Moet daar geen hoor achterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
Brian ligt Amanda te zoenen.. Doet íe anders nooit!
Ook wel weer tekenend voor Huuppie is dat-ie uitgebreid gaat zitten vertellen dat Lieke klaarkwam vannacht. Heel erg triest zo' n ventje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
Voordeel voor de rat is dat hij niet hoeft te pretenderen Delley te kunnen bevredigen.
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet daar geen hoor achter
Doet íe anders nooit! hoor![]()
Ow, is dat het? Ik vond 'r al zo wijs de afgelopen week.quote:
Denk je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
Kan nog leuk worden, eindelijk een keer schaken, zegt huub nog ik weet niet of ik van jou kan winnen
Kan nog leuk worden, huub kan niet tegen zijn verlies
Sja, ik snap het ook niet hoor. Er zijn wel ergere dingen op de wereld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
En wat is het probleem als die hechtingen springen? Hooguit een nog groter litteken.
Jaap wint 100 op 100 partijen half slapend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
Kan nog leuk worden, eindelijk een keer schaken, zegt huub nog ik weet niet of ik van jou kan winnen
Kan nog leuk worden, huub kan niet tegen zijn verlies
Lekkere pussige groene ontstekingen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
En wat is het probleem als die hechtingen springen? Hooguit een nog groter litteken.
Wat een leuke offtopic 'rel'postquote:
Zou dat de reden zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het programma duurt dan ook al 3 x zo lang als de gemiddelde BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |