Ik had wel sneeuw verwacht, maar niet zo vroegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lol, dat doet me echt aan mijn tijd in Zweden denken
Nee ik zit in Canada. Die foto was gemaakt op weg terug van Alaska. In BC en Yukon al veel sneeuw gehad. Nu zit ik in Alberta (Jasper) en hier ligt (nog) geen sneeuw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
Zit je ook echt in Zweden??
In oslo is nog geen sneeuw, maar het begint al wel koud te worden brrrrrrquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:20 schreef Fogel het volgende:
Het is nu 2 graden en het regent.
Aan de andere kant van de stad (waar ik tot mei heb gewoond) is vanochtend sneeuw gevallen, morgenochtend verwachten ze het ook aan deze kant...
Wanneer mag je weer terug naar Portugal?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In oslo is nog geen sneeuw, maar het begint al wel koud te worden brrrrrr
Dit zijn wel redelijke periodes om in Vegas te verblijven, zelf ben ik er in de maanden november en april geweest. Prima temperatuur dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 05:48 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga voor een maandje naar Vegas, om te werken maar vooral ook om plezier te maken. Zit in een mooi resort op de strip
dat losbarsten is effe on hold gezetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef flipsen het volgende:
Amsterdam momenteel, schapenwolkjes en een graad of 15 denk ik. Volgende week weer lekker terug naar Argentinië, waar de lente is losgebarsten
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:20 schreef Fogel het volgende:
Het is nu 2 graden en het regent.
Aan de andere kant van de stad (waar ik tot mei heb gewoond) is vanochtend sneeuw gevallen, morgenochtend verwachten ze het ook aan deze kant...
Ik neem een koffer vol borrelnootjes mee! En choco-kruidnoten. Geen plek voor drop, hooguit een zakje of 2quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef qwerty_x het volgende:
neem trouwens wat drop mee voor de goegemeente op dit continent !
Ik kan drop voor je meenemen als je wil. Ik ben morgen in SP.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat losbarsten is effe on hold gezet
gisteren en vandaag een schamele 25 graden hier, dus ik neem aan dat het op dat stukkie grond in het zuiden nog wat kouder is
neem trouwens wat drop mee voor de goegemeente op dit continent !
Wanneer vlieg je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik neem een koffer vol borrelnootjes mee! En choco-kruidnoten. Geen plek voor drop, hooguit een zakje of 2
Ik vlieg morgen naar SP met KLMquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:26 schreef flipsen het volgende:
Ik vlieg woensdag terug naar Baires, donderdag naar Bariloche
18 graden , het ideale weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, lekker weer, graad of 18
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 06:08 schreef pfaf het volgende:
't Is hier al een paar dagen erg koud, 25 graden overdag, vandaag zelfs wolkenvelden...
Vooral 's nachts koelt het verschirkkelijk af, met 15 graden moet ik zelfs een shirt aan in bed.
Je bent niet echt gemaakt voor het Nederlandse weer dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 06:16 schreef pfaf het volgende:
Ik draag al truien als het onder de 25 graden is. Voor een lange broek moet het nog wel wat kouder worden - wat ik gelukkig niet mee ga maken :p -
Bovendien lig jij naast iemand, en lig ik alleen, onder een dun sheetje.
Met -25 met het raam open slapen terwijl je net eronder ligt heb ik als minder prettig mogen ervaren een keer. Mijn schouder is toen deels bevroren geweest (kwam ik in de douche achter).... na de douche maar eens op de thermometer op de slaapkamer gekeken en het was daar -8. 10+ is een iets betere slaaptemperatuur om het netjes te zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 06:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Met -20 slaap ik nog met raam open. Watje.
Het was lichtelijk overdreven natuurlijk maar in de winter heb ik meestal het raam wel op een kier staan. Als het windstil is dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met -25 met het raam open slapen terwijl je net eronder ligt heb ik als minder prettig mogen ervaren een keer. Mijn schouder is toen deels bevroren geweest (kwam ik in de douche achter).... na de douche maar eens op de thermometer op de slaapkamer gekeken en het was daar -8. 10+ is een iets betere slaaptemperatuur om het netjes te zeggen
Haha, ik ben zeker een warm-weer mens. Maar ik moet zeggen dat dit tropische klimaat ook erg snel went. In Nederland loop ik met 25 graden echt niet met een trui, maar in de blote buik in het zwembad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent niet echt gemaakt voor het Nederlandse weer dan.
Die dingen onderbreken de NBA altijd.quote:
Ik heb er nog geen op m'n dak gehad, wel eentje gezien van (gelukkig) ver af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die dingen onderbreken de NBA altijd.
Wel dichtbij, die roze, maar alles trekt net langs denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |