maar stiekem komt het kind in je naar boven elke keer als je in de AA SC komt, he remmie?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey, "volwassen heterosexueel" voor jou he?
Ik ben niet zo'n SC usert , toch bedankt voor het welcum.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kliekjes zijn geil..
Wtf allemaal userts die ik voo het eerst zie in AA
Welcum
Ga losse flodders schieten, opa.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey, "volwassen heterosexueel" voor jou he?
ik had daar niet eens aan gedacht maar ik herinner het mij weerquote:
nee hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
ik had daar niet eens aan gedacht maar ik herinner het mij weerik heb nooit begrepen wat die echte gozer altijd op het einde deed
![]()
Als je zomaar aan mij zit krijg je wel een harde bitchclap, moet ik je zeggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Zijn wanneer zijn allochtonen goed, aardig noch geil? Ik durf niet aan een moslimwijf te zitten. Heb je zo 80 messteken van haar familie te pakken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:29 schreef MASD het volgende:
[..]
deze vuige gozer dushij heette howey ofzo?
[afbeelding]
je doet het ook verkeerdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Sinds wanneer zijn allochtonen goed, aardig noch geil? Ik durf niet aan een moslimwijf te zitten. Heb je zo 80 messteken van haar familie te pakken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef Sala-adin het volgende:
Hij noemde zijn eigen vader bij zijn naam
Wat een kutkind
80 is te weinig voor jou.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Sinds wanneer zijn allochtonen goed, aardig noch geil? Ik durf niet aan een moslimwijf te zitten. Heb je zo 80 messteken van haar familie te pakken.
met zijn eeuwige hartjes shirtquote:
Ja, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef enter het volgende:
Leuk msn-gesprek Z
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, weer wat geleerd.
Ik wist niet dat het net zoals stuifmeel door de wind kon tho. Wel handig.
msn... wat??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:14 schreef Sala-adin het volgende:
was er ook sprake van msn sex?
Msnquote:
Een echte heer.quote:
Ik was even aan de telefoon. Trusten en succes morgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:39 schreef enter het volgende:
weltruste autochtonen vriendjes
Heb je d'r nummer nou al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |