Ik heb nog wel een goeie voor je liggen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog een nieuwe nodig. Is het een goeie want dan neem ik m graag over.. Kan je lekker zonder telefoon door het leven gaan..
heheh dan is mijn nokia nog beterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goeie voor je liggen!
Een Nokia 3410. Mankeert niets aan en je kan er alleen mee bellen, smsen en snaken!![]()
Ik stiekem ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou niet weten wat ik moest zonder m'n telefoon.
Heerlijk die goede ouwe tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goeie voor je liggen!
Een Nokia 3410. Mankeert niets aan en je kan er alleen mee bellen, smsen en snaken!![]()
Maar gelukkig is er nog internet!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik heb al een maand geen telefoon meer
haha, gelukkig heb ik nog een huis telefoon, die gratis isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar gelukkig is er nog internet!![]()
In mijn geval zijn die twee helaas onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ech nie!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, gelukkig heb ik nog een huis telefoon, die gratis is
Verder bevalt het mij eigenlijk stiekem prima, om geen telefoon te hebben, 't is slechts een kwestie van wennen. Alleen niet zo handig dat je nummers van chicks dan op papiertjes moet gaan schrijven
Nah, ik msn niet zo graag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ech nie!Gewoon msn, dan krijg ik dat nummer later wel
Dat is zeker makkelijk! Is het een beetje een doable chick dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, ik msn niet zo graag.
Nummer heb ik al, alleen geen telefoon om 't in te zetten
Loop nou met een blaadje rond met dat nr. erop.
Maar ik weet ;t eigenlijk al uit m'n hoofd, 't is fucking makkelijk namelijk
makkelijke nummers ftw.
Ja nou!quote:
weet ik nog niet, heb 2 keer met d'r gezopen deze week, althans, ik kwam d'r 2 keer tegen in le papillon, en heb die tijd nuttig besteed met pratenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is zeker makkelijk! Is het een beetje een doable chick dan?
Hendig sjiek! Komt ze uit Ter Aar ook of helemaal niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb 2 keer met d'r gezopen deze week, althans, ik kwam d'r 2 keer tegen in le papillon, en heb die tijd nuttig besteed met praten![]()
Heb wel d'r nr gecharterd, zie wel wat het wordt.
neen, pauperveerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hendig sjiek! Komt ze uit Ter Aar ook of helemaal niet?
Chill!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
vanavond zupen in utreg.
Maar ik ga nu pitten, heb het veels te laat gemaakt gister, kutwijf
Ik trok het ook verrotte slecht vanochtend
Powernap ftw [afbeelding]
Jep, tot vier uurquote:
Ik ben er!! Maakt u zich niet druk!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja nou!![]()
Ik de hele dag op TR drukken, maar geen MOD die de moeite neemt om ff koffie te komen drinken.![]()
ja, 't was drukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Chill!
En dan ook nog de hele dag werken zeker? Lekker!!!
Cool! Gaan jullie de hele nacht mens-erger-je-nietten of gewoon rampetampen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep, tot vier uur
[..]
Ik ben er!! Maakt u zich niet druk!! [afbeelding]
En vanavond krijg ik iemand te logeren![]()
druk druk druk dus....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef eer-ik het volgende:
Maar goed,
Ik ben doezelen/dommelen/dutten/keveren/kofferen/luimen/maffen/meuren/overnachten/piepen/pitten/rusten/sluimeren, snurken/soezen/tukken/etc
Heel subtielquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Cool! Gaan jullie de hele nacht mens-erger-je-nietten of gewoon rampetampen?
Een combinatie van die twee! (en dan niet 'gewoon mens-erger-je-nietten)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool! Gaan jullie de hele nacht mens-erger-je-nietten of gewoon rampetampen?
oeh crossie...waar denk jij dan aan....????quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee! (en dan niet 'gewoon mens-erger-je-nietten)
Dirrrrty spelletjesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh crossie...waar denk jij dan aan....????![]()
![]()
oehhh...I wish...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Doe Johnny de groetjes.
Have fun!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
Lieverdjes.....ik ga naar Pirates #3...
![]()
![]()
![]()
...dus veel plezier vanavond en misschien tot strakjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh crossie...waar denk jij dan aan....????![]()
![]()
Niet doorvertellen hequote:
nope....met mijn zoontje...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ga jij niet mee Papier?
Ze zal d'r wel zijn binnen nu en een uur, hoop ik. Maarja, je weet hoe dat gaat he, zelfst de meest simpele dingen kosten uren bij sommige mensenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoelaat is ze d'r Cross?
Daar ga ik niet op inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde eigenlijk vragen.. "Hoelaat komt ze Cross". Maar dat leek me zo dubbelzinnig.
Je laat haar alleen naar een Johnny film gaan? Jij durft.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nope
Ja, ze is zich vast nu pas aan het douchen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ze zal d'r wel zijn binnen nu en een uur, hoop ik. Maarja, je weet hoe dat gaat he, zelfst de meest simpele dingen kosten uren bij sommige mensen
Verstandig.quote:Daar ga ik niet op in![]()
Ik vertrouw erop dat JJ niet door het bioscoop scherm springt om er met Johnny vandoor te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je laat haar alleen naar een Johnny film gaan? Jij durft.
Ja, ik vond het toch stiekem een lame grapquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Nou heb je je foto opmerking wegge-edit.
Have fun!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
nou, ik peer 'm weer, er moet bier gedronken worden in utreg
Fijne avond allen
Fris!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
omg...omg...OMG...OMG...OMG!!!!!!!!!!!!!!..PIRATES #3 IS ECHT SUPER MEGA VET...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zekers...echt de moeite waard...quote:
En ik vraag niks. Ik moet eerst de andere delen nog s rustig bekijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers...echt de moeite waard.....en er zitten 2 verassingen inde film...
..maar ik zeg niks...
![]()
![]()
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |