Oom van me heeft een na 5 jaar een niertransplantatie gehad. Helaas is hij na 2 dagen overleden als gevolg van een bloedprop die was ontstaan tijdens de operatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef Webkim het volgende:
Lezen hier nu eigenlijk mensen mee die zelf ooit een orgaantransplantatie hebben gehad of dat van dichtbij meegemaakt hebben?
Nee man, drinken. Zij mag maar een halve liter vocht per dag nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Flyduck het volgende:
eerste wat ik ga doen met me donornier: mezelf helemaal klem zuipen!
Ziziz tievie men!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
Net ingeschakeld, is het nu nep? Die zogenaamde zieke vrouw komt me wel ergens bekend van voor.
Charlotte wil inderdaad nog vooral heel veel knallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Flyduck het volgende:
eerste wat ik ga doen met me donornier: mezelf helemaal klem zuipen!
Ik. Zonder voorwaarden. Ze mogen alles hebben, zonder mijn familie te raadplegen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens wie zijn hier donor?
Ik! maar wie met mij?
Over Mijn Lijk serie 2 komt er aan!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef Webkim het volgende:
BNN had ook een hele goede reeks over jongeren die niet meer lang te leven hadden. Weet iemand nog hoe dat heette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |