Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.quote:
Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.
GRAAG!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack er niet helemaal zonder kleerscheuren vanaf zal komen, ik vraag me wel af wie hij er allemaal in mee trekt, Charlie, Nick, Dennis, Anita, Rikki, enz.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Grappig nummerbord. Gespot in Den Haag gisteren:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Grappig nummerbord. Gespot in Den Haag gisteren:
[afbeelding]
Iddquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldig om die Vadim zaak langzaamaan te zien escaleren![]()
Ja je moet de reclame toch ergens laten als het niet tussen de terugblik en de leader is.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef alors het volgende:
8 minuten reclame
20.03 - 20.10
20.18 - 20.32
Ik vind het hele personage Milan nog steeds volkomen egoïstisch en eikeligquote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Heleen17 het volgende:
Eindelijk weer eens wat spannends en niet voorspelbaar!
Ik vind trouwens die Robin (Milan) echt een bagger acteur!
Daarom neem ik het opquote:Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja je moet de reclame toch ergens laten als het niet tussen de terugblik en de leader is.![]()
Het kan soms ook wel handig zijn hoor: plassen, nog wat koffie inschenken, etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |