Ja, het is inderdaad een beetje sneu, maar wat ik eigenlijk een veelvoud sneu-er vind is dat de halve wijk op z'n kop staat omdat er elke vrijdag anderhalve minuut geluid van een moskee afkomt. Kom op zeg, dan heb je echt geen problemen, als je jezelf daar zo over kunt opwinden. Van het type huisvrouwen die zich zo vervelen dat ze gewoon op zoek gaan naar gespreksonderwerpen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/06/rutger_wordt_dhimmie.html
"Dat zie ik als beledigend jank jank"
Jezus is er iets wat die kutgasten NIET als beledigend zien?
Stelletje kutkneuzen met hun 'woorden van god'
Je krijgt toch steeds meer een hekel aan dat gezeik.
quote:Zet God op de pot
stop de profeet maar in je reet
en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten
de een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord:
hiep hiep hoera het vrije woord
Christenhonden geitenneukers iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee
nee ik mag niet kwetsen, mijn excuses, en ik zal
voor straf me laten pijpen door de meiden van halal
Het vrije woord gaat nooit verloren
al vliegen de kogels om je oren
maar als zo'n baard me dood wil schieten hoop ik dat hij mist
want ik ben een bon vivant ik ben geen zelfmoordterrorist
Je bent moeilijker te raken als je bereid bent af te slanken
in die zin had van Gogh het allemaal
aan zichzelf te danken
Zet God op de pot
stop de profeet maar in je reet
en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten
de een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord:
Dát zouden ze nou eens door alle openbare luidsprekers moeten laten klinken!quote:
Ik heb volgens mij ooit wel eens zoiets binnen gekregen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef problematiQue het volgende:
Ik dacht trouwens dat je op je 18e automatisch zo'n donorformulier in de brievenbus kreeg? Ik ben al een tijdje 18 en heb nog niets gezien.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef problematiQue het volgende:
Ik dacht trouwens dat je op je 18e automatisch zo'n donorformulier in de brievenbus kreeg? Ik ben al een tijdje 18 en heb nog niets gezien.
Misschien gemist. Ik heb er nu eentje aangevraagd, wat een tv programma allemaal wel niet kan bereiken. Overigens een genie, diegene die dit heeft bedacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit wel eens zoiets binnen gekregen.
quote:Chinese vice premier dies at 68
BEIJING, China (AP) -- Vice Premier Huang Ju, a key ally of former Chinese President Jiang Zemin who climbed the ranks of Shanghai politics to join the Communist Party's inner sanctum of power, died early Saturday, the official Xinhua News Agency said. He was 68.
Xinhua did not disclose the cause of death, though Huang had been ill, reportedly with pancreatic cancer, for over a year.
Xinhua said the Chinese leadership in its official obituary called Huang "a long-tested and faithful communist fighter" -- a traditional description for a leader who dies in good standing.
Huang ranked No. 6 in the party hierarchy. His death creates a vacancy in the Politburo and gives President Hu Jintao an opportunity to increase his hold on power by filling it with a supporter.
http://edition.cnn.com/20(...)remier.ap/index.html
Idd. Ik ben echt benieuwd of en hoeveel nieuwe donoren hierdoor bijkomen. En hoeveel mensen gekeken hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Misschien gemist. Ik heb er nu eentje aangevraagd, wat een tv programma allemaal wel niet kan bereiken. Overigens een genie, diegene die dit heeft bedacht.
http://www.nu.nl/news/109(...)tastische_stunt.htmlquote:Plasterk noemt Grote Donorshow fantastische stunt
DEN HAAG - Minister Ronald Plasterk van Onderwijs noemt de Grote Donorshow van BNN "een fantastische stunt". Dat de omroep een spelshow nabootste waar een nier op het spel stond, heeft gewerkt om aandacht te vragen voor het tekort aan donoren in Nederland.
ANP
Dat heeft Plasterk vrijdag via zijn woordvoerder laten weten.
[...]
D66
Boris van der Ham van D66 gaat dinsdag in het vragenuurtje minister Klink, premier Balkenende en minister Plasterk vragen stellen over wat ze van plan zijn met de wachtlijsten voor orgaandonatie.
"Dat de show zoveel aandacht heeft gekregen was het mooiste geschenk", aldus Van der Ham, die de show fantastisch vond. [...]
quote:Lodiers: 'Politiek Den Haag moet zich schamen'
AALSMEER - "In honerd dagen geen woord over orgaandonatie." Presentator Patrick Lodiers is teleurgesteld. Politiek Den Haag zou zich moeten schamen, zo zei hij na de uitzending van de Grote Donorshow vrijdag. De show bleek volledig in scène gezet. Voor een goed doel, dat wel, vindt Lodiers.
Politiek Den Haag ging honderd dagen op reis om te horen wat er leeft onder de bevolking. "Ze zijn zeker geen nierpatiënt tegengekomen", aldus de presentator.
Het is schrijnend dat de media dit onder de aandacht moet brengen, beaamt Lodiers. "Balkenende en de hele Tweede Kamer die over ons programma heenvalt, is niet juist. Ze hadden eerst naar zichzelf moeten kijken voor ze ons hekelden."
Wachtlijsten
De politiek lukte het niet om de wachtlijsten voor orgaandonatie terug te dringen en een tijdje geleden werd het plan om mensen automatisch een donorcodicil te geven afgekeurd in de Tweede Kamer.
Lodiers: "Ik weet natuurlijk nog niet alles van de plannen van het kabinet, maar die afkeuring betekent dat we nog een half jaar langer moeten wachten op een doorbraak in de orgaandonatie."
Aandacht
Lodiers, bekend van het satirische improvisatieprogramma De Lama's, vraagt al langer aandacht voor zieke mensen in Je Zal Het Maar Hebben over vreemde en vervelende ziektes en Over Mijn Lijk over terminaal zieke mensen.
Kandidate
Nierpatiente Charlotte (29) noemde de Grote Dondorshow "retespannend. Charlotte was een van de drie kandidaten die vrijdag fictief streden om een donornier.
"Ik vond het geweldig om mee te doen, zo gaaf", vertelde ze na afloop. "Ik hoop dat de stunt een goed doel dient."
Meedoen
"Endemol benaderde me in maart. Toen wist ik nog niet dat het om een stunt ging, maar ik wilde meteen meedoen", vertelt Charlotte.
"Endemol was er toen al een jaar mee bezig. Na drie gesprekken werd me duidelijk dat het een stunt was. Dat was eind april. Maar ik zette toch door, want ik hoop dat de politiek uiteindelijk het verhaal goed oppakt. Dat het geen hype blijft."
Wow
Meedoen aan de rechtstreekse uitzending vond ze fantastisch. "Ik vond het 'wow'. Ik denk dat Bart de Graaff zich drie keer in zijn graf heeft omgedraaid, met die typerende lach van hem", denkt Charlotte.
Holy fuck!quote:# 12.000 Mensen hebben gesmst om zich aan te melden als donor.
De laatste stuiptrekkingen vlak voor de verkiezingen van de linkse oppositie, media en machthebbers.quote:Media ‘school prayers' coverage offends many
A recent news story in some newspapers and TV stations, focusing on a pious group of schoolchildren, has stirred significant controversy, angering and offending pious individuals and segments of society who are sensitive about religious beliefs.
At least nine newspapers and five TV stations reported two days ago that students of the Bağcılar High School were being encouraged to pray in the school's changing rooms during school hours. However, the media portrayed the children as criminals, with most of the pictures and footage used to accompany the story taken by a hidden camera planted in the changing room. The mainstream media's treatment of the news story raised reactions from ordinary citizens and also from the parents of the students at the school.Since many felt the students who prayed were being depicted as if they were “guilty” of some “crime.”
The press organs who so criticized the praying students had, in the not-so-distant past, employed a similar manner in the coverage of activities organized for the week marking the birth of the Prophet Mohammed.
Following the latest incident strong reaction was expressed toward the coverage relayed by a number of newspapers and TV stations, which ran the hidden camera footage as if the kids were having a “drug party” or doing something hideous or illicit. Believers were seriously offended, as they took the exposure of the praying children as disrespect to religion. The media reflecting the praying of pious children as a scandal was also reminiscent of the Feb. 28 process, when, in 1997, some press organs manufactured news stories alarming the country of an illusionary “danger posed by religion.” The process ended in a military communiqué that overthrew the government at the time, often dubbed a “postmodern coup.”
Abdullah Yıldız, a spokesperson from the Platform of Namaz (Prayer) Volunteers, said the way the TV stations covered the Bağcılar High School story was most disrespectful to religion. “Namaz is one of the five pillars of Islam, and all Muslims pray five times daily. It is very painful to depict namaz as if it is some sort of a crime.”
“Would it be OK if those students did drugs in that changing room?” asked Ahmet Yıldız, head of the Turkish Religious Affairs Directorate Employees' Union, condemning the treatment of the mainstream press toward the praying students as a “huge mistake.”
Professor Abdülaziz Bayındır, an instructor at the department of theology of İstanbul University, said portraying those praying as criminals would be a violation of the Constitution's Article 24. “Instead of persecuting praying kids, prayer rooms in schools should be made available for those who might need them,” he offered.
Public exposure creates psychological trauma
The parents of the children who were the subject matter of the “prayer scandal” news story were profoundly angered. Ali Hacısalihoğlu, head of the Bağcılar High School Parents' Board said angrily, “It is not right to enter a girls' changing room and film something with a hidden camera there.”
Students from the high school also said they were very sorry about the recent news stories regarding their school.
Psychologist Gülden Esat warned that such public exposure of children could cause psychological trauma in the children, adding that the kids might have difficulty developing self-confidence.
Ata Özer, head of the İstanbul Provincial Education Directorate, said there was nothing wrong with allowing children who wanted to pray to practice their religion in the changing room of the school. Stressing that there was religious freedom in Turkey, he said allowing those who wanted to pray would not be considered professional malpractice. However Özer said that an investigation was still under way regarding the media stories.
In the US there is guidance on a constitutional regulation over prayers in public and elementary schools. According to the regulation students may pray when not engaged in school activities or instruction. While school authorities may impose rules of order and pedagogical restrictions on student activities, they may not discriminate against student prayer or religious speech in applying such rules and restrictions.
Als ik mijn lever schenk aan iemand anders, zou hij dan ook een voorliefde voor Belgsiche biertjes ontwikkelen. ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef problematiQue het volgende:
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik mijn lever schenk aan iemand anders, zou hij dan ook een voorliefde voor Belgsiche biertjes ontwikkelen. ?
Hij is in top-conditie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Maar of je lever nog erg geschikt is..
Heel belangrijk om te blijven te trainen inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:43 schreef sigme het volgende:
Jeetje, en dan zeggen ze wel eens wat over mijn door slotjes posten.
Gelyncht door Fok-users.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:44 schreef Drugshond het volgende:
Johan de Witt waar is die purist eigenlijk gebleven ?
doodquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:44 schreef Drugshond het volgende:
Johan de Witt waar is die purist eigenlijk gebleven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |