he was blending inquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
neemt niet weg dat hij zich in een rattenhol heeft verscholen terwijl zijn leger zich voor hem doodvocht trouwens
hij was ook stoer en daar balen veel mensen van dat hij eervol heen is gegaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
ik kreeg die indruk niet echt
krijg meer de indruk dat die adviseur Saddam wel stoer vond of waardig ofzo toen zijn laatste uur had geslagen
toen ze hem er eenmaal uittrokken welquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
he was blending indaarnaast was de oorlog toen toch al afgelopen?
Ik vind van niet. Hij heeft zijn shahada anderhalf keer gezegd (een keer compleet, tweede keer voor de helft), is minder erg dan je shahada een half keer te zeggen.quote:
ja als alleenheerser was hij superstoer maar zodra ze hem kwamen halen verstopte hij zich in een hol onder de grond en uiteindelijk is hij door een stel bandieten in een donkere kamer opgehangenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij was ook stoer en daar balen veel mensen van dat hij eervol heen is gegaan
je vindt het dus wel erg?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Hij heeft zijn shahada anderhalf keer gezegd (een keer compleet, tweede keer voor de helft), is minder erg dan je shahada een half keer te zeggen.
overleven is instinct nr 1 voor de mens en hij dacht kennelijk dat hij zo een kans maaktequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja als alleenheerser was hij superstoer maar zodra ze hem kwamen halen verstopte hij zich in een hol onder de grond en uiteindelijk door een stel bandieten in een donkere kamer is opgehangen
hij was niet gewoon een mens maar een leider, ipv voor zichzelf te kiezen had hij zich over moeten geven en zijn troepen bevel moeten geven zich niet te verzettenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
overleven is instinct nr 1 voor de mens en hij dacht kennelijk dat hij zo een kans maakte
ik vond em het stoerst dat ie zei, "zijn jullie nou mannen" vlak voor zijn dood
capituleren is niet altijd eervol en zeer zeker niet stoerquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij was niet gewoon een mens maar een leider, ipv voor zichzelf te kiezen had hij zich over moeten geven en zijn troepen bevel moeten geven zich niet te verzetten
dat had ik stoer gevonden
Niet echt, ik ben not impressed door zijn shahada.quote:
waarom noem je het dan minder erg?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben not impressed door zijn shahada.
Farao deed hetzelfde:
10:90 And We took the Children of Israel across the sea, and Pharaoh and his soldiers pursued them in tyranny and enmity until, when drowning overtook him, he said, "I believe that there is no deity except that in whom the Children of Israel believe, and I am of the Muslims."
10:91 Nu wel? Terwijl jij eerst ongehoorzaam was en tot de verderfbrengers behoorde!
nee in een hol onder de grond wachten tot het voorbij is maakt je persoon van het jaar natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
capituleren is niet altijd eervol en zeer zeker niet stoer
Ik noemde twee situaties op, en de eerste situatie is minder erg dan de tweede situatie. Het is dus niet zo dat hij niet de kans kreeg om de shahada te zeggen.quote:
beter voor zijn volk zeker, maar als dictator heb je maar 1 ding aan je hoofd en dat is eigen hachie, dus lekker belangrijk dat volkquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee in een hol onder de grond wachten tot het voorbij is maakt je persoon van het jaar natuurlijk
in dit geval was capituleren beter geweest voor zijn land en zijn volk en dat had ik echt een stuk stoerder gevonden
hij had idd ook kunnen vechten als het zo belangrijk was dat er niet gecapituleerd werd maar dat moesten anderen voor hem doen
je noemt weer minder erg, feitelijk zeg je dat het wel erg is...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik noemde twee situaties op, en de eerste situatie is minder erg dan de tweede situatie. Het is dus niet zo dat hij niet de kans kreeg om de shahada te zeggen.
ja naja dat zal allemaal wel maar dat maakt hem in mijn ogen niet stoer maar lafquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
beter voor zijn volk zeker, maar als dictator heb je maar 1 ding aan je hoofd en dat is eigen hachie, dus lekker belangrijk dat volk![]()
niet elke militair zit in de loopgravenquote:hij was president geen rambo, kweet niet of het wel zo verantwoord zou zijn om een ak te bemannen
daar verschillen we van mening dusquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja dat zal allemaal wel maar dat maakt hem in mijn ogen niet stoer maar laf
[..]
niet elke militair zit in de loopgraven
Nee, wat ik zeg is dat het niet erg was omdat hij de shahada al had gezegd. Een keer is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef Slayage het volgende:
je noemt weer minder erg, feitelijk zeg je dat het wel erg is...
feit is dat zijn nek knapte tijdens de shahada...
bepaal jij wat meer dan genoeg is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg is dat het niet erg was omdat hij de shahada al had gezegd. Een keer is meer dan genoeg.
Stel dat ie de shahada 100 keer had gezegd, dan moet je dus wachten totdat hij het 100 keer zegt en dan zijn nek laten knappen.
Ik bepaal idd wat meer dan genoeg is voor mezelf. Of wil jij jouw mening aan mij opdringen?quote:
quote:ja idd
Zijn zonen en kleinzoon gingen strijdend ten onder. Had Saddam ook moeten doen i.p.v. schuilen in een rattenhol.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
hij had idd ook kunnen vechten als het zo belangrijk was dat er niet gecapituleerd werd maar dat moesten anderen voor hem doen
waarom doe je hypocriet aangezien je je mening opdringt aan saddam...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik bepaal idd wat meer dan genoeg is voor mezelf. Of wil jij jouw mening aan mij opdringen?
[..]
Ik dring mijn mening op aan een man die al 7 jaar dood is... right.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:18 schreef Slayage het volgende:
waarom doe je hypocriet aangezien je je mening opdringt aan saddam...
vind je saddams zonen stoer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zijn zonen en kleinzoon gingen strijdend ten onder. Had Saddam ook moeten doen i.p.v. schuilen in een rattenhol.
Saddam's sons, together with another man and a young boy, had barricaded themselves inside the home of a Mosul businessman, thought to be a distant relative, and put up fierce resistance. Gen Sanchez said the entire operation took six hours.
"They died in a fierce gun battle. They resisted the detention and the efforts of the coalition forces to apprehend them. They were killed in the ensuing gunfight," he said.
http://www.theguardian.com/world/2003/jul/23/iraq.garyyounge
jip lees maar hierbovenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik dring mijn mening op aan een man die al 7 jaar dood is... right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |