Het is nu in ieder geval steenkoud, kans op vorst aan de grond.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:01 schreef maartena het volgende:
Ik hoop op lekker koel weer in Nederland in september.
en dat is waar?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
Het is hier al een paar weken heel goed weer, veel zon, strakblauwe luchten of wat schapenwolken, en niet te heet. Het heeft al gevroren snachts!!![]()
Je mag het weer hier wel hebben hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef popolon het volgende:
Vandaag wordt het weer eens 23 graden.
Hoepel op met die zon, ik wil echte herfstweer.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:21 schreef popolon het volgende:
Mooie foto ER, zelf genomen?
Stomme weer is zo onvoorspelbaar... De ene week is het zo'n 20 graden,quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:19 schreef Fogel het volgende:
Ik gok dat hier over een week of twee sneeuw ligt...
All in One...quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik post alleen maar Ierland foto's die ik zelf heb gemaakt.
We zijn vanmiddag heerlijk gaan wandelen, en dan gaat altijd mijn camera mee. Ik heb twee handtassen, een gewone en een voor de camera![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
Zullen we doen waar het het koudst wordt?
ik denk dat ik dan een goeie kans ga maken !quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Zullen we doen wie de warmste kerst heeft?
Ik doe mee!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Zullen we doen wie de warmste kerst heeft?
Ik wil dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef tevebe het volgende:
Ik zal eens even een foto posten hoe het weer was... ff uploaden
Edit: [ afbeelding ]
Volgens mij moet het nu beter te zien zijn
Ohja en dit was 2 dagen geleden en ja die Explorer is van mij
quote:Op zondag 2 september 2007 12:36 schreef Gaoxing het volgende:
Vogue, heb je je weer rot gewerkt de afgelopen dagen?
Leuk om te zien maar als je er overheen moet rijden is het minder. Gister bijna een schuiver gemaakt bergaf omdat de remmen blokkeerde en ik remde niet eens hard, maar ik glee gewoon rechtdoorquote:
Lol, dat doet me echt aan mijn tijd in Zweden denkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef tevebe het volgende:
Ik zal eens even een foto posten hoe het weer was... ff uploaden
Edit: [ afbeelding ]
Volgens mij moet het nu beter te zien zijn
Ohja en dit was 2 dagen geleden en ja die Explorer is van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |