abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:41:23 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50022255




"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.




Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.


Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.


James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.


John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.


Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...


Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.


Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.


Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.


Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.


Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.


Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...


Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.


Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.


Seizoen 4 (verwacht) (Bron: Variety)

4.01 - 06 februari 08 (Seizoenspremiere)
4.02 - 13 februari 08
4.03 - 20 februari 08
4.04 - 27 februari 08
4.05 - 05 maart 08
4.06 - 12 maart 08
4.07 - 19 maart 08
4.08 - 26 maart 08
4.09 - 02 april 08
4.10 - 09 april 08
4.11 - 16 april 08
4.12 - 23 april 08
4.13 - 30 april 08
4.14 - 07 mei 08
4.15 - 14 mei 08
4.16 - 21 mei 08 (Seizoensfinale)



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...



    ***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

    Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  • You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_50022318
    Ik was eigenlijk voor: "We need to go back Kate!".
    pi_50022370
    Eigenlijk moet ik niet meer reageren in de Lost-topics. Zo word ik er telkens aan herinnerd aan het feit dat ik Lost toch best wel mis.
    pi_50022398
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef CySt het volgende:
    Ik was eigenlijk voor: "We need to go back Kate!".
    Er zullen nog genoeg kansen komen om die TT te gebruiken eer Lost weer begonnen is.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:49:52 #5
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_50022560
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef CySt het volgende:
    Ik was eigenlijk voor: "We need to go back Kate!".
    En nog meer huilende NL kijkertjes zeker...
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 00:51:14 #6
    120139 freiss
    Hertog Jan :9~
    pi_50022608
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

    [..]

    En nog meer huilende NL kijkertjes zeker...
    Alsof je aan "We need to go back Kate!" weet wat er gaat gebeuren aan het eind van S3
    HJ 14-punt-gift.
    Lijst met rukmateriaal!
    pi_50022628
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

    [..]

    En nog meer huilende NL kijkertjes zeker...
    Dat kan op heel veel dingen slaan. "We need to go back to my tent and have hardcore sex, Kate!" bijvoorbeeld.
      zaterdag 2 juni 2007 @ 01:28:20 #8
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_50023702
    Duurt nog veel te lang
      zaterdag 2 juni 2007 @ 01:31:14 #9
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50023788
    En dan nog, het was "We have to go back, Kate!"
    pi_50027087
    ik heb maar besloten de ellenlange spoiler niet te lezen in het vorige topic, ik wil niet nu al weten waarom er ijsberen rondlopen en waar die knop werkenlijk voor diende...
      zaterdag 2 juni 2007 @ 09:45:22 #11
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_50027355
    wachten tot Februari
    Die lange spoiler van het vorige topic is compleet belachelijk btw.

    [ Bericht 29% gewijzigd door FoXje op 02-06-2007 09:52:16 ]
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 2 juni 2007 @ 10:57:17 #12
    148174 Kantar
    TV junkie.
    pi_50028238
    Ik mis Lost.
    pi_50028261
    Die spoilers
    pi_50028318
    En dan zijn er nog mensen, die denken dat Dharma niet weet waar het eiland is

    Ze droppen alleen zoveel in de tijd voedsel op het eiland
    please?
      zaterdag 2 juni 2007 @ 11:11:50 #15
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_50028453
    Die spoiler lees ik gewoon maar niet.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_50028536
    als die spoiler waar is verliezen ze veel kijkers denk ik..meer zeg ik er niet over
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_50028861
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 10:57 schreef Kantar het volgende:
    Ik mis Lost.
    Ik ook Vroeg opstaan en naar de uni gaan is een stuk minder makkelijk als je weet dat er geen Lost klaar staat als je terug komt
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_50029433
    ik mis Lost ook, het meest van alle series die nu "even" een break hebben..

    moet Charlie trouwens niet uit de cast, in de beginpost?
      zaterdag 2 juni 2007 @ 13:41:46 #19
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_50031363
    Het lijkt ook mij trouwens sterk dat die spoiler uit het vorige topic helemaal klopt, zover van tevoren, hoezeer GoodNews ons dat ook wil laten geloven... toch lees ik het maar niet, voor hetzelfde geld kloppen er een aantal dingen wel
      zaterdag 2 juni 2007 @ 14:00:57 #20
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_50031828
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 13:41 schreef Xurk het volgende:
    Het lijkt ook mij trouwens sterk dat die spoiler uit het vorige topic helemaal klopt, zover van tevoren, hoezeer GoodNews ons dat ook wil laten geloven... toch lees ik het maar niet, voor hetzelfde geld kloppen er een aantal dingen wel
    Inderdaad, ik ga het risico niet nemen
    Amen.
    pi_50032523
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 12:07 schreef edejong het volgende:
    ik mis Lost ook, het meest van alle series die nu "even" een break hebben..

    moet Charlie trouwens niet uit de cast, in de beginpost?
    Is het een feit dat Charlie dood is dan? Ik weet dat we een sterfscene zagen maar het is Lost he...
    pi_50032539
    quote:
    Op zaterdag 2 juni 2007 09:45 schreef FoXje het volgende:
    wachten tot Februari
    Die lange spoiler van het vorige topic is compleet belachelijk btw.
    Ik geloofde de 1e lange spoilerpost (dus niet die nu is maar die daarvoor) van Lostfan ook niet maar het klopte wel tot in de details, ik neem die risico niet meer

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2007 15:14:51 ]
    pi_50032709
    zou toch niet zo druk meer zijn hier toch, zo'n lange stop...
    pi_50033370
    Hm, vind de spoiler uit het vorige topic wel redelijk echt overkomen eigenlijk ..
    pi_50033532
    Wat betreft de lange spoiler uit vorig topic, ik geloof dat deze echt klopt. Het schijnt dat voordat ABC goed zou keuren dat lost nog 3 seizoenen zou krijgen, de makers eerst met een globaal plan op de proppen moesten komen. Een outline met hoe ze deze seizoenen zouden gaan vullen. Het schijnt zelfs dat best veel mensen van dit plan op de hoogte waren, zo ook de source van lostfan108.
    quote:
    "I'm pretty sure most people are gonna not believe this at first, but major plot leaks from a reliable source, whether you believe them or not. The reliable source is someone who works somehow related to the production of the show, and when the producers agreed to the deal for the show to end in 2010, they had to draw up a general plan for the show until then. Logically you would assume only a few people would have access to this, but in fact these facts came across a lot of people. So somewhere in that line of people came the reliable source, and here is me relaying it. I promise I'm not the source and i promise I'm not changing anything i've heard.

    If this info has gotten to me, and consequently to you, whoever's reading, then obviously the producers will find out and may change things. I don't know. But this is just what I've found out and this is coming straight out of the plot outline the producers needed to draw up.
    Ergo: ik vind het vrij aannemelijk dat de spoilers kloppen, aangezien lostfan108 het bij de season finale ook tot in de details goed had..
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')