De regen was ook niet echt een toevoeging dit jaarquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:05 schreef Hukkie het volgende:
De kermis was gewoon echt weer een stuk kleiner. Ik vond het sowiezo een stuk minder druk dan anders.
Qua stoeltjes niet denk ik maar hij was wel hoog en dan die regen en die wind. Dapper hoor als je daar dan ingaat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:16 schreef Hukkie het volgende:
Die zweefmolen leek wel hoger dan het reuzenrad?
Zag er wel erg gaaf uit ja, simpele attractie die toch vernieuwend kan zijn.
Inderdaad... wat een kloteweer. Wat zochten die Spanen in de 16e eeuw daar eigenlijk?quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
De regen was ook niet echt een toevoeging dit jaarLekkere blubberbende overal,
Hutspot en draadjesvlees natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad... wat een kloteweer. Wat zochten die Spanen in de 16e eeuw daar eigenlijk?
Het was een ordinaire poging om Leiden onder spaans gezag te brengen. Maar gelukkig zijn ze door het water verdreven, dus eigenlijk zouden we dankbaar moeten zijnquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:25 schreef El_Matador het volgende:
Inderdaad... wat een kloteweer. Wat zochten die Spanen in de 16e eeuw daar eigenlijk?
Haring is lekker, draadjesvlees eet ik zelden, maar hutspot?quote:
Ja, dat vonden die Spanen ook wel grappig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:17 schreef RSie het volgende:
zegge Matador,.. wel grappig dat je opmerkingen over Spanjaarden (nee, niet Spanen) plaatst en dan zelf met zo'n Ava en naam aankomt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef Muki het volgende:
=/ Okay ik moet misschien studeren in Leiden, maar ik hou van Utrecht ( maar word zeker weten uitgeloot)..
Leiden lijkt me best kut.. dus jullie Leidenaren, noem eens dingen dat Leiden helemaal geweldig maakt!
Kom een keer langs zou ik zegggen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef Muki het volgende:
=/ Okay ik moet misschien studeren in Leiden, maar ik hou van Utrecht ( maar word zeker weten uitgeloot)..
Leiden lijkt me best kut.. dus jullie Leidenaren, noem eens dingen dat Leiden helemaal geweldig maakt!
Goede instelling man!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef Muki het volgende:
Ik bied mijn verontschuldiging aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:45 schreef huuphuup het volgende:
Agree met bovenstaande. en het is bedoening!! niet bedoeling!
Ik vind Leiden een erg sfeervolle, gezellige stad. En ook als je geen lid wordt van een vereniging is er genoeg te doen en te beleven. Ik ben zelf geen lid maar ga wel regelmatig naar de borrels en feestjes en dergelijke van mijn studievereniging (wat anders dan een studentenvereniging dus). En verder och, als je in een leuk huis woont maak je vanzelf wel contact enzo.
Alleen ehm, 1 tip, ik zou je wat minder vijandig opstellen tegenover een andere stad. Wat voor stad dan ook. Als je overal al gaat lopen roepen dat Leiden je zo kut lijkt dan zal je door veel mensen een irritant omhooggevallen figuur worden gevonden, en das slecht voor je sociale netwerktenzij je bij Minerva gaat, daar houden ze van dat soort types
![]()
echt welquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt welMaar goed, kan ik wel mooi een exportvergunning voor
aanvragen, kan ze naar Fryslân geïmporteerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |