KingJaap.NL
Vandaag kwam er een lekkere 20 jarige brunette, cup D, langs om aan haar mediageile verlangens toe te geven. Oh ja...ze had ook 2 armbanden bij zich. De foto's in het fotoboek zijn prachtig.
Loes kwam langs met 2 zilveren armbanden van het merk "censored". Eentje voor de mannen en eentje voor de vrouwen. HAHAHAHAHA. Wat een naaienstreek! Respect.
Hoewel er niet meteen een giga ruzie ontstond over wie de armband zou krijgen, is er wel wat frictie tussen Huub & Eric. Huub wil de armband annexeren, maar Eric wil 'm ook en wil 'm om hebben bij zijn date vanavond. Ohohoh hoe gaat die date verlopen?
Ik zou natuurlijk ff vette reclame kunnen maken voor het merk van de armband. Ik zou natuurlijk even een link kunnen plaatsen naar hun website. MAAR IK DOE HET NIET HAHAHA.
Wat is dit voor ongein? Wees eens ff niet zo cheap en gooi gewoon 7 armbanden de villa in. Ik heb een voorstel aan Loes Stoeipoes. Als jij ff nog 5 armbanden regelt, dan haal ik de zwarte blokjes weg die ik over jullie merknaam heb geplakt. (zie fotoboek) HAHAHAHA en ik plaats een link op mijn website. Als je mij een reclametekst levert van maximaal 100 woorden, dan plaats ik deze ook op mijn site.
Ik geef je een ultimatum. Binnen 2 weken wil ik hier fokking hel 7 armbanden in huis hebben anders komt er terror jullie kant uit. Ik heb nog wel wat ideetjes die ik mijn volgelingen via dit medium kan opdragen. Vraag maar aan Marcel Verreck, Yvonne Hoebe, Carlos de fitness amateur, Marco de golfgroupie en alle andere mensachtigen die mij durven te tarten.
Waar kies je voor? Vriend of vijand? Terror of zakelijk succes?
TERROR FUCKING HEL TERROR
----------------
Jaap heeft er blijkbaar al zin in...