Omdat een poll met 25 opties zo onoverzichtelijk is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Vincenski het volgende:
Waarom kan ik niet meerdere opties kiezen, mij trekt namelijk op dit moment: VS, Australie,China,Singapore
Maar dan mag je nog steeds maar 1 land kiezen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef Vincenski het volgende:
Wereld heeft 207 landen ofzo toch, zou wel leuk er uitzien denk ik
Wat zijn eigenlijk jouw concrete plannen voor een verhuizing naar de VS?quote:
Om eerlijk te zijn kan ik daar op het moment weinig over zeggen. Ik was eerst van plan om te gaan studeren in de VS, en in die tijd zowel uit te zoeken wat mijn beste optie zou zijn, en proberen deze procedure in gang te zetten. Helaas stuite ik op een financieel probleem. Ik zelf ben niet in staat om mijn studie zelf volledig te kunnen bekostigen, en van mijn ouders kan ik op financieel gebied gewoon geen steun verwachten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk jouw concrete plannen voor een verhuizing naar de VS?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:02 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil heel graag stage lopen in de Verenigde Staten voor 6 maanden. Waar maakt mij niet zoveel uit. Zolang het OV er maar een beetje redelijk rijd. Ben nu in ieder geval wat aan het regelen. Of het gaat lukken weet ik niet. Ik ga er wel voor 300% voor![]()
Nu nog maar op 26%, ik denk niet dat je dat gaat reddenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef qwerty_x het volgende:
maartena: nog een postje of 30 en we zitten aan de genoemde 99% !!
Je kunt je ook inschrijven op een Nederlandse universiteit (ik ga ervan uit dat je universitair bent) en dan vanuit jouw universiteit contacten leggen in de USA. Op deze manier kun je eventueel beurzen aanvragen en dat is misschien net het laatste stapje wat je nodig hebt (loop eens binnen bij zo'n studiebegeleider die daarover gaat, die kunnen je vaak een heel eind op weg helpen, ook met de financien).quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kan ik daar op het moment weinig over zeggen. Ik was eerst van plan om te gaan studeren in de VS, en in die tijd zowel uit te zoeken wat mijn beste optie zou zijn, en proberen deze procedure in gang te zetten. Helaas stuite ik op een financieel probleem. Ik zelf ben niet in staat om mijn studie zelf volledig te kunnen bekostigen, en van mijn ouders kan ik op financieel gebied gewoon geen steun verwachten.
ik moet toegeven dat ik op het moment niet zoveel concrete plannen als dromen heb. Ik bedoel, ik weet wat ik wil, maar om het te bereiken...dat is een ander verhaal. Daarom ben ik ook blij dat dit subforum er is. Hier kan ik zowel om advies vragen als de verhalen van anderen lezen, en zo wellicht ideeën opdoen.
op het moment ben ik aangemeld voor een opleiding in Nederland, maar de kans op inloting is zeer klein. mocht dit niet lukken wil ik eigenlijk toch proberen mijn studie in Amerika te volgen (ik blijf toch steeds weer op dit punt terugkomen...) maar ik zou op dat punt wel wat tips over financiering kunnen gebruiken.
maar goed, om terug te komen op jouw vraag. ik heb ideeën, ik heb ze alleen nog niet kunnen uitwerken tot concrete plannen...(feeling really stupid now)
leuk dat je ervan uit gaat dat ik universitair ben, maar dat is niet zo. Ik heb mijn Havo diploma, en zit dus op HBO niveau...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je kunt je ook inschrijven op een Nederlandse universiteit (ik ga ervan uit dat je universitair bent) en dan vanuit jouw universiteit contacten leggen in de USA. Op deze manier kun je eventueel beurzen aanvragen en dat is misschien net het laatste stapje wat je nodig hebt (loop eens binnen bij zo'n studiebegeleider die daarover gaat, die kunnen je vaak een heel eind op weg helpen, ook met de financien).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |