abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50045108
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu he .
Door middel van...
pi_50045153
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:57:52 #33
85962 ioko
I Appear Missing
pi_50045261
*ik lees ook mee*
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_50045345
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Weer zo'n misleidend plaatje in de OP. Wat heeft een verliefd stelletje nu met single-zijn te maken.

Emoplaatje doen dan? .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:03:25 #35
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50045429
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:48 schreef DeKoning het volgende:
Hebben de singles hier een "fuckbuddy"?

Moet ook nog even bekijken of t eventueel iets voor me zou zijn. Heb liever een relatie
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_50045483
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[afbeelding]

Emoplaatje doen dan? .
Als je al die plaatjes achter elkaar zet, heb je op het laatst een stuk touw aan een balk gehangen en een stoel gepakt.

Wat een depro zooi.
pi_50045532
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[afbeelding]

Emoplaatje doen dan? .
Ja, bijvoorbeeld. Of:

pi_50045589
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je al die plaatjes achter elkaar zet, heb je op het laatst een stuk touw aan een balk gehangen en een stoel gepakt.

Wat een depro zooi.
Ach, kom. Het zijn maar plaatjes. Of gaat het niet zo goed met je?
pi_50045634
Plaatje in OP is inderdaad misleidend en niet stimulerend ten behoeve van de singlesreeks, anders blijft er straks geen single meer over.

Held.
pi_50045695
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet weer de hele reeks op z'n kop zetten nu he .
Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreeg .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:18:39 #41
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50045878
gaat ook maar es meelezen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:32:41 #42
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50046328
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?

tien punten extra voor een motivatie!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:33:45 #43
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50046356
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vrees niet; ik weet niet eens meer waarmee ik het de vorige keer deed... Kan me nog wel herinneren dat ik weer tig aanmeldingen op mn msn kreeg .
Je had "vrouw" bij geslacht ingevuld staan? .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:36:18 #44
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50046429
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?

Totaal niet mee bezig het laatse jaar, te druk met andere dingen.

Maar de opties liggen altijd open, ook bij mensen die zeggen dat dat niet zo is, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:39:16 #45
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50046541
quote:

Ik wacht rustig af. Niet krampachtig opzoek, opties standaard open staan. Nu nog effe genieten van t vrijgezelle leven, al zou een vriend welkom zijn
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:44:33 #46
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_50046717
Meld me maar weer!
quote:
Ik heb de opties zo langzamerhand weer open liggen. Tot 4 maand nadat mijn relatie over was hield ik me er absoluut niet mee bezig. Ik ben ook helemaal niet op zoek nu, maar mocht ik een leuke dame tegenkomen dan sta ik wel open voor een en ander
pi_50046926
quote:

4 redenen:

1. Ik heb geen zin om er actief achteraan te gaan; als ik ga stappen met vrienden heb ik geen zin om hen alleen te laten om met een @random vrouwtje te versieren.

2. Ik ga de laatste tijd eigenlijk alleen met vriendinnen stappen en tja, er stappen maar weinig vrouwen op je af als je reeds met een meid staat te babbelen of dansen .

3. Op vrouwen afstappen is voor mij niet een manier om "de ware" te vinden. Ik heb het nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan; ik wacht altijd tot vrouwen op mij afstappen. "Maar Kasta, dat doen vrouwen vrijwel nooit! ." True, true, maar dat boeit mij geen kont... Ik wil per definitie geen doorsnee vrouw. Ik wil een dominante vrouw met lef, dus als er een vrouw op me afstapt weet ik in ieder geval al dat ze aan die criteria voldoet.

4. Ik heb een hekel aan one night stand; ik zie het toch voornamelijk als zwaktebod en kansloze investering.
Zwaktebod aangezien ik het echt treurig vind om te zien dat mannen op een vrouw afstappen, daar vervolgens een blauwtje lopen en dan direct doorlopen naar een volgend alleenstaand meisje om daar hetzelfde riedeltje te doen in de hoop dat zij wel hapt.
Dan kun je als visser ook net zo goed een staaf dynamiet in een vijver gooien en maar kijken wat er uiteindelijk boven komt drijven. Ik vis echter liever gericht op de beste vissen .

En waarom een kansloze investering?
Nah, ben je eerst een gehele nacht/ochtend bezig om het lichaam van een vrouw te ontdekken, uit te vinden wat ze lekker vindt en dan voel je je nét lekker op je gemak bij elkaar.... ....en dan zie je elkaar nooit weer...

Tuurlijk, je kunt vaker met elkaar neuken dan die ene nacht, maar de tijd van seksrelaties heb ik wel inmiddels wel gehad .

Waar (en waarvoor) kan ik die punten trouwens inwisselen? .
pi_50047349
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

4. Ik heb een hekel aan one night stand; ik zie het toch voornamelijk als zwaktebod en kansloze investering.
Zwaktebod aangezien ik het echt treurig vind om te zien dat mannen op een vrouw afstappen, daar vervolgens een blauwtje lopen en dan direct doorlopen naar een volgend alleenstaand meisje om daar hetzelfde riedeltje te doen in de hoop dat zij wel hapt.
Dan kun je als visser ook net zo goed een staaf dynamiet in een vijver gooien en maar kijken wat er uiteindelijk boven komt drijven. Ik vis echter liever gericht op de beste vissen .
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.
Een one night stand is veelal niet eens je doel, het gebeurt. Als je van vrouw naar vrouw loopt om met de eerste de beste succes te hebben, en dan heb ik het nog niet eens over een one night stand, dan ben je gewoon wanhopig en tevens zielig.
Als je op iemand afstapt doe je dit meestal (althans ik) omdat die persoon er leuk uitziet, iets uitstraalt en jij benieuwd bent of ze naast dat óók interessant is.* Je gaat niet naar een random mediocre vrouw met de hotelkamersleutel al in je hand omdat je je lul ergens in wil hangen die avond.

*soms ben je daar helemaal niet benieuwd naar en vind je haar gewoon lekker.
pi_50047870
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Je gooit wanhoop en one night stand nu een beetje op één hoop.
Een one night stand is veelal niet eens je doel, het gebeurt. Als je van vrouw naar vrouw loopt om met de eerste de beste succes te hebben, en dan heb ik het nog niet eens over een one night stand, dan ben je gewoon wanhopig en tevens zielig.
Als je op iemand afstapt doe je dit meestal (althans ik) omdat die persoon er leuk uitziet, iets uitstraalt en jij benieuwd bent of ze naast dat óók interessant is.* Je gaat niet naar een random mediocre vrouw met de hotelkamersleutel al in je hand omdat je je lul ergens in wil hangen die avond.

*soms ben je daar helemaal niet benieuwd naar en vind je haar gewoon lekker.
Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:

- Je bent niet echt superkritisch
- De vrouw in kwestie vond jou aanzienlijk minder interessant
pi_50048240
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, als je oprecht geinteresseerd bent in een vrouw en uiteindelijk zal het bij een one night stand blijft, kun je 2 conclusies trekken:

- Je bent niet echt superkritisch
- De vrouw in kwestie vond jou aanzienlijk minder interessant
Superkritisch? Haar persoonlijkheid is niet bekend alvorens je op haar afstapt. Het kan dus tegenvallen.. loop je weg, of niet? Gegeven dat je succes hebt, dan maakt het geen moer uit of ze totaal oninteressant is als je gewoon wilt neuken.

Dat ze je na een one night stand plots oninteressant vindt is redelijk vreemd; ze was enorm dronken toen je op haar afstapte, wat jij dan ook was, omdat je 'normaal' alleen met vrouwen mét inhoud wat zou ondernemen (tenzij je alleen wilde sexxen).. of je gesprek was van zo'n korte duur, omdat je direct met d'r in bed lag en de dag erna een langere conversatie dan x minuten met haar aanging.
Beide gevallen vreemd als we stellen dat jij alleen voor verdere stappen bent wanneer zij jou écht intrigeerde.
pi_50048403
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams
pi_50048461
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Neh die one night stands zijn ook niet echt mijn ding.
Nooit gehad ook gelukkig .. zal er ook niet snel aan beginnen.. geef mij maar iets duurzaams
One night stands zijn breezer
pi_50048635
En ik ben gelukkig anti-breezer

Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil op FOK!

En ik kan niet slapen
Oww.. en mijn uhh... 'fuckbuddy' (vind het eigenlijk nog steeds wel fout klinken ) komt zo dus langs... stuurde net al een smsje met de vraag of hij me vannacht wakker mocht bellen als ie uit de kroeg kwam.
En ik heb er eventjes goed over nagedacht, ook naar aanleiding van een post die ik eerder vanavond hier heb neergekwakt.
Denk dat ik er goed aan doe voorlopig even te kappen met seksen met hem. Voor de rest zal ik hem niet laten vallen want tis een van mijn betere vrienden.. maar het voelt gewoon zo fout ineens. Khoud er ineens een heel onbehaaglijk gevoel aan over omdat ik weet dat hij vannacht hier zal zijn. En ik weet hoe dat de vorige 23890869443 keren is afgelopen.
pi_50049854
Hoi
  zondag 3 juni 2007 @ 12:36:34 #55
101353 mrbox
Miep miep
pi_50056446
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon

Tip weet wie je, je nickname verteld
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50056736
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:36 schreef mrbox het volgende:
Vervelend als je weet dat iemand meeleest, ookal zeg je dan niets ergs weet je natuurlijk niet hoe het overkomt op de ander...
*Mrbox ziet de kracht in van een kloon

Tip weet wie je, je nickname verteld
Waar ben je bang voor dan?
pi_50057451
quote:

Zoeken naar de "ware" (whatever the hell that may be) heeft m.i. weinig zin.
Ik leef mijn leven en houd mijn ogen (en opties) gewoon open.
Op een klein dingetje na ben ik alweer bijna vijf jaar vrijgezel. Gewoon. Omdat ik in die vijf jaar vrijwel niemand ben tegengekomen waarop ik écht verliefd ben geworden (en de ene keer dat dat wel gebeurde was dat niet wederzijds).
Ik vermaak me prima en geniet van mijn leven. En uiteraard heb ik heus weleens momenten dat ik me afvraag of ik nu écht voor altijd alleen zal blijven en dan niet echt blij word van dat vooruitzicht. Gelukkig zijn die momenten schaars.
Ik merk dat ik me grotendeels heb omringd met vrienden en vriendinnen met dezelfde levensstijl en visie, zodat er altijd wel wat te beleven valt en ik me ook vrijwel nooit eenzaam voel. Verder heb ik een goeie baan en kan ik prima voor mijzelf zorgen.
Eigenlijk... Gaat het wel lekker zo!
  zondag 3 juni 2007 @ 15:44:35 #58
101353 mrbox
Miep miep
pi_50062045
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?
Verkeerde interpetatie ...
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50062455
ik kom ook maar eens hier kijken
weet zelf nog niet wat ik wil maar goed ben wel vrijgezel
pi_50062845
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef nozem het volgende:
Die afbeelding, dat is voor iedereen weggelegd, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')