Ik wil dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef tevebe het volgende:
Ik zal eens even een foto posten hoe het weer was... ff uploaden
Edit: [ afbeelding ]
Volgens mij moet het nu beter te zien zijn
Ohja en dit was 2 dagen geleden en ja die Explorer is van mij
quote:Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef Gaoxing het volgende:
Vogue, heb je je weer rot gewerkt de afgelopen dagen?
Leuk om te zien maar als je er overheen moet rijden is het minder. Gister bijna een schuiver gemaakt bergaf omdat de remmen blokkeerde en ik remde niet eens hard, maar ik glee gewoon rechtdoorquote:
Lol, dat doet me echt aan mijn tijd in Zweden denkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef tevebe het volgende:
Ik zal eens even een foto posten hoe het weer was... ff uploaden
Edit: [ afbeelding ]
Volgens mij moet het nu beter te zien zijn
Ohja en dit was 2 dagen geleden en ja die Explorer is van mij
Ik had wel sneeuw verwacht, maar niet zo vroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lol, dat doet me echt aan mijn tijd in Zweden denken
Nee ik zit in Canada. Die foto was gemaakt op weg terug van Alaska. In BC en Yukon al veel sneeuw gehad. Nu zit ik in Alberta (Jasper) en hier ligt (nog) geen sneeuw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
Zit je ook echt in Zweden??
In oslo is nog geen sneeuw, maar het begint al wel koud te worden brrrrrrquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:20 schreef Fogel het volgende:
Het is nu 2 graden en het regent.
Aan de andere kant van de stad (waar ik tot mei heb gewoond) is vanochtend sneeuw gevallen, morgenochtend verwachten ze het ook aan deze kant...
Wanneer mag je weer terug naar Portugal?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In oslo is nog geen sneeuw, maar het begint al wel koud te worden brrrrrr
Dit zijn wel redelijke periodes om in Vegas te verblijven, zelf ben ik er in de maanden november en april geweest. Prima temperatuur dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 05:48 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga voor een maandje naar Vegas, om te werken maar vooral ook om plezier te maken. Zit in een mooi resort op de strip
dat losbarsten is effe on hold gezetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef flipsen het volgende:
Amsterdam momenteel, schapenwolkjes en een graad of 15 denk ik. Volgende week weer lekker terug naar Argentinië, waar de lente is losgebarsten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:20 schreef Fogel het volgende:
Het is nu 2 graden en het regent.
Aan de andere kant van de stad (waar ik tot mei heb gewoond) is vanochtend sneeuw gevallen, morgenochtend verwachten ze het ook aan deze kant...
Ik neem een koffer vol borrelnootjes mee! En choco-kruidnoten. Geen plek voor drop, hooguit een zakje of 2quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef qwerty_x het volgende:
neem trouwens wat drop mee voor de goegemeente op dit continent !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |