TRiest dat iedereen ineens roept het te weten ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef MilaNL het volgende:
Die gast op nova zegt dat ie het al gedacht had!
ja hoor...
gaat het nou echt om mensen die al dan niet op hun bek gaan om hun mening ofzo? volgens mij mis je een beetje het échte punt van de showquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef spacemangraig het volgende:
De mensen die het tijdens de uitzending niet onsmakelijk vonden gaan nog het hardst op hun bek.
die verhalen zij niet gelogen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef Flyduck het volgende:
ik kreeg wel een vermoeden dat het een hoax was omdat 1 kandidaat in korte tijd al 3 nieren had gehad, en die vincent al 13 jaar wacht terwijl ze beide matchen met dezelfde persoon... Dat klopt natuurlijk niet.
Ja dat begin he!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef amaranta het volgende:
Nouja ik moet zeggen dat ik dat selecteren aan het begin ook cru vond. En op het einde al helemaal. Ik moest bijna huilen van blijdschap.
Nee, dat zeg ik toch ook niet,... het klopte gewoon niet dat ze beide zogenaamd matchen met die Lisaquote:
Inderdaad zeg, had plaatsvervangende schaamte voor Nederlanders en hun Engelsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Whizzkith het volgende:
Als je iemand met CNN laat bellen, LIVE, neem dan iemand die normaal niet-steenkolen Engels kan
Je overschat jezelf. Wat jij wel of niet van mij vindt boeit me totaal niet. Het was zelfkritiek.Zonder nu ook onmiddelijk donor te hoeven worden, zou jij jezelf daar ook eens aan kunnen onderwerpen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ehm, waar zeg ik dat ik mensen zoals jou sneu vindt? Prima dat deze show bij andere mensen effect heeft, bij mij is dat dus niet het geval.
Maar omdat ze aan dezelfde nier gematcht zijn klopt het dus niet, als ik zijn medische expertise mag geloven.quote:
Oooh zo... ja, weirdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef JelleS het volgende:
[..]
Maar omdat ze aan dezelfde nier gematcht zijn klopt het dus niet, als ik zijn medische expertise mag geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |