Kortom: rotweer!quote:Pluies et vent fort en matinée (60/80km/h) avec de fortes averses parfois accompagnées d'orage et de grêle puis retour de quelques éclaircies par l'ouest (risque de quelques averses)
Dus je loopt nu buiten rond in korte broek en t-shirt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:20 schreef Fogel het volgende:
We hebben hier een hittegolf, het is al een week niet onder de -5 geweest.
Korte broek vind ik niks, zelfs in de zomer, maar t-shirt klopt wel (voor max 10 minuten buiten ga ik geen jas aantrekken)quote:Op woensdag 21 januari 2009 06:49 schreef breaky het volgende:
[..]
Dus je loopt nu buiten rond in korte broek en t-shirt?
Kun je een dagje zon hiernaartoe sturen? Please?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:13 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
We krijgen weer eens wat regen voor de verandering. Verder heerlijke temperaturen, ideaal winterweertje
Lijkt alsof iemand aan oefenen is om een sinus uit de vrije hand te tekenen, van links naar rechts wordt die steeds beterquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef Draz het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch Deens
Had ik al gezegd dat het record vriezen-dan-wel-niet-vriezen naar dit land mag gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |