abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54368489
Bovendien heeft Nederland sinds 2000 een enorm goede naam opgebouwd bij de UEFA en FIFA. Door de EK's en het WK dat het georganiseerd heeft. De UEFA en FIFA zijn om uiteenlopende redenen een stuk minder tevreden over Engeland. Maar goed, het is allemaal nog zo ver weg, dus uitspraken als 'Nederland zal het hoe dan ook gaan afleggen tegen Engeland' slaan helemaal nergens op. Er is gewoon nul zekerheid wat dat betreft.
pi_54369221
WE zzulllen zien we kunnen wel gaan discusseren tot 2012 ofzo jezus
AFC AJAX
  zondag 4 november 2007 @ 23:37:08 #153
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54369962
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef BonJovi het volgende:
WE zzulllen zien we kunnen wel gaan discusseren tot 2012 ofzo jezus
Dat is te laat, Maria.
pi_54370802
Vorige week werd bekend dat het WK 2014 in BrazilIë is, dus dan zal in 2011 wel bekend worden waar het in 2018 wordt gehouden.
pi_54370930
Derde ring Euroborg is mogelijk. 33.000 plaatsen en dan niet groot genoeg als WK stadion:

http://www.trotsvanhetnoorden.nl/nieuws.php?ACT=show&id=778
pi_54370964
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dat dachten ze bij de kandidatuur voor 2006 ook. Maar toen werden ze bij de stemming wel mooi vernederd door Duitsland. Twee stemmen ofzo geloof ik. .
Duitsland is de politieke en economische macht van Europa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54371002
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:26 schreef DRD het volgende:
Derde ring Euroborg is mogelijk. 33.000 plaatsen en dan niet groot genoeg als WK stadion:

http://www.trotsvanhetnoorden.nl/nieuws.php?ACT=show&id=778
Wat een mafkees die zegt dat het niet uitgebreid kan worden wegens 'architektonische' redenen

Ze kunnen stadions half in de grond bouwen à la Nou Camp, maar een extra ringetje om een stadion kan niet
pi_54371024
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom komen ze dan op 2e Kerstdag massaal naar de Ikea bij ons?
pi_54371337
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En jij denkt dat pakweg Frankrijk of Turkije straks gaat stemmen voor Engeland omdat het een grote politieke en economische macht is? .

Dat Duitsland zoveel stemmen heeft gehaald, heeft daar weinig mee te maken. Dat heeft alles te maken met het meespelen van het spelletje en het ronselen van de stemmen.

Als ik zie naar de Europese landen die straks mogen meebeslissen, dan geef ik de Benelux een goeie kans.

Duitsland liet al zijn voorkeur blijken voor Engeland, maar daar is niks definitiefs natuurlijk.

Frankrijk kan je sowieso op het conto van de Benelux schrijven.

Dan heb je nog Spanje, Cyprus, Turkije en Rusland (als die zich niet zelf kandidaat stellen). Die landen moet je dus zien te overtuigen. Ik zie niet in waarom die per se voor Engeland zouden kiezen.
pi_54454416
quote:
Van lc.nl:
Heerenveen lonkt naar WK-voetbal 2018

HEERENVEEN - De gemeente Heerenveen wil zich best aanmelden als speelstad voor het wereldkampioenschap voetbal van 2018.

Het is aan de Sportclub Heerenveen en Sportstad Heerenveen of het stadion kan worden uitgebreid. De wereldvoetbalbond FIFA vraagt om stadions met 40.000 zitplaatsen. Het huidige Abe Lenstrastadion kan 26.000 toeschouwers bergen.

Achter de schermen wordt er in Heerenveen druk gerekend of het stadion groter kan. Er is onder meer overleg met de provincie, omdat de gemeente de investeringen niet alleen kan opbrengen. Heerenveen is, net als onder meer Groningen, door de KNVB gevraagd of het zich kandidaat wil stellen. Beide waren eerder dit jaar nog met succes speelstad voor het EK onder 21.
  donderdag 8 november 2007 @ 14:51:30 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54456107
Nou we kunnen het ook wel alleen organiseren als dat zo door gaat.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54456229
Hebben ze ons al gevraagd als eventuele speelstad?
Hoi.
pi_54457357
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kijk, ik wilde er ook iets over posten .. Kom op zeg .. Die Friezen zijn altijd anti Nederlands. Nu er iets "te halen" valt willen ze in één keer optreden als vertegenwoordiger van het Nederlandse voetbal (want die steden worden zo gezien). Onbegrijpelijk. Laat hen dan eerst maar eens stoppen met het Friese volkslied voor iedere match, en hen laten aantonen dat ze voor Nederland staan, en niet alleen geld eraan willen verdienen ...
pi_54457611
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:42 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Kijk, ik wilde er ook iets over posten .. Kom op zeg .. Die Friezen zijn altijd anti Nederlands. Nu er iets "te halen" valt willen ze in één keer optreden als vertegenwoordiger van het Nederlandse voetbal (want die steden worden zo gezien). Onbegrijpelijk. Laat hen dan eerst maar eens stoppen met het Friese volkslied voor iedere match, en hen laten aantonen dat ze voor Nederland staan, en niet alleen geld eraan willen verdienen ...
Kom zeg. Friezen zijn net zo trots op Friesland als jij trots op Breda bent. De rest van jouw verhaal is bullshit, denk je serieus dat de meerderheid van de Friezen zich wil afscheiden van Nederland?
pi_54457760
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kom zeg. Friezen zijn net zo trots op Friesland als jij trots op Breda bent. De rest van jouw verhaal is bullshit, denk je serieus dat de meerderheid van de Friezen zich wil afscheiden van Nederland?
Zo komt het over het algemeen wel over. Ik vind het verschrikkelijk om aan te moeten zien dat bv bezoekende voetbalclubs opgesteld moeten gaan staan om het "volkslied" te horen. Dat jullie trots zijn op Friesland mag best, maar dat kun je een ander toch niet opleggen om aan deel te nemen ?

En heb wel een idee ja dat een groot deel zich zou willen afsplitsen van Nederland. Dat is toch ook niet vreemd na veel (media) aandacht de laastte jaren ..
  donderdag 8 november 2007 @ 23:59:27 #166
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54470866
- Amsterdam
- Rotterdam
- Eindhoven
- Enschede
- Alkmaar
- Heerenveen
- Groningen

Dat zijn er 7, nog 5 erbij uit Belgie?
pi_54470954
Heerenveen én Groningen lijkt me iets te veel van het goede
pi_54470989
quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:59 schreef pfaf het volgende:
- Amsterdam
- Rotterdam
- Eindhoven
- Enschede
- Alkmaar
- Heerenveen
- Groningen

Dat zijn er 7, nog 5 erbij uit Belgie?
Nieuwe stadions voor Anderlecht, Brugge en Standard. En hoe groot is dat stadion van Genk?
pi_54471412
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nieuwe stadions voor Anderlecht, Brugge en Standard. En hoe groot is dat stadion van Genk?
Antwerpen zou het vierde moeten worden.

Het is ook niet uitgesloten dat er in Brussel straks gewoon twee stadions gebouwd worden: één nationaal team, en één voor Anderlecht. Al zou dat op zijn zachtst gezegd wel een beetje doelloos zijn.

Genk is iets van 25.000 dacht ik.
pi_54479258
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:02 schreef Erasmusch het volgende:
Heerenveen én Groningen lijkt me iets te veel van het goede
Want? Alkmaar en Amsterdam liggen dichter bij elkaar dan Groningen en Heerenveen...
pi_54479437
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef Grunner het volgende:

[..]

Want? Alkmaar en Amsterdam liggen dichter bij elkaar dan Groningen en Heerenveen...
Je bent me net voor

Overigens roepen veel mensen dat Engeland de grootste kans maakt omdat de stadions er al staan, maar de
FIFA wijst normaal gesproken het toernooi toe aan een land waar iets te ontwikkelen valt. In Nederland en Belgie is dat het geval met de nieuwe stadions.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54479892
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Je bent me net voor

Overigens roepen veel mensen dat Engeland de grootste kans maakt omdat de stadions er al staan, maar de
FIFA wijst normaal gesproken het toernooi toe aan een land waar iets te ontwikkelen valt. In Nederland en Belgie is dat het geval met de nieuwe stadions.
Dan maakt Rusland een nog grotere kans. Hoog tijd om die communistische betonbakken te vervangen.
pi_54479918
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dan maakt Rusland een nog grotere kans. Hoog tijd om die communistische betonbakken te vervangen.
Heb je al eens in België rond gekeken? Ik kan me niet voorstellen dat het in België nog erger is. .
pi_54480170
Nee ben nog nooit in een Belgisch stadion geweest. Ook niet in een Russische trouwens.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:25:45 #175
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54480404
Doet Luxemburg niet mee?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')