Die komen vanzelf terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
Je jaagt de bezoekers weg!!
Dag knijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje ouwe kroegtijgers.
Dan hadden jullie er zelf maar 1 moeten openen. Jullie hadden er de tijd voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Suijk het volgende:
Ja, van die gasten word ik nou niet echt vrolijk Boske!
Geef ons maar weer de schuld!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hadden jullie er zelf maar 1 moeten openen. Jullie hadden er de tijd voor![]()
Bruce Dickinsonquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
Vooral met die fakkel in zn hand..
Ik ben van nature erg lui.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hadden jullie er zelf maar 1 moeten openen. Jullie hadden er de tijd voor![]()
UIteraardquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard![]()
Dat moet jij als agent toch wel weten onderhand.
okee,quote:
Wtf is zindt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
okee,
maar dan moet je niet klagen als de tt je niet zindt
Geen idee.quote:
Je kan altijd nog agent worden, bij gebrek aan opleidingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik dacht heel even dat het ww zinden was.![]()
Dat maakt het juist erger, ik heb MBO-administratie gedaan. Waar je dus veel Nederlandse spelling krijgtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan altijd nog agent worden, bij gebrek aan opleiding![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Golfer is er helemaal klaar voor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
ik maak wel eens typo's maar bos een typo maakt dan moet er toch wel wat gebeurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist erger, ik heb MBO-administratie gedaan. Waar je dus veel Nederlandse spelling krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jullie ongeveer een gelijk aantal fouten hebben gemaakt in jullie levens.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
ik maak wel eens typo's maar bos een typo maakt dan moet er toch wel wat gebeuren![]()
Ik heb mijn snor tegenwoordig afgeschoren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Zeker mooi, beter dan oranje U19 of U20 wat ook live is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
Alves maakt zijn debuut op Wembley
Je kan het slechter treffen!
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
Nu even als invaller een hattrick maken
Oh ja, even lekker nog de 2e helft daarvan bekijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
Nu even als invaller een hattrick maken
Ik heb van 24, seizoen 1 tm 5 gedownload.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:56 schreef pascalheister het volgende:
even een pauze ingelast bij 24, na "Nu we er toch zijn" de boel opmaken voor de finale
Jij lacht je helemaal rot dan bij dit stripverhaalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
Ik heb van 24, seizoen 1 tm 5 gedownload.
Heb het nog nooit gezien![]()
Welk stripverhaalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij lacht je helemaal rot dan bij dit stripverhaal
Hoeveel heeft hij al gescoord?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, even lekker nog de 2e helft daarvan bekijken.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk hoe de politiek zich heeft laten kennen.
Natuurlijk was dit niet echt, dat zag je van mijlen ver aankomen.
Nee hoor, een nieuwe lola en de franse film straksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef Bjoro het volgende:
druk zappen tussen 10, eurosport en BBC
nu sportjournaalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, een nieuwe lola en de franse film straks![]()
Inderdaad, even kijken of 'Une affaire de goût' een beetje leuk is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor, een nieuwe lola en de franse film straks![]()
met Bernard Giraudeau zie ik, ook maar eens inschakelen danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, even kijken of 'Une affaire de goût' een beetje leuk is.
Gaat in ieder geval over lekker eten en vrouwen, dus spreekt mij wel aan.
gefeliquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze jongen gaat per 1 september in Praag werken!!!! Freaky shit. Paar benefits: gratis gebruik van het bedrijfs-fitness center, 2/3e van m'n huur betaald, vergoedingen voor openbaar vervoer, maaltijdbonnen, gratis jaarlijkse griepprik en een jaarlijkse gratis full medical check-up in een prive-kliniek.
Sweeeeeeeeet!
Das leuk zeg. Voor hoe lang ga je daarheen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze jongen gaat per 1 september in Praag werken!!!! Freaky shit. Paar benefits: gratis gebruik van het bedrijfs-fitness center, 2/3e van m'n huur betaald, vergoedingen voor openbaar vervoer, maaltijdbonnen, gratis jaarlijkse griepprik en een jaarlijkse gratis full medical check-up in een prive-kliniek.
Sweeeeeeeeet!
Wellicht helpt een aspirine tegen de hoofdpijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers
Pijnlijke eikel na het plassen.
Tot morgen
Vond ik ook wel een leuke film (had ik niet verwacht).quote:
als pokerfan had je deze natuurlijk al moeten zienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja sorry, ben allesbehalve een filmman. Ik mag graag films zien, maar geef vaak de voorkeur aan andere dingen.
Klopt Pascal, al zie je hier natuurlijk weer de meest gekke dingen.quote:
daarom ze zijn nu opzoek naar nieuwe, want anders gaan de spelers staken. De 6 en de 9 zijn ook niet duidelijk te onderscheidenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt Pascal, al zie je hier natuurlijk weer de meest gekke dingen.
Die kaarten zien er niet uit.![]()
Ik vond het best een goede film.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:00 schreef pascalheister het volgende:
met Bernard Giraudeau zie ik, ook maar eens inschakelen dan![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Sweeeeeeeeet!
hoorde het in de auto op weg naar het feestquote:
hoe lelijkquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:49 schreef KrAstrid het volgende:
ik ook slapen
Het is zo'n leuke kloon.quote:
3 maanden proefperiode, 6 maanden contract, daarna contract voor onbepaalde tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das leuk zeg. Voor hoe lang ga je daarheen?
Moet ik ook nog zien. Ik hoor alleen maar goede dingen over deze film.quote:
Vet, dan heb jij ook wat aan dat nieuwe forum op Fok.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
3 maanden proefperiode, 6 maanden contract, daarna contract voor onbepaalde tijd.
Cool. Bedankt voor de tip! Ik heb dat nooit door wanneer er nieuwe fora bij zijn gekomen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vet, dan heb jij ook wat aan dat nieuwe forum op Fok.
je stond met je ochtendjodel te kijk toen je de gordijnen opentrok vanochtend?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:25 schreef golfer het volgende:
Glazenwassers die op zaterdag werken moesten ze verbieden.
hij moest met kleine golfertje de deur opendoen om de auto te verzettenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:41 schreef Aanvoerder het volgende:
je stond met je ochtendjodel te kijk toen je de gordijnen opentrok vanochtend?
]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk die standby, de hele avond al gezeik aan het systeem, nu groot gezeik met een database maar niemand te bereiken die het kan fixen...
En morgen gewoon om 08:00 aanwezig zijn op de bank voor onderhoud werkzaamheden
Hehe.quote:
Verdomme Bos, wees me niet eens voor.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Verdomme Bos, wees me niet eens voor.
Ik ook.quote:
Neem je toch lekker de trein richting de kust?quote:
Morgen schijnt de zon ook nogquote:
In Bloemendaal schijnt het zonnetje altijd.quote:
Zover ligt Groningen toch niet van de Waddenzee af?quote:
Kunnen we dat dan eigenlijk een burgeroorlog noemen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:44 schreef VoreG het volgende:
Eindelijk weer een Nederlandse oorlog, we vallen morgen Aruba binnen
Dan ben je er dus makkelijk voor het donkerquote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kunnen we dat dan eigenlijk een burgeroorlog noemen?
Je zou denken dat je in Praag wel wat sterkers had dan bier .quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Hele dag al hoofdpijn en buikpijn. Echt irritant. In de afgelopen 24 uur al 3 paracetamolletjes genomen terwijl ik daarvoor in de afgelopen 3 jaar nog geen 3 paracetamolletjes heb genomen.
Dalijk trek ik een biertje open. Dan maar de boel verlammen met alcohol.
Hij was toen al onzekerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:35 schreef Grulez het volgende:
Ik hoor net op de reunie van voetbal dat ik 7 jaar geleden in een oefenpot tegen Jordi Hoogstrate heb gespeeld en dat hij geen bal raakte
En dus tegenstander van GPC.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:55 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Michel Langerak.
Leuk, De Zwerver gepromoveerd naar de eerste klasse. Ze speelden bij Meerkerk, het bleef maar 0-0. Rode kaart voor een speler, met 10 verder. Meerkerk scoort bijna, spits schiet binnenkant paal, bal ketst via de binnenkant van de andere paal buiten.
En in de 7e minuut van de extra tijd scoort De Zwerver ineens.
IJsselmeervogels kampioen zaterdagamateurs
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:32 schreef pascalheister het volgende:
misschien een kilkenny?
Wie heeft er gewonnen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:45 schreef tong80 het volgende:
Kut Zuid - Korea had meer schoten op het doel.
toch niet naar AJAX he?quote:
nee hij scoort de 1-0 van Duitsland tegen San Marino in de 45ste minuutquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:06 schreef Aanvoerder het volgende:
3 slokken van m'n bier en ik voel me al meteen een stuk beter! Wtf?
quote:
Alles prima hier.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles goed?
Schiet het klussen aan Justins kamer al op?
Ook wel goed hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alles prima hier.
Hoe is ie met jou?
OKee, inderdaad verstandig om het rustig aan te doen, gezondheid is belangrijker natuurlijk.quote:Het klussen schiet een beetje op. Schilder werkzaamheden klaar.
Paar banen behang eraan. Het valt niet mee om scheve muren te behangen. En dan heb ik ook nog strepen behang. Verder kan ik niet zo snel door de problemen met vooral mijn rechterarm. Dus doe ik het kalmpies aan.
Foto's volgen nog wel later, als het klaar is.
Deze maand ga ik hard zakken. Net 10 posts in juni geplaatst, zal rond de 200 eindigen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Bos81 het volgende:
't VBL-forum: de stats #4
001. (001) 7981 (1490) jorienvdherik
002. (002) 7789 (1573) tong80
003. (003) 5826 (1234) borisz
004. (006) 5346 (1081) sjimz
005. (007) 5317 (1113) RayMania
006. (005) 5294 (1013) Bos81
Sjimz en Ray![]()
![]()
Maar om op de TT in te spelen
"I'm comming back, I will return"![]()
Lucifertje nodig?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Wil ik mn woonkamer veranderen, weet ik niet hoe
quote:
bevallen willen wij nog even mee wachten tot augustus...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker stoom afblazen, dat is dus bevallen.
Wist niet dat je in verwachting wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker stoom afblazen, dat is dus bevallen.
nou zo errug onderste boven ben ik er niet van hoor, zudav !quote:
Het is -zudaV-quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou zo errug onderste boven ben ik er niet van hoor, zudav !
50 kg zand, heeft Axel een zandbak of een beach-volleyball-veldquote:
zandbak, verbazingwekkend hoeveel er al in zo'n klein formaat pastquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
50 kg zand, heeft Axel een zandbak of een beach-volleyball-veld
wij gaan een extra verschansing bouwen in Slotervaart om het Grote Gevaar van de Onhandelbare Moslimjeugd tegen te houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu kan hij ook doorgraven tot aan het warme gedeelte in de aarde.
Je vergeet een Cquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:40 schreef RayMania het volgende:
Wat een hel, 1H -en 13NMR-spectra uitschrijven.
En door!
quote:
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent er een van de details faelneerG_salogeL.
Ja, goed man, die achterliggende gedachte!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij gaan een extra verschansing bouwen in Slotervaart om het Grote Gevaar van de Onhandelbare Moslimjeugd tegen te houden
Tja misschien een beetje realisme, maar ook wel iets van een minderwaardigheidscomplex. Maar er zit wel potentie in de jonge spelers. Over een paar jaar kan Belgie denk ik echt goed meestrijden om kwalificatie voor de EK's en Wk'squote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef tong80 het volgende:
België thuis weer verloren maar niks dan jubel door de verslaggevers. Ze hebben zo hard gewerkt.
Geloof er niks van de jeugd spelt bij RKC of zit op de bank bij Ajax. Vander Vaart is even oud als de Mul maar heeft er al 30 interlands opzitten en was de beste speler in de buindesdligaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja misschien een beetje realisme, maar ook wel iets van een minderwaardigheidscomplex. Maar er zit wel potentie in de jonge spelers. Over een paar jaar kan Belgie denk ik echt goed meestrijden om kwalificatie voor de EK's en Wk's
Ja bij de 30ste interland van vd Vaart mocht de Mul warm lopen in het tweede van Ajax.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:13 schreef Bjoro het volgende:
vd vaart speelde zijn 43e interland, tong !
briljantje weerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef tong80 het volgende:
Deze vergelijking dan Vaduz ?
TinyXp op USB HDD, wel geinstalleerd > BSOD
was zijn 1e hsv-interlandquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja bij de 30ste interland van vd Vaart mocht de Mul warm lopen in het tweede van Ajax.
denk het niet !quote:
gifje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
faroer die scoort, alsof ze de CL hebben gewonnen
En gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
faroer die scoort, alsof ze de CL hebben gewonnen
jep, alle uitslagen en standen etc staan in de topic'squote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:47 schreef Aanvoerder het volgende:
die speelden tegen Italie geloof ik? het Walhalla van de verdedigers?
mijn moeder werkt op de Albert Schweitzerschool en daar zit toevallig ook één van de dochters van Buzzer op. Mijn moeder was ook bij de condoleance aanwezig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Lieve allemaal !
Tering, dat verhaal over justitie.
Ja alleen het bier is op mijn kosten, tieten zijn te duur.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:05 schreef pascalheister het volgende:
en tietuuuuuuuh
Zatlapquote:Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef sjimz het volgende:
tHUIS, MAAR GA OOK WEER DE STAD IN! :w
Dat je je eigen kleinheid nou weer probeert te compenseren met hoofdletters.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:21 schreef sjimz het volgende:
tHUIS, MAAR GA OOK WEER DE STAD IN! :w
Trusteh meissie!quote:
welke pron gaat erin?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh meissie!
Wij gooien er zo nog maar eens een filmpje tegenaan.
88 minutes met Al Pacino.quote:
wat hij zegt, weer genoeg 24 voor vandaagquote:Op zondag 3 juni 2007 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga holwaarts, welterusten!
Uiteraard.quote:
ok heb hem deze week ook nog gedownload zie ik, klik altijd maar wat aan, of ik het ook altijd kijk is een 2equote:Op zondag 3 juni 2007 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Overigens een B-film met een A-acteur.
Te diep in het glaasje gekeken?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:37 schreef Grulez het volgende:
Pff ik voel me kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |