Zeker nog minimaal één keer gaan! Vanuit Limerick kun je nog een paar schitterende gebieden ontdekkenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb een neef net buiten Limerick wonen, en ben er pas 1 keer geweest maar ik ben zéér gecharmeerd van het land.
Hurling
Guiness
Cliffs of Moher
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker nog minimaal één keer gaan! Vanuit Limerick kun je nog een paar schitterende gebieden ontdekken. Tip: go west (en noordwest)
.
Jeej!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:27 schreef static het volgende:
Overmorgen naar Dun Laoghaire, ben benieuwd.
Heb een documentje gekregen over Dun Laoghaire als onderdeel van een eventuele permanente relocation:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Athlone is ongeveer in het midden van Ierland, richting Galway
Als je mag kiezen zou ik voor Dun Laoghaire gaan!! Zo mooi daar!! En er wonen allemaal rijke stinkerds van Ieren die het gemaakt hebben. Eddy Irvine, Bono en ga maar door.
Ik zal duimen iig!!
Heb al stieken naar een paar huisjes gekeken.quote:Dun Laoghaire
Just on the outskirts of Dublin, Dun Laoghaire is a superb town in a superb location, overlooking the sea and with the rolling Wicklow mountains just 20 minutes away.
The xxxxx site, with approximately 600 telecoms staff, is close to all the local shops, bars and cinemas, and transport into and out of the town is very easy indeed.
The local train service (the Dart) rolls into a station just a few minutes from the xxxxxx office and for those who set up home more locally we can promise you one of the nicest, most prestigious areas of Dublin in which to put down roots. You'll also have easy access to both the airport via the M50 motorway and, if you want to go further afield, in just a couple of hours you can be in the UK, leaving from the Dun Laoghaire Ferry Terminal.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Athlone is ongeveer in het midden van Ierland, richting Galway
Als je mag kiezen zou ik voor Dun Laoghaire gaan!! Zo mooi daar!! En er wonen allemaal rijke stinkerds van Ieren die het gemaakt hebben. Eddy Irvine, Bono en ga maar door.
And west we shall!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker nog minimaal één keer gaan! Vanuit Limerick kun je nog een paar schitterende gebieden ontdekken. Tip: go west (en noordwest)
.
Ik zeg: Slieve League!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft indrukwekkend. Maar o zo toeristisch. Ik schrok nogal toen ik daar anderhalf jaar geleden weer es kwam en zag dat ze er zelfs hekken, trappen etc. aan 't bouwen waren
.
quote:
Dank je. Heb net de medical achter de rug, ging niet bijster goed eigenlijk.quote:
Van wat ik gehoord heb.... Galway, Galway en nog eens Galwayquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:51 schreef Saander het volgende:
Halloik ga naar alle waarschijnlijkheid ook verhuizen naar Ierland, het wordt alleen nog moeilijk om te bepalen waar heen. Ik ben aangemeld op scholen in Cork, Galway, Dublin en Dundalk, maar ik ben nog nooit in Ierland geweest
echt een sprong in het diepe dus. Hoe kan ik het beste bepalen waar ik heen ga? Ik heb gehoord dat er in Dublin nou ook heel veel buitenlanders zitten en het lijkt me juist het leuke om veel bij Ieren te zitten, iemand een idee misschien?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb.... Galway, Galway en nog eens Galway![]()
Amerikanen Amerikanen en nog meer kut amerikanenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb.... Galway, Galway en nog eens Galway![]()
Nee, je leest het topic maar door.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:38 schreef Fetai het volgende:
De kans is aanwezig dat ik in 1 van de volgende steden volgend jaar ga studeren: Galway, Dublin, Limerick en Cork. Kan iemand me a.u.b. vertellen wat de leukste studentenstad is en wat zijn/haar ervaringen er mee zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |