quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:45 schreef Skic. het volgende:
Ik had het laatst nog met een onbekende vrouw van 30 over Salt 'n Peppa.En vervolgens ging ze voor me rappen, als ik maar naar buiten keek.
Nou, kom op met die lijst AAquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:43 schreef AboruAsli het volgende:
Oldskool voor mij is alles van de jaren '70 tot 1990.
Laters!!
AA
Ik zal er begin volgende week ff aan beginnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, kom op met die lijst AAIk heb al een kladje gemaakt.
Ik vind het productie-wise wel een dope album, maar heb echt he-le-maal niks met die pro-islamitische vibe die, naar mijn smaak, te veel op het album voorkomt. Ik trek dat gewoon niet. Heb het album dus eigenlijk maar een keer of vier in z'n geheel geluisterd. Maar goed, voor een Nederlandse emcee heeft Cilva het toch goed gedaan, props!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:12 schreef S-Two het volgende:
Weet niet of het hier al besproken is, maar wat vinden jullie eigenlijk van het album van Cilvaringz? Vind de eerste paar nummers echt bruut, de rest nog niet echt goed beluisterd.
Het is dan ook het eerste Wu-related album waar gewoon een disclaimer in het boekje staatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:45 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik vind het productie-wise wel een dope album, maar heb echt he-le-maal niks met die pro-islamitische vibe die, naar mijn smaak, te veel op het album voorkomt. Ik trek dat gewoon niet. Heb het album dus eigenlijk maar een keer of vier in z'n geheel geluisterd. Maar goed, voor een Nederlandse emcee heeft Cilva het toch goed gedaan, props!![]()
Laters!!
AA
boter is een maat van mequote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef nipeng het volgende:
Ha een nederhop review CD: Woordlooiers - Luid en Zuidelijk op de FP.
Er is nog helemaal geen nieuw D12 album. En laat Eminem alsjeblieft stoppen, ook weer op het nieuwe album van T.I.: zo ongeinspireerdquote:Op zondag 24 juni 2007 16:15 schreef Skic. het volgende:
Iemand het nieuwe D12 album al gechecked? Ik ben wel benieuwd naar Eminem, op de Re-Up met zijn solonummers vind ik hem wel weer een beetje zijn oude niveau halen.
Ik had een bootleg gedownload van baggerkwaliteit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen nieuw D12 album. En laat Eminem alsjeblieft stoppen, ook weer op het nieuwe album van T.I.: zo ongeinspireerd![]()
quote:"Once I've tasted your milky way" is slechts een voorzichtige eerste uiting van R.'s onstuitbare libido. Maar probeer eens een strak gezicht te houden als hij zingt dat "I'm about to twinkle and touch your soul / Once I'm touring into your black hole." Nog beter: "Girl, I promise this will be painless / We'll take a trip to planet Uranus."
Idd weer bagger, die gast is 't al zooo lang kwijt, met z'n producties in het bijzonder (nouja daar heeft ie het nooit gehad). Vandaag ff door die nieuwe T.I. geskipt, niet echt wat ik er van verwachtte/hoopte, maar ik moet 'm eerst even fatsoenlijk beluisteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen nieuw D12 album. En laat Eminem alsjeblieft stoppen, ook weer op het nieuwe album van T.I.: zo ongeinspireerd![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef S-Two het volgende:
Misschien niet helemaal hiphop, maar ik wou het jullie niet onthouden:
Een stukje over R. Kelly's nieuwe cd van statemagazine.nl
[..]
wat een foute videoclipquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:51 schreef cosmick het volgende:
Hoorde net op 3FM weer eens dat Umbrella-vehikel in de versie waar ook Jay-Z zijn alom gewaardeerde medewerking aan verleend (..).
Bedacht me dat ie in '89 ook meegewerkt had aan The Jaz. Volgens mij nog nooit genoemd in deze reeks, terwijl het best aardig was.
Er staat een videootje van Hawaiian Sophie op Youtube, destijds de hit van het album
Jezusquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef S-Two het volgende:
Misschien niet helemaal hiphop, maar ik wou het jullie niet onthouden:
Een stukje over R. Kelly's nieuwe cd van statemagazine.nl
[..]
Best tof. Geinig nummer ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe clip Kanyegeniale clip
.
http://www.wat.tv/playlis(...)-Punk--Stronger.html
Grappige combinatie. Het nummer doet me echter niks. Wel goed van die Kanye dat 'ie toch telkens weer met iets nieuws probeert te komen. Ik vind z'n tracks op die nieuwe Common (Finding Forever) beter te pruimen. De clip is wel cool btw!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe clip Kanyegeniale clip
.
http://www.wat.tv/playlis(...)-Punk--Stronger.html
Gruwelijk irritant met dat sampletje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Hellrazor het volgende:
deze track is gruwlijk![]()
Hell-Razah - Renaissance (Feat. Timbo King, Tragedy Khadafi & R.A. The Rugged Man)
http://videos.onsmash.com/v/jdPDJJYMxIDniSpb
deze is ook wel goed
nieuwe IT met akir
http://videos.onsmash.com/v/vidnbG77n2KLyY2C
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Die R.Kelly teksen zijn juist geniaal, vooral die ene track die laatst bij 3voor12XL was waarin ie gewoon een track lang tegen z'n vriendin zit te schelden.
hoe laag kun je zakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
ik ga dat album idd maar eens checken denk ik
Thx voor de tip van Hell Razah, album is dopequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Hellrazor het volgende:
deze track is gruwlijk![]()
Hell-Razah - Renaissance (Feat. Timbo King, Tragedy Khadafi & R.A. The Rugged Man)
http://videos.onsmash.com/v/jdPDJJYMxIDniSpb
deze is ook wel goed
nieuwe IT met akir
http://videos.onsmash.com/v/vidnbG77n2KLyY2C
dope nummer/clip!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:51 schreef cosmick het volgende:
Bedacht me dat ie in '89 ook meegewerkt had aan The Jaz. Volgens mij nog nooit genoemd in deze reeks, terwijl het best aardig was.
Er staat een videootje van Hawaiian Sophie op Youtube, destijds de hit van het album
ik vind tot nu toe alles wat ik van ze heb gehoord wel ok. the papercut chronicles en as cruel as school children.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef Leia het volgende:
Ik vind dat liedje van Gym Class Heroes wel leuk, The Queen and I. Opzich wel grappig trackje.
nou heb ik er al wel vaker over gedacht. misschien ietwat zwaar onderwerp maar ja. wat ik me dus afvraag is hoe de niet-minderheden hier denken over de min of meer afrocentrische lyrics van sommige artiesten (bijvoorbeeld, laat ik eens wat namen bedenken, public enemy, mos def, etc.). anyone?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nietszeggende teksten
Dit waren eilk teksten die helemaal nergens op sloegen, ik heb er verder geen probs mee als rappers hun standpunten over politiek/maatschappij bekend maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
nou heb ik er al wel vaker over gedacht. misschien ietwat zwaar onderwerp maar ja. wat ik me dus afvraag is hoe de niet-minderheden hier denken over de min of meer afrocentrische lyrics van sommige artiesten (bijvoorbeeld, laat ik eens wat namen bedenken, public enemy, mos def, etc.). anyone?
Prompt en bondig, geweldigquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Skeelo - I wish
erger me alleen een beetje als t kromme standpunten zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit waren eilk teksten die helemaal nergens op sloegen, ik heb er verder geen probs mee als rappers hun standpunten over politiek/maatschappij bekend maken.
en jij moet nog nominerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erger me alleen een beetje als t kromme standpunten zijn
nomineren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en jij moet nog nomineren
maar true je hebt gelijk.
ahquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hiphop Tournament 2007 - Nominatieronde
ok. maar heb je er dan ook iets mee? of is het meer zo van laat ze maar lullen de muziek is dope?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit waren eilk teksten die helemaal nergens op sloegen, ik heb er verder geen probs mee als rappers hun standpunten over politiek/maatschappij bekend maken.
ah. als het helemaal nergens op slaat of als ik me er niet in kan vinden luister ik er ook niet naar. heb dat bij cilvaringz bijvoorbeeld. maar als ik het goed heb ben jij heul geen niet-minderheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erger me alleen een beetje als t kromme standpunten zijn
in bepaalde gevallen wel, in andere gevallen niet, ik heb tenslotte ook mijn eigen mening over dat soort zaken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
ok. maar heb je er dan ook iets mee? of is het meer zo van laat ze maar lullen de muziek is dope?
ikke? indo's zijn geen allochtonen toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
ok. maar heb je er dan ook iets mee? of is het meer zo van laat ze maar lullen de muziek is dope?
[..]
ah. als het helemaal nergens op slaat of als ik me er niet in kan vinden luister ik er ook niet naar. heb dat bij cilvaringz bijvoorbeeld. maar als ik het goed heb ben jij heul geen niet-minderheid![]()
r. kelly = r&b. dus ik kan best begrijpen dat sommige hiphop-fans daar niks mee hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vrijwel iedereen in de hiphopscene kan wel op een bepaalde mate respect opbrengen voor R.Kelly's nummers (uiteraard niet z'n hele repetoire of sommige dingen uit z'n priveleven), behalve uiteraard weer de hiphopfans op fok.
Wat hij verder privésfeer uitspookt zal mij een zorg zijn, maar de muziek van R.Kelly vind ik is gladder dan glad. Hij heeft zeker veel hedendaagse artiesten geinspireerd. Maar je moet er van houden. Persoonlijk heb ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vrijwel iedereen in de hiphopscene kan wel op een bepaalde mate respect opbrengen voor R.Kelly's nummers (uiteraard niet z'n hele repetoire of sommige dingen uit z'n priveleven), behalve uiteraard weer de hiphopfans op fok.
Nee hoor. Dat dubbelalbum van 'm uit '98 'R', staat hoog in mijn lijst van favo albums aller tijden. Andere albums van hem trek ik een stuk minder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft zich nog niet gemeld in Hiphop Tournament 2007 - Nominatieronde ? Nu komen, lijst posten.
ik ook nog nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef nipeng het volgende:
Wie heeft zich nog niet gemeld in Hiphop Tournament 2007 - Nominatieronde ? Nu komen, lijst posten.
ik download hem wel even,ik laat wel weten of ie tof isquote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand dat nieuwe album van Pharoahe Monch al beluisterd? Ik kom zowaar wat positieve reacties tegen.. wellicht dat het toch iets is?
Je moet naar rechts scrollen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef Sickert het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=16579760
iemand enig idee hoe die track heet die je daar hoort?
op de een of andere manier kan ik t nergens vinden?
zeer dope beat
Wat?? Je meent het??quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef EricG het volgende:
Ja jongens, overmorgen komt 2Pac terug!
Is hij weggeweest dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef EricG het volgende:
Oh, ik dacht dat op die datum de wereld zou vergaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Dôh. Nee dan is 't 7-7-07, logisch toch!![]()
Owja 7 day theoryquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef EricG het volgende:
en treedt hij op in Antartica of niet in Rio de Janeiro?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef EricG het volgende:
cquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:01 schreef justmattie het volgende:
vriend van me is genomineerd voor Lowlands samen met zn ''crew'' (3man)
![]()
Hier kun je een track van ze beluisteren, ff stuk scrollen naar de ''R''
RSF - Teken van Groei, dope shit !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oja en stemmen mag ook![]()
![]()
Komen die gasten uit 058?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:01 schreef justmattie het volgende:
vriend van me is genomineerd voor Lowlands samen met zn ''crew'' (3man)
![]()
Hier kun je een track van ze beluisteren, ff stuk scrollen naar de ''R''
RSF - Teken van Groei, dope shit !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oja en stemmen mag ook![]()
![]()
Waar te horen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:14 schreef justmattie het volgende:
ja ze komen uit 058. stiens en britsum
En mijn stad hebben ze niet gemaakt hoor !
@ Stickert, beats zijn met zon appart ding gemaakt, die later wel weer op de PC bewerkt zijn.
Je moet het hele album luisteren die is erg tof!
Laat 'm maar lekker chillen met The Kingquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en treedt hij op in Antartica of niet in Rio de Janeiro?
Ik doe niet aan MSN.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef justmattie het volgende:
te bestellen op rsf-online.nl
of ff je MSN PM-em dan stuur ik je de Rar
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nooit geweten dat Elvis 9 tenen had. Heeft, sorry
Not bad, al ben ik geen fan van zo'n refrein.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
Q-Tip is bezig met een nieuw album.
Hier een voorproefje.
eens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Not bad, al ben ik geen fan van zo'n refrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |