Je krijgt dan echt het gevoel van....quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef phileine het volgende:
ja dat heb ik ook steeds. vind het wel altijd een geweldige smiley maar denk steeds bij compiers posts "agossie..."
het is niet Echt wat voor me, maar ik MOET kiezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:13 schreef maartena het volgende:
Jij ging toch naar Missouri, compier?
Heb je al besloten of het Kansas City of St. Louis word voor je sport teams? Of is baseball etc, niets voor je....
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Je krijgt dan echt het gevoel van....
Ik moet naar de VS van mijn pa....
![]()
quote:
Ja dat wist ik wel, maar ik had effe niet op het adres gelet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef maartena het volgende:
Waarom weten mensen nog steeds niet dat imageshack niet werkt op FOK!
A picture says more then a 1000 words....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:25 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja dat wist ik wel, maar ik had effe niet op het adres gelet...![]()
Maarreh, ik kan de smiley nu gewoon zien (voor het eerst) ; jullie niet dan??
Inderdaad...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:44 schreef maartena het volgende:
A picture says more then a 1000 words....
Zoals Shakespeare ooit zei:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef arrebar het volgende:
tsss, ik moet nog vijf weken stage voordat ik pas rond kan reizen.
...lolquote:“Be patient, for the world is broad and wide.”
Proost!quote:
Wow, weet dat dit niet het goede topic is, maar kan je voor mij er ook eentje maken met de Filipijnse vlagquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/chen.jpg
Perfectquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/chen2.jpg
Of zoiets?
Tot ik klachten krijg van de provider, blijven ze staan. Maar kun je ze niet gewoon uploaden op fok dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef Chen het volgende:
[..]
PerfectLaat jij ze op die space staan of moet ik em ergens anders uploaden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |