Dan ben je een remigrantquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:11 schreef Jimbo het volgende:
wat als nou in t buitenland gewoont hebben je dan een half emigrant ?
![]()
Het groot 'ik woon in' topicquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:45 schreef troma78 het volgende:
Misschien een idee om naar de kaart te verwijzen?
http://www.frappr.com/fokbuitenland
Dit is een subforum voor Nederlanders die in het buitenland wonen.quote:
Ik had de link daar ook geplaats en is hij in de OP terecht gekomenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het groot 'ik woon in' topic
danny is je voor![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:01 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ik had de link daar ook geplaats en is hij in de OP terecht gekomen
Voor vragen betreft dat kaartje: Ik ben de admin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:45 schreef troma78 het volgende:
Misschien een idee om naar de kaart te verwijzen?
http://www.frappr.com/fokbuitenland
De eerste gebanden zijn net vanmiddag weer unbanned. Je wilt ze natuurlijk niet in Antarctica hebben. Stel dat iemand daar toevallig net naar wil emigreren?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Krijgt de eerste gebande @ KAA nog een prijs? Enkeltje Antarctica?
Nee, die gaan in de zak mee naar Spanje!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef phileine het volgende:
gebanden sturen we terug naar Nederland. toch?
En erbij gezet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:45 schreef arrebar het volgende:
Gratis bellen naar vaste lijnen in Nederland (handig voor wie zijn familie/vrienden nog eens wil spreken)
www.voipbuster.com
Bij deze dan een lijstje voor de Verenigde Staten:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:28 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wel handig om per land een post te maken met linkjes? Naast de algemene links die voor iedereen handig zijn, bedoel ik.
Wat de hel. Dat hoor ik ook voor het eerst. Wat ongelofelijk triest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef phileine het volgende:
Ik wijs jullie even op een nieuw stukje in de faq, waarmee we iedereen verzoeken gewoon Finnen te zeggen als het over Finnen (die lui uit Finland dus, dat Scandinavische land) gaat, en Marokkanen als het over Marokkanen gaat.
Ja je hebt gelijk, sorry. Ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:43 schreef PLAE@ het volgende:
Meneer heeft een kleurtje, kan ineens notes inzien, achter de schermen rondsnuffelen etc en meteen krijgt ie praatjes?![]()
Finnen worden er niet altijd vrolijker van als je ze gaat uitmaken voor Scandinaviers. Finland hoort dan ook niet bij Scandinavie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef phileine het volgende:
Finnen (die lui uit Finland dus, dat Scandinavische land)
Die stond al in de OP als link naar ambassades. ( http://www.mfa.nl/ )quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef Bramito het volgende:
deze spanje link was ik nog vergeten:
http://www.mfa.nl/mad/
't Lijkt me een idee om het niet te plakkerig te maken daar bovenaan. Teveel stickies zou wat overkill kunnen worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:09 schreef maartena het volgende:
Poll: Waar in de wereld wil je het liefste heen, en waarom?
Misschien ook wel iets voor een sticky
Zeven nieuwe subfora is misschien wat overdreven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Kunnen er niet 7 vaste sub-fora komen van continenten? Die bovenaan staan?
Moet mogelijk zijn lijkt mij, en dat zeg ik als oud moderator
Dit om op deze manier de boel per continent overzichtelijk te laten houden.
Ik heb even de staalborstel gebruikt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef SuperWeber het volgende:
Finland
Mag hij een beetje opgeschoond worden??
Finnen vinden (topic)vervuiling niet zo leuk
kiitosquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb even de staalborstel gebruikt.
Tja, da's eigenlijk meer een binnenlandse transfer.quote:
Pop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:36 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Waarom is mijn Topic dicht Pop?
Voor de verandering doen we dat even niet want ik heb net voor de verandering al aangegeven waarom. Voor de verandering dan he?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En geeft gewoon voor de verandering een keer aan op welke reacties. Dat zou de boel voor de verandering een keer duidelijk maken
olut! kippis!quote:
Danke schön.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Nederlanders in Duitsland
Deze post ruikt nogal naar Spam...
Deze kunnen er wel bij. Met name de eerste is zéér uitgebreid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:04 schreef phileine het volgende:
Linkjes per land (hier moeten we nog even flink aan gaan aanvullen mensen)
Duitsland
verhuizers naar Duitsland: www.verhuis.de
Ze heeft wat verbindingsproblemen sinds de verhuizing een maandje of twee geleden maar er wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef MLI het volgende:
Leeft Phileine nog?
Per eind maart gaan ik en mijn vriendin in Londen wonen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:35 schreef phileine het volgende:
waar ga je heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |