abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66891400
Had ik al verteld dat ik onderhoudsmonteur ben in Scarborough?

Hier: http://www.rendezvoushotels.com.au/perth/

Ik ben dan wel geen electricien hier, maar het uitzicht en de locatie maken ook veel goed.
Lekker sjekkie roken op de hoek, komen al die vrolijke mensen voorbij, veel meiden in bikini. En ik wilde nog wel stoppen, dan maar wachten tot de winter.
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:13:34 #252
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_66982095
De heimat
pi_67008117
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:09 schreef Oksel het volgende:
Ik ga binnenkort weer voor een half jaartje..
De droom was mooi hè?...
 FR
  woensdag 1 april 2009 @ 16:11:11 #254
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_67615974
Om het even met iedereen te delen: wat een belachelijk #$@-weer!
pi_67747084
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:11 schreef SlamD het volgende:
En dat was geeneens een 1-aprilgrap hè?!!

Je kunt voor dit onderwerp natuurlijk ook altijd hier terecht: Hoe is het weer bij jullie /klaag- en opscheptopic #3 )
 FR
pi_67749743
Mag ik dan hier even klagen over het mooie weer daar
  maandag 6 april 2009 @ 09:30:29 #257
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_67750739
Voor mij was 1 april al 2 uur over toen, dus helaas... 't weer was echt 3 1/2 keer niks.
pi_67791450
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:41 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik dan hier even klagen over het mooie weer daar
Nee, da's ook daar.
 FR
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:22:00 #259
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_67929201
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:11 schreef SlamD het volgende:
Waar zit/zat je dan? Oostkust zeker?
  woensdag 15 april 2009 @ 07:45:03 #260
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68029555
Ja, Sydney...

Mag overigens 2 jaar langer blijven. Duizend euro nogiets en een interview met welgeteld 1 vraag waren voldoende om Immigration te overtuigen...
pi_68094223
quote:
Op woensdag 15 april 2009 07:45 schreef SlamD het volgende:
Ja, Sydney...

Mag overigens 2 jaar langer blijven. Duizend euro nogiets en een interview met welgeteld 1 vraag waren voldoende om Immigration te overtuigen...
Dat meen je niet!
Wat vroegen ze dan?
 FR
  vrijdag 17 april 2009 @ 02:25:26 #262
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68094975
Als je gesponsord wil worden door je vriend/vriendin moet je bewijzen dat je in een 'spouse-like' (kan even geen Nederlandse term ervoor bedenken) relatie zit. Je zou tenminste een jaar samen moeten wonen en financien moeten delen bijvoorbeeld.

Om de aanvraag in te kunnen dienen moet je allerlei ondersteunende documenten kunnen overleggen; huurovereenkomsten, telefoonnota's, verklaringen van jezelf, verklaringen vrienden, etc... En in het interview schijnen er dan persoonlijke vragen gesteld te worden. Tenminste, dat hoorden we van anderen. Dit vond ik overigens online:
quote:
I had to initially apply to the Aust govt. for a fiance visa as they would not recognise our religious marriage ceremony held o/seas. It took 6 months for the govt to grant him a fiance visa so that he could enter Aust. We got married again in Aust. in a civil ceremony & applied for a spouse visa - this took another 6 months to be granted & lots of paperwork + interviews even though we were married & living together in Aust. We had immigration officials visit us (a surprise visit) - even after the spouse visa was granted - they inspected our bedroom etc to make sure we were a "genuine" couple!!

At the interview they asked us a lot of questions about what we did together, our future plans etc & the documents we supplied for the spouse visa alone took up a large ring binder folder!

It takes time & patience + a sense of humour! Don't give up - you'll get there in the end!
Bij ons was het echter:
Behalve de 10 maanden die jullie hier samenwoonden, hebben jullie ooit eerder samengewoond?
Ja, voor iets van 4 maanden in Europa
Okay... kom over 15 minuten maar terug, dan neem ik de documenten even door.

Niet echt waar voor ons geld.
pi_68095598
Dat niet echt waar voor ons geld was zeker een grapje? Voor hetzelfde geld zat je op het vliegtuig.
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:42:23 #264
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68096465
Uiteraard.
  maandag 27 april 2009 @ 09:01:17 #265
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_68413928
Nog maar een weekje in Australië Voor het weer hoef ik ook niet te blijven, want dat is in Nederland beter. Wel grappig om te zien dat mensen hier met 17 graden meteen dikke jassen aandoen en een muts op hun kop zetten
  maandag 27 april 2009 @ 10:10:52 #266
58560 Oksel
Gezellig.
pi_68415268
SlamD; ik heb je een PM gestuurd, ik ga ook weer naar Australie, maar kan geen WHD visum meer krijgen.. wil mee als spouse op het studentenvisum van m;n vriendin, maar heb natuurlijk geen documenten! Jij hebt zeker een Australische vriendin?
  maandag 27 april 2009 @ 13:24:52 #267
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68420657
Nog niet Australisch, nee... Wellicht in de nabije toekomst wel. Ze is een Vietnamese die op jonge leeftijd naar Australië is geschopt door haar ouders om naar high school en universiteit te gaan.

Helaas ben ik dus haar importbruidegom, en dreigt ze me bij elk meningsverschil het land uit te zetten...

PM gestuurd, voor de rest hier waarschijnlijk niet al te boeiend...
pi_68500527
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef SlamD het volgende:
Nog niet Australisch, nee... Wellicht in de nabije toekomst wel. Ze is een Vietnamese die op jonge leeftijd naar Australië is geschopt door haar ouders om naar high school en universiteit te gaan.

Helaas ben ik dus haar importbruidegom, en dreigt ze me bij elk meningsverschil het land uit te zetten...

PM gestuurd, voor de rest hier waarschijnlijk niet al te boeiend...
Juist wél!
Obstakels bij het emigreren, daar heeft iedere emigrant vroeg of laat mee te maken! Bij Australië is het inderdaad vaak vooraf al een heel gedoe om het juiste visum te krijgen enzo...
Maar vertel gerust ook hier waar je tegenaan loopt. Voor toekomstige emigranten is het hartstikke interessant om te lezen; maar ook zou het kunnen zijn dat andere "kaaskoppen" hier met tips kunnen komen als je wat meer van je verhaal vertelt!

Succes in ieder geval!
 FR
  donderdag 30 april 2009 @ 01:43:51 #269
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68519683
Het was meer een opsomming van mogelijk ondersteunend bewijs.

Voor ons waren juist geen moeilijkheden... Op het bureaucratische geneuzel tussen Australië en Nederland omtrend de VOG.

- Voordat de aanvraag definitief wordt verwerkt wil Australië een politiecheck in elk land waar je meer dan een jaar hebt gewoond.
- Voordat Nederland een VOG afgeeft, wil het een aanvraagformulier dat door de instantie is ingevuld inclusief officiële stempels en handtekeningen.
- Australië wil geen stempels of handtekeningen zetten voordat de aanvraag is ingediend en betaald.

Is maar een kleinigheidje natuurlijk - misschien een maandje vertraging, 3 weken later was visum binnen - maar als je verder alles op orde hebt, toch jammer.
pi_68519871
Ik ben momenteen met iemand aan het praten uit Australia, en zij is een Aboriginal. Nou dacht ik altijd dat die mensen nog niet van een computer gehoord hadden, but appaerently they do, and they even know about the internet. Wel enorm geintresseerd geworden in het land, dus even een tvpeetje.
  donderdag 30 april 2009 @ 08:57:19 #271
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_68521333
quote:
Op donderdag 30 april 2009 02:10 schreef whataboutit het volgende:
Ik ben momenteen met iemand aan het praten uit Australia, en zij is een Aboriginal. Nou dacht ik altijd dat die mensen nog niet van een computer gehoord hadden, but appaerently they do, and they even know about the internet. Wel enorm geintresseerd geworden in het land, dus even een tvpeetje.
Tja, die mensen gaan ook gewoon naar school hoor. Er is gewoon een leerplicht in Australie.
In sommige outback communities wordt die regel wellicht niet opgevolgd, maar dat zijn dan ook abbi's die ook geen engels leren en weinig communiceren met de buitenwereld.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_68619431
Heeft iemand nog tips over het volgende:

Ik ga volgend jaar een partnervisa aanvragen. Mijn vriendin is Australische en we wonen momenteel samen in Belfast, UK.

Op mijn zestiende (in 1998) hebben we met een stel vrienden een kampvuur gemaakt op het strand in Noordwijk. Daarbij had een vriend van me een plastic prullenbak (zo'n Ola ding) op het vuur gegooid, plus een plank afkomstig van zo'n badhokje voor 2 personen. De politie heeft ons daarvoor gearresteerd en we moesten per persoon een boete van 25 gulden betalen. Iedereen, want zelfs aanwezig zijn in de groep is al voldoende voor 'openbare geweldpleging tegen goederen'. Er is verder niets voor de (kanton)rechter gekomen of zo; de politie belde ons een paar dagen later met de mededeling dat we het geld moesten komen brengen, en dat de eigenaar van de strandtent (van de prullenbak) het wel best vond zo.

Ik maak me geen zorgen over dingen als een strafblad of zo, ik heb sindsdien ook bij Schiphol gewerkt, waar je wordt gescreend door de marechaussee. En voor een andere werkgever heb ik al een keer een VOG (Verklaring Omtrendt Gedrag) moeten opvragen, en ook dat was geen probleem.

De vraag is alleen: in hoeverre gaat de Australische immigratiedienst dit onprettig vinden? Ik denk dat er hooguit een aantekening in het politieregister staat (als dit al niet vervallen is, na meer dan 10 jaar), maar dit niet vermelden is denk ik een groter risico dan gewoon bovenstaande verhaal bij de aanvraag vermelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kontiki op 04-05-2009 02:33:21 ]
  zondag 3 mei 2009 @ 17:17:42 #273
58560 Oksel
Gezellig.
pi_68625933
Bel de politie even om te vragen of het al vervallen is?
  maandag 4 mei 2009 @ 01:45:12 #274
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68643797
Stond het nou vermeld in je VOG of niet?

Als je twijfelt, dan zou ik het gewoon aandragen in de aanvraag inclusief alle verzachtende omstandigheden. In een bepaalde formulier dat je waarschijnlijk moet invullen (Form 80http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/80.pdf) kan je aangeven dat je niet veroordeeld bent, dat je minderjarig was en dat de boete minimaal was. Lijkt mij dat ze op dit boeveneiland geen probleem maken van een kwajongensstreek...
pi_68644215
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:45 schreef SlamD het volgende:
Stond het nou vermeld in je VOG of niet?
Nee.
quote:
Als je twijfelt, dan zou ik het gewoon aandragen in de aanvraag inclusief alle verzachtende omstandigheden. In een bepaalde formulier dat je waarschijnlijk moet invullen (Form 80http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/80.pdf) kan je aangeven dat je niet veroordeeld bent, dat je minderjarig was en dat de boete minimaal was. Lijkt mij dat ze op dit boeveneiland geen probleem maken van een kwajongensstreek...
Thanks voor de link. In dat formulier staat het volgende:
"Have you, or any other person included in this application, ever been convicted of, or
found guilty of, ANY offences overseas or in Australia (...)"

Het probleem is, moet ik slapende honden wakker maken of niet. Het hangt denk ik een beetje af van de definitie van 'convicted' en 'found guilty' af of ik het moet vermelden. Maar ik denk dat ik het inderdaad gewoon uitleg, ik kan me niet voorstellen dat ze om zoiets een visum gaan weigeren.
pi_68644527
Zie ik het nou goed dat je voor je aanvraag een kopie moet opsturen van ALLE paspoorten die je ooit gehad hebt? Volgens mij kan ik er 3 bij elkaar sprokkelen, maar verder dan tot 10 jaar terug kom ik echt niet. Is dit essentieel?

Dit gaat een leuke papierwinkel worden
  maandag 4 mei 2009 @ 05:33:33 #277
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_68644631
Het staat er inderdaad, maar ik kon daar ook niet aan voldoen. Is het uberhaupt verplicht ze te bewaren, volgens mij kon ik de oude ook laten vernietigen bij de gemeente toen ik een nieuwe kreeg?

Bij mijn aanvraag heb ik alleen de fotopagina van mijn huidige paspoort gedaan, kwam er op de dag van het interview pas achter dat in principe alle (gebruikte) pagina's nodig waren, maar toen kon ik de copies niet meer laten certificeren. Niks over gehoord verder, anders vragen ze of je het later kan inleveren.
pi_68678606
quote:
Op maandag 4 mei 2009 05:33 schreef SlamD het volgende:
Het staat er inderdaad, maar ik kon daar ook niet aan voldoen. Is het uberhaupt verplicht ze te bewaren, volgens mij kon ik de oude ook laten vernietigen bij de gemeente toen ik een nieuwe kreeg?
Ik denk dat de meeste mensen hun oude paspoorten niet eens meer in hun bezit hebben, want bij de gemeentes houden ze die gewoon vaak automatisch in na afgifte van een nieuw paspoort.
Ik heb weleens heel erg moeten 'zeuren' om m'n paspoort te mogen bewaren (met de gaten erin)!
 FR
pi_68686601
Ik heb indertijd alleen m'n huidige paspoort gebruikt (voor spouse visa). Geen vragen/problemen mee gehad. Volgens mij zijn ze meer geinteresseerd in of je meerdere nationaliteiten hebt (gehad). Ik geloof dat je bij een nieuw australisch paspoort hetzelfde paspoortnummer houd, en dat ze dat dus als hetzelfde paspoort beschouwen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:21:30 #280
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_68687760
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

De droom was mooi hè?...
Pas nou op, want die droom is lang niet uit, Oksel maakt nog wel eens comeback
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:01 schreef Oksel het volgende:Ik ben niet iemand die opgeeft. Ik uit emoties, ik baal van tegenslagen. Maar tegenslagen houden mij niet tegen.. Geloof me, ik heb voor hetere vuren gestaan.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_68716593
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

Pas nou op, want die droom is lang niet uit, Oksel maakt nog wel eens comeback
Oh, ik denk dat het hem nog wel een keer gaat lukken om naar Australië te vertrekken;
ik refereerde eigenlijk vooral aan een specifieke actie waaraan hij had deelgenomen om voor 6 maanden downunder te gaan.
 FR
pi_69468598
Momenteel woon ik in Zuid Afrika en ik ben me langzaam aan het orienteren op Australlie. Ik wil eind dit jaar ongeveer naar Australlie of Niew Zeeland (afhankelijk waar ik eerder werk vind) gaan emigreren om daar gewoon op Working Holiday visa te werken bij verschillende werkgevers. Vooral ook omdat ik er maar een jaar wil wonen en dan ook wil rond trekken of misschien korter en dan ook een tijd in nieuw zeeland door te brengen. Nu is het natuurlijk handig om al werk van te voren te zoeken.

Ik ben nu dus zowel in Niew Zeeland als Australlie al aan het zoeken (je kan nooit vroeg genoeg beginnen met vinden van werk) Ik heb van een vriend in nieuw zeeland al de site seek.co.nz gehad. Maar hebben jullie ook nog tips waar ik zou kunnen zoeken of waar ik rekening mee moet houden in Australlie.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_69601162
Ik wil ook heel graag stage lopen in Australie over paar jaar. (Zit ook nog te twijfelen over een ander engelstalig land zoals Amerika)
Ben overigens al wel keer in Australie geweest met een camper van Sydney via de blue mountains, brisbane, surfers paradise, the white sundays, friser island en het greet barrier reef naar Cairs gegaan.
Was echt een bijzondere ervaring, en door die ervaring ook gezien dat het buiten europa ook erg mooi en goed vertoeven is. Waardoor ik ook aan de twijfel geraakt ben om te emigeren. Maar eerst maar eens een stage van 6 maand doen, waardoor het 'vakantie'gevoel van australie misschien ook minder word.

Maar mijn engels is nog vrij ruk, kan wel wat zeggen en de boodschap komt meestal ook wel over, maar echt soepeltjes gaat het niet. Hebben jullie voordat jullie stage gingen lopen cursussen engels gevolgd?
pi_69601550
Ik heb alles moeten doen met mijn engels van de middelbare school. Maar als je veel films kijkt (zonder ondertiteling het liefste) leer je ook meer woorden (merkte ik zelf) Al heeft mijn +/- jaartje in Ierland ook veel goed gedaan aan mijn engels en nu is het nog niet 100% maar ruim genoeg om gewoon goede gesprekken te hebben zowel over dagelijkse dingen als technische dingen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_70367062
Wij (mijn vriend en ik) vertrekken over 1,5 week voor nog onbepaalde tijd naar Australie. (waarschijnlijk rond de 10 maanden, waarvan we 1 maand in nieuw zeeland zitten, en nog een maand in Indonesie)
Heb al in geen tijden ergens zo erg naar uit gekeken! Mijn vriend gaat 20 weken stagelopen bij een
groot reclamebureau in Sydney, en ik ben ook van plan om in die periode te gaan werken.
We gaan ergens in Sydney wonen, waar is ook nog niet helemaal duidelijk. Maar we hebben een kennis in Sydney wonen, die woont ergens in een buitenwijk (Greystanes) Daar mogen we een tijd logeren, en vanuit daar gaan we een woning zoeken.

Maar als we zijn aangekomen gaan we eerst 2 maanden lekker rondreizen. We weten ook nog niet wat we dan allemaal willen zien. Die plannen moeten we allemaal nog maken. Doen we denk ik pas als we daar zijn. Dan gaan we bepalen wat de geschiktste route is om af te leggen van Juli tot eind Augustus ivm het weer enzo...

Nog weinig gepland dus

Maar het belangrijkste is al binnen, de tickets en de WHV's (binnen 24 uur!)
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:40:54 #286
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70367179
Ik vertrek binnenkort voor stage naar Adelaide, samen met een vriend/studiegenoot Tot eind januari 2010 zitten we daar Heb er zin in
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70369228
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef donroyco het volgende:
Ik vertrek binnenkort voor stage naar Adelaide, samen met een vriend/studiegenoot Tot eind januari 2010 zitten we daar Heb er zin in
aight, heb er 15 maanden gewoond, soort van saaie stad, maar stiekem toch wel erg leuk! waar ga je wonen?
Ik steek je moeder in de fik!
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:00:25 #288
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70369536
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:51 schreef cheukert het volgende:

[..]

aight, heb er 15 maanden gewoond, soort van saaie stad, maar stiekem toch wel erg leuk! waar ga je wonen?
In een huis van een vriend van de baas, in eerste instantie dan.. Daarna misschien ergens een appartement huren of we blijven wel zitten Mocht ook..! We zitten midden in de stad, nabij het Victoria Park Racecourse
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:11:38 #289
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_70369938
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef donroyco het volgende:

[..]
In een huis van een vriend van de baas, in eerste instantie dan.. Daarna misschien ergens een appartement huren of we blijven wel zitten Mocht ook..! We zitten midden in de stad, nabij het Victoria Park Racecourse
Victoria Park, waar ze de vijver hebben laten uitdrogen, omdat ze geen water hebben om hem te vullen
Neem maar een goede trui mee... het is er nu erg koud! En t-shirts en korte broek voor over een paar maanden
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:20:41 #290
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70370207
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Victoria Park, waar ze de vijver hebben laten uitdrogen, omdat ze geen water hebben om hem te vullen
Neem maar een goede trui mee... het is er nu erg koud! En t-shirts en korte broek voor over een paar maanden
thanks. Nog meer suggesties/tips/tricks?
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:55:51 #291
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_70371290
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

thanks. Nog meer suggesties/tips/tricks?
Heaps! Hier zijn er een paar:

- Leen gratis een fiets bij Adelaide City Bikes.
- Ga naar de gedenkplaats waar Ayrton Senna is gestorven.
- In Cannon Street koop je bij een oude kermis-car de beste Pies ter wereld.
- Cannon street backpackers, even verderop deelt gratis pies uit elke avond
- Drink een `schooner' Coopers in een willekeurige kroeg, of haal een doos uit de bottleshop (veel goedkoper )

Als je ook vakantie hebt, dan ga je vast de Great Ocean Road doen. Een andere aanrader is de Oodnadatta Track. De Oodnadatta is het meest bijzondere wat ik in Australie heb gezien.
pi_70384528
- Coopers is overrated wil je echt pisbier, drink VB haha
- Glenelg, mooiste plek in Adelaide!
- Koop een ijsje met 32 bolletjes op Rundell street, helaas vergeten hoe die zaak het. Maar het is meer aan de kant van het park zegmaar.
- Koop geen donker rode Daihatsu Applause uit 1990 van een Indier
- Mclaren Vale voor de wijnen (vond ik mooier dan Barossa)
- Victor Harbor voor de pinguins!
- Eigenaar van HQ (een club waar je vast wel ooit zult belanden, geloof me haha) is Nederlands, laat je Nederlands ID of Rijbewijs ofzo zien bij de deur, vinden de tjiks ook nog leuk.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:55:28 #293
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_70386909
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:05 schreef cheukert het volgende:
- Coopers is overrated wil je echt pisbier, drink VB haha
Coopers is local. Victoria Bitter komt uit ehh, Victoria!
Heineken is ook goed te verkrijgen, maar dat drink je nou eenmaal niet als kaaskop in aussie.
pi_70396935
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:55 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

Coopers is local. Victoria Bitter komt uit ehh, Victoria!
Heineken is ook goed te verkrijgen, maar dat drink je nou eenmaal niet als kaaskop in aussie.
Ok, ok, true.... Extra Dry is ook wel goed te doen
Zit jij trouwens nu in Adelaide?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:46:33 #295
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70396995
VB vind ik best te drinken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70397172
Toohey's New was ook wel aardig.
pi_70397377
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef Dos37 het volgende:
VB vind ik best te drinken
omfg
Trouwens, VB drinkers rijden wel in een UTee naar BWS drivethru om VB te halen uiteraard
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:59:56 #298
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70397452
Drivethru

zoiets wil ik in Nederland nog een keer opzetten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:07:08 #299
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70401547
Nog 2,5 week.. en dan 5 maanden Sunshine Coast..!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:39:22 #300
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_70414384
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef cheukert het volgende:

[..]
Zit jij trouwens nu in Adelaide?
Was het maar waar. Ik heb van november 2007 tot en met november 2008 in Australië gezeten. Ik ben nu weer terug in het koude Nederland.

Het west australische Emu Bitter is ook lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')