Curacao, Nederlandse Antillenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Islamia. het volgende:
Waar in het buitenland zitten jullie?
KAA Kaart, FAQ en Linksquote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Islamia. het volgende:
Waar in het buitenland zitten jullie?
Bedankt, heb het ff bekeken. Leuk waar mensen allemaal wonen joh. Nederlanders heb je ook over de hele wereld.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:23 schreef Individual het volgende:
[..]
KAA Kaart, FAQ en Links
Het grote 'Ik woon in...' topic (Deel 3)
It's a small world after aaaaaaallllquote:Op woensdag 3 november 2010 14:51 schreef Islamia. het volgende:
Nederlanders heb je ook over de hele wereld.
Dat kan je wel zeggen!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef Gaoxing het volgende:
It's a small world after aaaaaaallll
Individual, ik heb nog niet eens mijn eerste kop koffie op voor vandaag dus heb nie de moeite genomen om het te volgenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen!
Aan het begin van het jaar een Fins meisje in Mozambique ontmoet die in Senegal woont waardoor ik haar Nederlandse vriendin heb ontmoet die in Guatemala woont die een oud klasgenoot van me kent uit NL en nu in Panama woont.
Dat zijn leuke connecties inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef Individual het volgende:
Aan het begin van het jaar een Fins meisje in Mozambique ontmoet die in Senegal woont waardoor ik haar Nederlandse vriendin heb ontmoet die in Guatemala woont die een oud klasgenoot van me kent uit NL en nu in Panama woont.
Ik kom idd veel oud-Wageningers tegen op de wereldomroep site enzo, onlangs nog een klasgenootje die nu iets doet in de Oekraine, verder zit er wat in Noorwegen, Guatemala, Belgie (of all places) en van heel veel weet ik het eigenlijk niet... Maar goed, als je in Wageningen nooit stage hebt gedaan op Fiji oid, dan tel je ook niet mee....quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef maartena het volgende:
Maar daardoor kent ze dus Nederlanders, Engelsen, Australiers en Amerikanen overal ter wereld. En Zweden, Noren, etc..... als ze naar een land gaat, kent ze volgens mij altijd wel iemand.... oud-klasgenoten bijvoorbeeld, die ook Tropisch Landgebruik en Watermanagement studeerden in Wageningen bijvoorbeeld.
Nederland, US (1 jaar), Zimbabwe (3 maand) en nu Zweden (2,5 jaar).quote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef Fogel het volgende:
Ik ben ook maar saai met uitsluitend Nederland en Noorwegen
oh, en Duitsland ook een paar maand...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nederland, US (1 jaar), Zimbabwe (3 maand) en nu Zweden (2,5 jaar).
Deo Valentequote:
Niet zo mooi geschreven idd, maar na 3x lezen wordt het hopelijk duidelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Individual, ik heb nog niet eens mijn eerste kop koffie op voor vandaag dus heb nie de moeite genomen om het te volgen
Dit heb je in mijn vakgebied, de tuinbouw ook heel erg, als er een tuinbouwproject ergens in de werled is dan zijn er heel vaak Nederlanders bij betrokken en die kunnen elkaar vaak weer (al dan niet indirekt)
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:51 schreef wonderer het volgende:
Ik ken mijn buren niet eens, laat staan mensen over de hele wereld
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:54 schreef maartena het volgende:
En dat zijn 50-jarige dochter weer bij hen inwoont, en dat ie dat vervelend vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |