't Is intussen geregeld. (Deze 2e poging mocht indd evenmin.)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Deze post ruikt sterk naar spam: Nederlanders in Duitsland #2
OK, als het al eens aangekaart is, dan hou ik vanaf nu mijn mondquote:Op donderdag 5 juni 2008 05:37 schreef popolon het volgende:
KAA is klein en zal waarschijnlijk altijd wel een klein maar leuk subforum blijven. Ik heb 't ook wel eens aangekaart maar ik denk dat 't nog wel even zo blijven. Ach niks mis mee, nu staat 't tenminste bovenaan in de forumindex.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:37 schreef popolon het volgende: Ach niks mis mee, nu staat 't tenminste bovenaan in de forumindex.
`quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:32 schreef MLI het volgende:
Static, ik weet wel dat je het niet met me eens bent. Maar toch, ik vind KAA echt niet thuishoren in tijdelijke en themaforums. Stad en Streek staat toch ook bij community? Ik vind dat KAA daar ook thuis hoort. Of zijn we nog te 'klein' om naar een ander gedeelte te mogen verhuizen?
lekker leven vanlaten we zeggen paar honderd euroquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:57 schreef Bora-Bora het volgende:
Heb je gelijk in: KAA is een kwaliteitsforum, met de KAA van Kwaliteit.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:13 schreef Xith het volgende:
[..]
lekker leven vanlaten we zeggen paar honderd euro
Zeik niet, op zich is het een redelijk topic. Kijk eens niet naar de starter, kneus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Xith het volgende:
Ach, jezelf op de borst kloppen van hoe goed je subforumis, is een, ernaar handelen is twee...
Het is nog steeds mijn forum.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Xith het volgende:
Ach, jezelf op de borst kloppen van hoe goed je subforumis, is een, ernaar handelen is twee...
Het forum is nog niet zo oud, dus het is met de ervaringen van de leden dat het forum gevuld zal moeten worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:45 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Hi Static,
Ik had gecontrol-f'd op de pagina naar Frankrijk, maar kon daar niets vinden. Aangezien er niet meer pagina's waren met topics dacht ik dat het alles was. Bedankt in ieder geval. Feit dat ze niet op de pagina staan geeft wel aan dat het een dooie community is.
Thanks! Ik baalde stiekem al van het slotje, volgens mij heeft het topic wel potentie in OZ.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef static het volgende:
Yep.
Al weet ik niet wat de overlevingskansen zijn daar.
Ik ontdek het nu pas.... maar het was ook wel een vrij triest topic eigenlijk, vol met stereotypische aannames.quote:Op donderdag 14 januari 2010 05:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Die in je OP natuurlijk....quote:Op donderdag 14 januari 2010 05:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke stereotype aannames?
Alle 5, is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:
quote:
In de VS (en misschien ook wel in het VK) kun je een zipcode ingeven.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef popolon het volgende:
Ja, als je wat specifieker kunt zijn.Je hoeft natuurlijk niet je exacte adres te geven maar iets meer info dan alleen London zou mooi zijn.
Dan zou het al moeten werken met het eerste deel van de postcodes in het VK. Een complete postcode in het VK is qua nauwkeurigheid vergelijkbaar met die in NL.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:09 schreef maartena het volgende:
[..]
In de VS (en misschien ook wel in het VK) kun je een zipcode ingeven.....
Zet die van mij bijvoorbeeld maar op Orange, CA 92867 - dat is nog steeds geen adres, want Amerikaanse zipcodes zijn erg ruim - en toch een heel stuk preciezer, zeker voor grote steden.
quote:Je stond er al bij.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Essebes het volgende:
Voor de kaart: Atyrau - Kazachstan
(voorlopig voor 4 jaar)
En la lista.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef Bramito het volgende:
Zie ik net dat ik niet op de kaart sta...
Maria de Huerva, 50430 Spanje
Henter aparato.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:35 schreef thomaster het volgende:
Kaaskoppen in het Buitenland Slow Chat deel 9
Graag nummer 9 van maken
Samen met Individual op de kaart, snugly warm and comfortable.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef Drive-r het volgende:
Kan iemand mij op de kaart zetten? Vijf jaar in Londen is niet echt tijdelijk meer...
Nice.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Samen met Individual op de kaart, snugly warm and comfortable.
Ek sal sorg dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef Skv het volgende:
popolon, zou je mijn woonplaats willen veranderen van Cape Town in Pretoria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |