't Is intussen geregeld. (Deze 2e poging mocht indd evenmin.)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Deze post ruikt sterk naar spam: Nederlanders in Duitsland #2
OK, als het al eens aangekaart is, dan hou ik vanaf nu mijn mondquote:Op donderdag 5 juni 2008 05:37 schreef popolon het volgende:
KAA is klein en zal waarschijnlijk altijd wel een klein maar leuk subforum blijven. Ik heb 't ook wel eens aangekaart maar ik denk dat 't nog wel even zo blijven. Ach niks mis mee, nu staat 't tenminste bovenaan in de forumindex.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:37 schreef popolon het volgende: Ach niks mis mee, nu staat 't tenminste bovenaan in de forumindex.
`quote:Op donderdag 5 juni 2008 05:32 schreef MLI het volgende:
Static, ik weet wel dat je het niet met me eens bent. Maar toch, ik vind KAA echt niet thuishoren in tijdelijke en themaforums. Stad en Streek staat toch ook bij community? Ik vind dat KAA daar ook thuis hoort. Of zijn we nog te 'klein' om naar een ander gedeelte te mogen verhuizen?
lekker leven vanlaten we zeggen paar honderd euroquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:57 schreef Bora-Bora het volgende:
Heb je gelijk in: KAA is een kwaliteitsforum, met de KAA van Kwaliteit.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:13 schreef Xith het volgende:
[..]
lekker leven vanlaten we zeggen paar honderd euro
Zeik niet, op zich is het een redelijk topic. Kijk eens niet naar de starter, kneus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Xith het volgende:
Ach, jezelf op de borst kloppen van hoe goed je subforumis, is een, ernaar handelen is twee...
Het is nog steeds mijn forum.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:10 schreef Xith het volgende:
Ach, jezelf op de borst kloppen van hoe goed je subforumis, is een, ernaar handelen is twee...
Het forum is nog niet zo oud, dus het is met de ervaringen van de leden dat het forum gevuld zal moeten worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:45 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Hi Static,
Ik had gecontrol-f'd op de pagina naar Frankrijk, maar kon daar niets vinden. Aangezien er niet meer pagina's waren met topics dacht ik dat het alles was. Bedankt in ieder geval. Feit dat ze niet op de pagina staan geeft wel aan dat het een dooie community is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |