed en je krijgt te eten en een kus van een tante dus... mama is niet nodig. Je komt niets tekort hoor!
Nou, dan kan Natasja ook wel....... dood zijn? Want dan kom je toch niets tekort? Is ze daarom zo ongehoord gemeen tegen Eric over zijn moeder? Want ach..... dan had zijn familie maar moeten zorgen dat hij niets tekort komt? Een mama missen? Welnee.... zo gaat dat niet bij die warme families uit de Antillen en Suriname? Daar mag mama best een paar jaar oprotten! Als ze maar kinderen uit haar kut schijt? ( even voor de niet bijgelezen lezer, dit is een uitdrukking van Natasja.... ik krijg hem niet eens verzonnen, zelfs niet met mijn fantasie)
Echt, ik snap dit niet!
En ik ben ook van mening dat het diep triest is dat het dochtertje (zeker vandaag) de dupe is, maar daarmee hoeft ze (wat mij betreft)niet tegen de pijn van het gemis beschermd te worden.
Ik ben wel van mening dat die familie ( en ook dat meisje die straks in haar leven betere keuzes mag maken dan haar moeder en familie nu doen) geen bescherming tegen deze pijn hoeft te krijgen.
Ik wil dat de pijn duidelijk, zichtbaar en voelbaar is. Met uitstraling graag! Openlijk en niet stiekem op de achtergrond en we praten er niet over?
De consequenties van Natasja's onberouwbare gedrag en haar afwezigheid zijn traumatisch en ik wil dat dat liever vandaag dan morgen eindelijk duidelijk is.
Dat hoop ik dan maar! B&N zijn wel weer misselijkmakend bezig...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:23 schreef riri het volgende:
Erik gebruikt dit natuurlijk om alle informatie van Brian en Natasia te krijgen...straks weten Huub en Lieke via Erik weer precies de stand van zaken van dat BAN groepje
en met Nattetasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:23 schreef SIRA het volgende:
knap dat mensen überhaupt gesprekken met Brian aangaan
tis zooo vermoeiend om naar te luisteren
en wat ie allemaal zegt ??
mitch en zondag melissaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd wie er vanavond als Butler komt.
Plenty! Vooral die met een wit hoedje zijn dolkomisch (voor Bonaire standaard dan)!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef FdW het volgende:
Brian vertelt dat je een ezel niet uit de bush bush krijgt.
Er zijn vast nog wel goede pics van Bonaire ezels![]()
In haar milieu klopt dat waarschijnlijk wel!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:31 schreef Varen het volgende:
Nattas: Maak een vrouw niet boos; ze maakt je eten, ze heeft sex met je, maar als je slaapt, steek ze je in de fik
Dan sla je wifebeater veel en veel te hoog aan!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Misschien bedoelt Wifebeater dit:
Chavez: Bush is een ezel!
Bron: NieuwNieuws.
Nee, ik ben geen spandoeken type. Daarbij is er een verschil tussen iets begrijpen of niet begrijpen of iets in daden uitvoeren omdat je het begrijpt? Ik heb niet de behoefte om iemand openlijk tegen de pijn te beschermen omdat de pijn er ( ook onuitgesproken) wel degelijk zit! Dat is iets heel anders dan zelf meewerken aan de pijn openbaar te krijgen. Het besef en het blootleggen van het besef is niet de daad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
aan jouw betoog te lezen sta jij voorop met de spandoeken bij het hek?
doe de groeten aan alle lieve libelle-lezeressen en plattelandshuisvrouwen.
en als je amanda ziet, geef haar een lekkere zoen![]()
dank je, ik heb me even aan 3 gewaagd, maar dat was het ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:48 schreef lorence1 het volgende:
3 en 4 zijn lieke en huub, maar dat is relatie gezeik. 1 en 2 zijn eric en natas
nee is echt gezeik. ik hoopdat ze eindelijk eens een punt achter die relatie zetten en het spel eens gaan spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
dank je, ik heb me even aan 3 gewaagt, maar dat was het ook niet
oeverloos gezeur van van die twee - wordt tijd voor een nieuwe bewoner, echt! (nee geen mitch, melissa of dimitri - iemand NIEUW, die liefst echt een beetje goed kan opschieten met Japio)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nee is echt gezeik. ik hoopdat ze eindelijk eens een punt achter die relatie zetten en het spel eens gaan spelen
Dat er een nieuw pakt gevormd kan worden.. Uiteindelijk 3 groepenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
oeverloos gezeur van van die twee - wordt tijd voor een nieuwe bewoner, echt! (nee geen mitch, melissa of dimitri - iemand NIEUW, die liefst echt een beetje goed kan opschieten met Japio)
Eric+Amanda zie ik niet zo snel gebeuren, misschien iets als dit:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat er een nieuw pakt gevormd kan worden.. Uiteindelijk 3 groepen
Nieuwe + Jaap + Huub
Eric + Amanda
Brian + Natasia..
Dat wordt echt veel ruzie dan, grappig![]()
Het is 4 maanden, maar ze telt juni niet meer mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef SiRojK het volgende:
3 maandjes.. das een fucking kwart jaar...
Ik vind het nogal irritant dat die nieuwe laatste bewoner zo idioot lang op zich laten wachten. Alsof ze wachten op een moment dat er een exit aan dreigt te komen die hun niet bevalt, waarop ze de nieuwe dan met de mogelijkheid en opdracht erin brengen om dat te voorkomen. Beet lullig dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:13 schreef SiRojK het volgende:
Jaap + nieuwe tegen Eric Huub en Lieke zou ook leuk worden...
Eric + nieuwe lijkt me niets, dat gaan ze niet lang trekken
Idd, ze mogen mij NU bellen, dan sta ik er vnv.. Breek ik die hele villa af, met bewoners en alquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het nogal irritant dat die nieuwe laatste bewoner zo idioot lang op zich laten wachten. Alsof ze wachten op een moment dat er een exit aan dreigt te komen die hun niet bevalt, waarop ze de nieuwe dan met de mogelijkheid en opdracht erin brengen om dat te voorkomen. Beet lullig dus.
kijk eens aanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, ze mogen mij NU bellen, dan sta ik er vnv.. Breek ik die hele villa af, met bewoners en al![]()
maar de boesboes misschien wel uit een ezel...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:26 schreef SIRA het volgende:
B: "je krijgt een ezel niet uit de boesboes"
kent iemand dit gezegde/spreekwoord ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |