Weet je ook gelijk waar die xenofobe gedachtes van veel kaaskoppen over andere culturen vandaan komen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:02 schreef DropjesLover het volgende:
nja, in amerika zijn ze er van overtuigd dat we allemaal drugsverslaaden zijn die elk kind met een kleine afwijking aborteren of euthenasie op plegen...
was een tijd geleden ook een docu over, wordt je niet vrolijk van hoe erg dingen verdraaid worden en hoe vast sommige buitenlands in hun eigen leefbeeld (euthenasie mag niet, onder geen enkele voorwaarde, god heeft al het leven geschapen, blabla) zitten
je hebt het dus echt verkeerdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:02 schreef Viajero het volgende:
Het is echt een groot voordeel uit NL te komen, niemand heeft echt een hekel aan ons, en we worden gezien als vriendelijk, professioneel en ondernemend.
wij gaan niet prat op onze liefde voor een profeet, waar ze bereid zijn voor te sterven en plegen aanslagen uit zijn/haar naam. teven accepteren wij (over het algemeen) wel mensen die anders zijn/denken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk waar die xenofobe gedachtes van veel kaaskoppen over andere culturen vandaan komen..
is dat zo? op vakanties in vele buitenlanden merk ik juist wel dat positieve van burgers daar ten aanzien van nederlanders.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef MASD het volgende:
[..]
je hebt het dus echt verkeerddat beeld is dus echt niet positief
Je beperkte visie...........wij hebben wel: verkrachters, kindermishandelaars, extreme fascisten etc etc....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:07 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
wij gaan niet prat op onze liefde voor een profeet, waar ze bereid zijn voor te sterven en plegen aanslagen uit zijn/haar naam. teven accepteren wij (over het algemeen) wel mensen die anders zijn/denken.
daar zit het verschil hem in
toegegeven, niet iedere gekleurde is een moslim en niet alle moslims zijn terroristen
vriendelijk, professioneel en ondernemend is niet positief?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef MASD het volgende:
[..]
je hebt het dus echt verkeerddat beeld is dus echt niet positief
dat snap ik ook niet, vind het walgelijk eigenlijk....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:10 schreef BolleSmurf het volgende:
Ze snappen sowieso niet dat we ons volkslied verkrachten ( Jumpstyle ) Walgelijk
verkrachters, kindermishandelaars, extreme fascisten; die heb je overal... ook bij hindoes, moslims en bosjesmannenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Je beperkte visie...........wij hebben wel: verkrachters, kindermishandelaars, extreme fascisten etc etc....
de mensen die jij noemt zijn slechts een vergelijkbaar deel van een ander spectrum, maar maar één oorzaak: een andere cultuurerfenis. Niets meer, niets minder
Kaaskop!
ik bedoel dus dat (met uitzondering van mensen die wel (zakelijke) relaties hebben met Nederlanders) helemaal niet zo'n beeld hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
vriendelijk, professioneel en ondernemend is niet positief?
dat zijn dus juist de mensen wiens mening je niet serieus moet nemenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:18 schreef MASD het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat (met uitzondering van mensen die wel (zakelijke) relaties hebben met Nederlanders) helemaal niet zo'n beeld hebbenmeer dat euthanasie/alle vrouwen zijn hoeren (wallen) idee
je vergeet gierigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:56 schreef SeLang het volgende:
Nederlanders zijn grof, betweterig en niet diplomatiek.
Yep... dat is wat ik ook ervaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:56 schreef SeLang het volgende:
Nederlanders zijn grof, betweterig en niet diplomatiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |