Ja ik weet wat Amanda roept, Weet ook het IQ van Amanda.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hopelijk zie je het wel in de juiste context: Amanda roept te pas en te onpas Sterf.
Om nou zelfmoord te plegen om wat sneller een orgaan te doneren gaat mij te ver hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef Varen het volgende:
[..]
Daarom was dit een goeie zet van BNN, nomaal ga je verder met je leven, maar dit zet je wel aan het denken. Maar iedereen mag er zelf een keuze in maken. En elkaar in die keuze respecteren
Christenen zijn evenmin tegen abortus en euthanasie. Hoe kom jij aan al die rare vooroordelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet weinig van het geloof en stelde daarom die vraag.....
Ze zijn tegen abortus en euthanasie, dus leek het me logisch....
Ik snap haar punt wel, het is enorm sneu dat zij erg ziek is, maar waarom de mensen die geen donor zijn lui en laks noemen. Die mensen kunnen ook hun redenen hebben. Ze hoeft de niet-donoren geen schuldgevoel aan te praten of te laten voelen dat ze slechte mensen zijn.quote:
Mijn ervaring met christelijke politici ook van bijv. de C.U. is dat het heel pragmatische mensen zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "een uistekend politicus" maar hij zit daar wel een partij te vertegenwoordigen van mensen die echt nog geloven dat de man intelligenter is dan de vrouw en dat de vrouw daarom geen stemrecht nodig heeft of weinig nuttiger zaken kan doen dan moeder zijn.
Mag hopen van niet. Wat naief zegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar houd ik niemand verantwoordelijk voor![]()
Goed gezegd, Moots.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap haar punt wel, het is enorm sneu dat zij erg ziek is, maar waarom de mensen die geen donor zijn lui en laks noemen. Die mensen kunnen ook hun redenen hebben. Ze hoeft de niet-donoren geen schuldgevoel aan te praten of te laten voelen dat ze slechte mensen zijn.
Juist, gelukkig, nog een iemand die de opzet van deze show verwerpelijk vindt. Finally. Iedereen lijkt wel stapelgek geworden. Het werd afschuwelijk gebracht, inderdaad alsof alle 'nee' zeggers indirect verantwoordelijk zijn voor vele doden, zo mag je dat niet impliceren vind ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik baal van gasten die mensen die niet willen of twijfelen 'lui en laks' noemen. Mij gaat het te ver dat een nierpatient die ik niet ken mij verantwoordelijk maakt voor haar noodlot.
Nee!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik zie net op CNN dat het een hoax is!
Lees nou eens goed, en kijk naar het programma!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook toneelspeelster/nierpatiente.
volgens mij begrijpt ze jou helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben naief? Misschien begrijp ik je verkeerd?
WIl jij zeggen dat dat mag van 'god'????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Christenen zijn evenmin tegen abortus en euthanasie. Hoe kom jij aan al die rare vooroordelen?![]()
aar ze speelde wel toneel, ze wist dat er geen nier beschikbaar wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
Lees nou eens goed, en kijk naar het programma!
Alle drie de ontvangers waren nierpatienten, alleen de donor was actrice!
Ik stel voor dat jij goed leestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef demins het volgende:
[..]
Lees nou eens goed, en kijk naar het programma!
Alle drie de ontvangers waren nierpatienten, alleen de donor was actrice!
Katholieken zijn toch ook christenen? Die vinden een condoom al te ver gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Christenen zijn evenmin tegen abortus en euthanasie. Hoe kom jij aan al die rare vooroordelen?![]()
Nou... er zijn nog genoeg zware refo dorpen in NL waar men mordicus tegen is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik begrijp inderdaad niet waarom je ineens zo tegen me doet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
We begrijpen elkaar niet
En Amanda mag wel een ander dood wensen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik weet wat Amanda roept, Weet ook het IQ van Amanda.
En iemand een nieraandoening wensen doe je niet.
Ik ben Nederlands Hervormd opgevoed, en zowel abortus (onder bepaalde omstandigheden) en euthanasie, druissen daar niet tegen in.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:33 schreef Liess het volgende:
[..]
WIl jij zeggen dat dat mag van 'god'????
Een toneelspelende donor en drie echte patientenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij goed leestNierpatiente en toneelspeelster. Moet ik het spellen? Ze speelde toneel tegenover ons door mee te doen aan de leugen dat er een terminale patient zat en dat zij kans maakte op een nier.
Ik ga mezelf niet herhalen over Amanda haar niveau.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Amanda mag wel een ander dood wensen?
Mijnerzijds was het geen wens. Ze Mag het....
Ja klopt, daarom had ik in een eerdere post al de toevoeging protestantisme gegeven. Want dat is wat ik eigenlijk bedoelde.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Katholieken zijn toch ook christenen? Die vinden een condoom al te ver gaan.![]()
Ik baseer mijn uitspraken niet uitsluitend op veronderstellingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn ervaring met christelijke politici ook van bijv. de C.U. is dat het heel pragmatische mensen zijn.
Wat sommigen over hun eigen prive leven vertellen geeft een heel ander beeld dan wordt verondersteld.
Nog een!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands Hervormd opgevoed, en zowel abortus (onder bepaalde omstandigheden) en euthanasie, druissen daar niet tegen in.
Pardon, denk je dat ik ongeinformeerd ben? Ik heb de show bovendien gezien. Lees eens wat ik schrijf, zou ik zeggen: toneelspeelster/nierpatiente.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een toneelspelende donor en drie echte patienten
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)show_blijkt_nep.html
Hetzelfde als hier....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef getl0st het volgende:
En wat gebeurt er op de streams? Kan ik niet echt uit deze discussie opmaken
Ik zeg toch dat ik er weinig van weetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
IQ of niveau geven dus vrijspel....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet herhalen over Amanda haar niveau.
Dan ga ik naar de Macquote:
CDA is niet anti hoor. Das ook het christelijk democratisch appel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er weinig van weet![]()
Maar de kerk vind daar dus niks mis mee
En hoe zit het dan met die christelijke partijen
Daar heb je strikt genomen gelijk in, maar je woordkeuze vraagt om misverstanden!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij goed leestNierpatiente en toneelspeelster. Moet ik het spellen? Ze speelde toneel tegenover ons door mee te doen aan de leugen dat er een terminale patient zat en dat zij kans maakte op een nier.
Nee dat zeg ik niet. Ik wilde iedereen deze link geven, niet specifiek gericht aan jou.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Pardon, denk je dat ik ongeinformeerd ben? Ik heb de show bovendien gezien. Lees eens wat ik schrijf, zou ik zeggen: toneelspeelster/nierpatiente.
Ik heb ze toch anders horen zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
CDA is niet anti hoor. Das ook het christelijk democratisch appel.
Dellie vult haar donorcodicil in en de moeilijkste vraag is......wat is Uw adres?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef getl0st het volgende:
En wat gebeurt er op de streams? Kan ik niet echt uit deze discussie opmaken
Ik heb daar helemaal gelijk in zelfsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:39 schreef demins het volgende:
[..]
Daar heb je strikt genomen gelijk in, maar je woordkeuze vraagt om misverstanden!
En: waarom zou je je storen aan de woorden van een toneelspeelster? Sta jij ook altijd bij de artiestenuitgang van de schouwburg om de schurk uit het toneelstuk met een honkbalknuppel te bewerken?
Het gaat om het pricipe Disana en niet om de show...Donor worden doe je voor anderen, en anderen doen het voor jou mocht je het (hopelijk niet) nodig hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Pardon, denk je dat ik ongeinformeerd ben? Ik heb de show bovendien gezien. Lees eens wat ik schrijf, zou ik zeggen: toneelspeelster/nierpatiente.
Lees de les waar de les gelezen moet worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik wilde iedereen deze link geven, niet specifiek gericht aan jou.
"De kerk" vindt daar weinig mis mee als ze redelijk liberaal zijn... maar bij de orthodoxen hoef je er echt niet mee aan te komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er weinig van weet![]()
Maar de kerk vind daar dus niks mis mee
En hoe zit het dan met die christelijke partijen
Leg jij eerst maar eens uit waarom je ineens zo lullig tegen me deed. Ik snap het nog steeds niet en naar mijn mening had ik ook niets geschreven dat zoiets verdiende.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat op het pricipe Disana en niet om de show...Donor worden doe je voor anderen, en anderen doen het voor jou mocht je het (hopelijk niet) nodig hebben
lekker ...voor mij flurriequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de Mac
Gaat wel erg op de kooi lijken hier dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |