abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 22:17:26 #151
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51538385
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb een neef net buiten Limerick wonen, en ben er pas 1 keer geweest maar ik ben zéér gecharmeerd van het land.

Hurling
Guiness
Cliffs of Moher

Zeker nog minimaal één keer gaan! Vanuit Limerick kun je nog een paar schitterende gebieden ontdekken . Tip: go west (en noordwest) .
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:13:44 #152
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_51543302
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zeker nog minimaal één keer gaan! Vanuit Limerick kun je nog een paar schitterende gebieden ontdekken . Tip: go west (en noordwest) .

Heerlijk!!

Ga jij onderhand eens hier solliciteren!! Een betere promotor vinden ze volgens mij nooit!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:27:46 #153
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_51543746
Overmorgen naar Dun Laoghaire, ben benieuwd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:38:44 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_51544049
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:27 schreef static het volgende:
Overmorgen naar Dun Laoghaire, ben benieuwd.
Jeej!!

Heel veel succes!!!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:05:54 #155
15080 static
pi_51544686
Komt goed.

Ze zitten in Dublin in (buiten de andere 144 landen )

- Dun Laoghaire
- Clonskeagh
- Athlone
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:29:02 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_51545162
Athlone is ongeveer in het midden van Ierland, richting Galway
Als je mag kiezen zou ik voor Dun Laoghaire gaan!! Zo mooi daar!! En er wonen allemaal rijke stinkerds van Ieren die het gemaakt hebben. Eddy Irvine, Bono en ga maar door.

Ik zal duimen iig!!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:35:01 #157
15080 static
pi_51545259
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Als je mag kiezen zou ik voor Dun Laoghaire gaan!! Zo mooi daar!! En er wonen allemaal rijke stinkerds van Ieren die het gemaakt hebben. Eddy Irvine, Bono en ga maar door.

Ik zal duimen iig!!
Heb een documentje gekregen over Dun Laoghaire als onderdeel van een eventuele permanente relocation:
quote:
Dun Laoghaire
Just on the outskirts of Dublin, Dun Laoghaire is a superb town in a superb location, overlooking the sea and with the rolling Wicklow mountains just 20 minutes away.

The xxxxx site, with approximately 600 telecoms staff, is close to all the local shops, bars and cinemas, and transport into and out of the town is very easy indeed.

The local train service (the Dart) rolls into a station just a few minutes from the xxxxxx office and for those who set up home more locally we can promise you one of the nicest, most prestigious areas of Dublin in which to put down roots. You'll also have easy access to both the airport via the M50 motorway and, if you want to go further afield, in just a couple of hours you can be in the UK, leaving from the Dun Laoghaire Ferry Terminal.
Heb al stieken naar een paar huisjes gekeken.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:54:44 #158
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51548488
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
.
Die wonen om precies te zijn in Killiney. Ben er anderhalf jaar geleden geweest. Sta je naar een huis te kijken, rijdt er ineens een of ander uniek model Ferrari achter je langs en even later een fijne Bentley.

Tuintje met 'aardig' uitzicht ....

Uitzicht op zee vanuit huis...

Ff ontspannen op de tennisbaan. Het bijbehorende huis ligt rechts, aan de andere kant van het huis (met een tunnel naar de tennisbaan ....)

Huis van Bono @ Vico Road

De foto's vanaf hier tot en met nummer 262 zijn allemaal in Killiney gemaakt.

Dus als je de keuze hebt, static ..............
pi_51548546
Een vriend van me gaat zaterdag voor 2 jaar (ongeveer?) in Ierland wonen en als het em bevalt langer.
Wel een grote stap.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:20:06 #160
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_51583665
Static, goeie reis en succes
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:08:22 #161
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_51584821
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

And west we shall!

Mooi pittoresk torentje van ongeveer een metertje of 15 hoog

Hetzelfde mooie pittoreske torentje van een afstandje

Totaalbeeld

Cliffs of moher _0_
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:12:20 #162
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51584935
Blijft indrukwekkend. Maar o zo toeristisch . Ik schrok nogal toen ik daar anderhalf jaar geleden weer es kwam en zag dat ze er zelfs hekken, trappen etc. aan 't bouwen waren .
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:41:51 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_51595988
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft indrukwekkend. Maar o zo toeristisch . Ik schrok nogal toen ik daar anderhalf jaar geleden weer es kwam en zag dat ze er zelfs hekken, trappen etc. aan 't bouwen waren .
Ik zeg: Slieve League!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:55:12 #164
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51596478
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik zeg: Slieve League!!!
.
Waaide te hard toen ik daar was dus ben niet heel hoog geweest. Maar oe, wat indrukwekkend al vanaf halverwege . Alleen al de weg naar de parkeerplaats. Ben met de auto gegaan. Beetje smal .

Dooey Hostel in het nabijgelegen Glencolumbcille was ook gaaf overigens . Met een gang door een soort grot, met uitzicht op zee !
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:23:32 #165
15080 static
pi_51623207
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef ElizabethR het volgende:
Static, goeie reis en succes
Dank je. Heb net de medical achter de rug, ging niet bijster goed eigenlijk.

Alles prima in orde; longen, ogen, lever, nieren, gehoor, te hoge BMI (maar dat is geen showstopper ), maar ook een te hoge suikerspiegel in de urine waarvan eerst moet worden onderzocht waar dat vandaan komt. Naja, zal wel goed komen.
  zondag 22 juli 2007 @ 04:59:46 #166
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_51710900
Weet je al iets meer? En vervelend dat ze suiker in je urine aantreffen.. Misschien inderdaad een momentopname??
pi_52030930
Hallo ik ga naar alle waarschijnlijkheid ook verhuizen naar Ierland, het wordt alleen nog moeilijk om te bepalen waar heen. Ik ben aangemeld op scholen in Cork, Galway, Dublin en Dundalk, maar ik ben nog nooit in Ierland geweest echt een sprong in het diepe dus. Hoe kan ik het beste bepalen waar ik heen ga? Ik heb gehoord dat er in Dublin nou ook heel veel buitenlanders zitten en het lijkt me juist het leuke om veel bij Ieren te zitten, iemand een idee misschien?
pi_52177449
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:51 schreef Saander het volgende:
Hallo ik ga naar alle waarschijnlijkheid ook verhuizen naar Ierland, het wordt alleen nog moeilijk om te bepalen waar heen. Ik ben aangemeld op scholen in Cork, Galway, Dublin en Dundalk, maar ik ben nog nooit in Ierland geweest echt een sprong in het diepe dus. Hoe kan ik het beste bepalen waar ik heen ga? Ik heb gehoord dat er in Dublin nou ook heel veel buitenlanders zitten en het lijkt me juist het leuke om veel bij Ieren te zitten, iemand een idee misschien?
Van wat ik gehoord heb.... Galway, Galway en nog eens Galway
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:18:27 #169
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_52186298
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef Fetai het volgende:

[..]

Maar ook in Galway (net als in Cork trouwens) zitten veel buitenlanders op de uni hoor!! Vergis je daar niet in.
Mensen komen gewoon graag in Ierland studeren.
Galway is wel wat aparter vind ik, omdat daar ook veel kunstzinnige studies gedaan worden. Hetgeen zich weer vertaalt in het volk wat er in Galway rondloopt. Veel flamboyante figuren! Maar de Ierse mentaliteit heerst er wel degelijk.
pi_52194130
en is dat heel erg anders als in Dublin? het lijken me allebei wel geweldige steden om heen te gaan om eerlijk te zijn
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:44:22 #171
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_52194590
Sja, Dublin is een wereldstad en Galway een provinciestad. Er zit wel een verschil tussen. Galway is gemoedelijker, Dublin is 24/7. In Galway hoef je je auto nog steeds niet op slot te doen, in Dublin lijkt me dat wel raadzaam.

Het ligt eraan waar je van houdt.
pi_52215219
ach ja, ik ben opgegroeid in kleine dorpjes (zo'n 20.000 mensen hier dan) en het lijkt me op zich wel leuk om een tijd in een stad te wonen om dat allemaal me te maken, maarja, eerst maar even afwachten waar ik offers krijg van de scholen
pi_52434019
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef Fetai het volgende:

[..]

Amerikanen Amerikanen en nog meer kut amerikanen
Die allemaal naar hun peentjes op zoek zijn.... en stomverbaasd rondlopen omdat die ruines zo handig naast de dubbelbaans wegen gebouwd zijn

Hangt een beetje van je buurt af.
Dublin city zit vol met touristen en buitenlanders echter je moet weten waar heen te gaan
Kaaskoppen zijn helaas overal te vinden.

Ik ga ook alleen voornamelijk met ieren om .... mar dat doe je door uit de tourstische pubs en verenegingetjes weg te blijven....iets wat misschien nog wel makkelijker is de stad dan in... Bantry want daar moet je meteen bij de 3 "locale" nederlandse families op de koffie.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_52469598
De kans is aanwezig dat ik in 1 van de volgende steden volgend jaar ga studeren: Galway, Dublin, Limerick en Cork. Kan iemand me a.u.b. vertellen wat de leukste studentenstad is en wat zijn/haar ervaringen er mee zijn?
Ik support gevallen topclubs!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:39:34 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_52469640
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:38 schreef Fetai het volgende:
De kans is aanwezig dat ik in 1 van de volgende steden volgend jaar ga studeren: Galway, Dublin, Limerick en Cork. Kan iemand me a.u.b. vertellen wat de leukste studentenstad is en wat zijn/haar ervaringen er mee zijn?
Nee, je leest het topic maar door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')