abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53027663
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:26 schreef desiredbard het volgende:
Alhoewel ik hans Teeuwen af en toe toch wel mis
http://www.dumpert.nl/Hansteeuweninterview
Linkje werkt niet, en mis cabaret... inclusief Teeuwen
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:06:57 #202
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_53028643
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_53029039
quote:
Dankjewel, dat is een fantastisch fragment
pi_53167744
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee, ik zit aan de westkust, ik wil niet in Dublin wonen. EN joh, dat foto's maken, begin er niet aan, want als je dat eenmaal doet hou je nooit meer op

Nee hoor, lekker genieten van de bergen en lekker een toestel kopen!!!
an bhfuill tu Cailin cean dearg?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:23:08 #205
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53171991
Níl Gaeilge líofa agam
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_53172325
Ik bedoel de vertaling van: Súile glas? Its open to multiple interpretations,
Its either a synonym for Griangraifeadóireacht or the colour in which beauty lies?
  vrijdag 14 september 2007 @ 15:08:07 #207
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53173291
Súile glas = Green eyes
Griangraifeadóireacht = Photography

But you are right, multiple interpretable.

Well, whatever
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:09:37 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53177390
Even de OP aangepast.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53177642
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef ElizabethR het volgende:
Súile glas = Green eyes
Griangraifeadóireacht = Photography

But you are right, multiple interpretable.

Well, whatever
An Bhfuill tu is de vragende vorm van Tá btw

But Glas also means inexperienced
dus ik had de keuze uit amateur/beginnend of met groene ogen.

BTW het bijpassende Ceann Dearg?
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:06:55 #210
158889 Parajeweet
Proud multi console owner!
pi_53371320
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:49 schreef Shelbourne het volgende:

[..]

Hehe.. dat zit hier practisch om de hoek...

Doe Huisman de groeten

MS - Sandyford
Huisman zit nu bij Dell

WTF, mn vriendin (deens) werkt ook bij MS, en we wonen met zn tweetjes lekker in the cubes daarzo, 2 bad kamer 2 slaapkamer appartement.

Zit hier nu bijna een jaar, woon ondertussen dus met mn vriendin die ik hier ontmoet heb samen, werk bij Dell nu als senior server analyst (gold en platinum contracten dus), en heb hiervoor bij HP (ISS enterprise desk) gewerkt, en die reloctaion die je krijgt bij die lui, je word zwaar genaakid. Eis meer, sommige mensen hebben zo een maand in een hostel gekregen.

Even uit ervaring dus.

(Voor de mensen die het niet zo weten, sandyford - Dublin 18 is dus waar ik woon, Dell zit in cherrywood en krijg handig vervoer vergoed )

[ Bericht 4% gewijzigd door Parajeweet op 22-09-2007 00:14:47 ]
Fanboys zijn gay!
Xboxlive!: ParanoidMoloch
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:08:45 #211
158889 Parajeweet
Proud multi console owner!
pi_53371369
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:37 schreef Vinsane het volgende:

[..]

Koel gebouw is dat! (als het tenminste dat rode ronde gebouw is wat ik denk dat het is). Zelf nog op Barrow street gewoond, relaxte locatie met de Eurospar en Ocean Bar op 1 minuut lopen. Woon nu zelf in Sandymount, ook wel leuk.
[..]

* werkt ook bij HP (in Clonskeagh)! Bij welke afdeling ga je werken? Erg gezellige bedoening, minstens 3x per week naar de pub met collega's
Man, lul, ga surveys doen ofzo
Fanboys zijn gay!
Xboxlive!: ParanoidMoloch
  zaterdag 22 september 2007 @ 23:54:30 #212
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_53394691
Leuk, een topic over Ierland. Ik heb net een jaartje DCU achter de rug. Eigenlijk zou ik z.s.m. weer terug willen om te werken aangezien het leven in Dublin me uitstekend is bevallen (ondanks dat ik in Santry, vlakbij Ballymun, woonde). Met werk kan dat er echter alleen maar op vooruit gaan. Probleem is dat vriendinlief nog (een paar jaar ) in NL studeert en ik laat 'r liever niet nog een paar jaar achter.

Vergeleken met Nederland vind ik Ierland beschaafd, vriendelijk, menselijk en als ik niet onder de tram loop dan kom ik zeker terug om er weer te wonen. Tussentijds natuurlijk de nodige tripjes, vrienden opzoeken etc.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_53414031
Wat doet Microsoft hier eigenlijk?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 23 september 2007 @ 23:03:02 #214
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_53419369
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef LintuxCx het volgende:
Wat doet Microsoft hier eigenlijk?
Vrij weinig denk ik. Bij ons (M.Sc. Software Engineering @ DCU) zat een hele vage gast die bij MS werkte. Kort samengevat een ongewassen depressieve communist Behalve oude tabakslucht ging er weinig uit van die kerel. Best sneu, maarja.
pi_53750409
ER, waar in het westen van Ierland woon jij?
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:20:00 #216
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53763622
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:03 schreef Maggie het volgende:
ER, waar in het westen van Ierland woon jij?
Kilometertje of 10 boven Galway City, in Annaghdown
Waarom wil je dat weten??
pi_53767185
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben Nee, mijn moeder heeft jarenlang in het westen van Ierland gewoond, en ik heb er dus ook als kind behoorlijk wat tijd doorgebracht. Ik was gewoon benieuwd waar jij woonde.
Ons huis was vlak bij Mulranny, in Mayo, in een piepklein plaatsje dat Ballygarvaun heet. De vriend van mijn moeder had ook nog een ander huis nog in Clifden (geloof ik). Het was dus gewoon uit een soort jeugdsentiment dat ik benieuwd was
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:52:31 #218
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53778386
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:17 schreef Maggie het volgende:
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben Nee, mijn moeder heeft jarenlang in het westen van Ierland gewoond, en ik heb er dus ook als kind behoorlijk wat tijd doorgebracht. Ik was gewoon benieuwd waar jij woonde.
Ons huis was vlak bij Mulranny, in Mayo, in een piepklein plaatsje dat Ballygarvaun heet. De vriend van mijn moeder had ook nog een ander huis nog in Clifden (geloof ik). Het was dus gewoon uit een soort jeugdsentiment dat ik benieuwd was
Owwww, dat is bijna Achill Island Clew Bay!! Prachtig daar!!
Wat gaaf!!!!! Mayo is sowieso heel erg mooi, ik werk in Mayo.

Clifden is ook leuk, maar zo vreselijk toeristisch, jammer. Maar goed, Clifden is dan weer Connemara.
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:59:53 #219
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_53778616
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Achill Island .
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:23:51 #220
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_53779324
quote:

[..]

Clifden is ook leuk, maar zo vreselijk toeristisch, jammer. Maar goed, Clifden is dan weer Connemara.
Connemara is prachtig, vooral bij Oughterard, als je daar in het centrum van de hoofdweg afslaat en een stukje de western way volgt. Daar aan het eind van de asfaltweg is een prachtig moerasachtig gebied. Je zakt soms weg, wordt sufgebeten door rotvliegjes maar het landschap is het waard!

zondag 7 oktober 2007 @ 23:29:24 #221
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_53779465
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef vbmot het volgende:

[..]

Connemara is prachtig, vooral bij Oughterard, als je daar in het centrum van de hoofdweg afslaat en een stukje de western way volgt. Daar aan het eind van de asfaltweg is een prachtig moerasachtig gebied. Je zakt soms weg, wordt sufgebeten door rotvliegjes maar het landschap is het waard!

[ afbeelding ]
mee eensch is . Ben daar ook geweest. Prachtig maarja, waar niet daar in het westen/noordwesten van Ierland?
pi_53780801
quote:

Ja! Daar ja Erg mooi inderdaad. Ik ben ook vaak in Achill geweest, maar boodschappen enzo werden in Mulranny gedaan, of in Bangor. En grote boodschappen altijd Westport of Castlebar.
Het is echt mooi, ik herinner me ineens weer hoe de weg vanuit Mulranny splitst, een kant naar Achill en de andere kant moesten wij hebben. En dan reed je daar met de auto op een weggetje langs het water en kon je dus aan de andere kant Achill zien, dat was een mooi plekje.

Toen de man van mijn moeder het huis in Clifden kocht, was het nog niet toeristisch. Wel heel arm. Hij toen ook trouwens. Toen het later toeristischer werd, wilde hij er niet meer wonen, en heeft hij het tijden verhuurd, en later verkocht.
Ik ben daar maar 1x geweest, toen ik nog best wel klein was, maar het was wel een geweldige locatie. Op kaarten (ik bedoel van die...hoe heet dat nou...ansichtkaarten ) van Clifden/Connemara werd dat huis vaak gebruikt. Misschien kan ik er nog een keer een plaatje van vinden in de wondere wereld van Google.

Edit: Dit zou het kunnen zijn, maar er staat bij dat het Maggie Roche's cottage is. Het was in elk geval zoiets, en ongeveer daar

Volgende keer als ik bij mijn moeder ben, zal ik eens zoeken naar een foto.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maggie op 08-10-2007 00:49:50 ]
  maandag 8 oktober 2007 @ 01:31:52 #223
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_53781697
Maggie, wat leuk dat verhaal wat je nu post!! Heel speciaal!
Westport vind ik wel een lieflijk stadje, niet te groot, en toch mooi om een dagje in door te brengen. Castlebar vind ik dan weer veel minder leuk!! Bangor ben ik eigenlijk nog nooit geweest, wel die in Noord-Ierland, maar niet die in Mayo.

Ikzelf ben in Mayo toch wel erg dol op de Lough Mask omgeving, Clew Bay, Louisburgh en Achill Island. En dan vanaf Louisburgh naar beneden rijden en door Doo Lough Pass heenrijden richting Leenaun om terug thuis te komen....

Doo Lough Pass

Overigens zou het me niets verbazen als de foto van de cottage die je hebt gepost is genomen op de Skyroad bij Clifden, het komt me zomaar redelijk bekend voor
pi_54047408
Ik was afgelopen dinsdag weer eens in Dublin, en was blij toen ik 3 uur later weer eens naar het westen vertrok. Is er iemand uit Dublin die mij kan vertellen wat er nou leuk is aan Dublin in vergelijking met West Ierland? Ik kan het namelijk echt niet zien en voel mij in hart en nieren toch echt een stedeling (al ben ik dat nu absoluut niet; Shannon )

Als iemand nog weet of er ergens kroketten te halen zijn in Dublin laat het me weten!!!! (gepanneerde inktvisringen zouden mij net zo blij maken )
pi_54048408
In de buurt van Dublin is ook genoeg moois te zien trouwens:

Da's Glendalough, maar een uurtje rijden ofzo. Foto is een beetje experimenteel, beetje duister nu nog. Maar het idee komt over volgens mij.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')