Straks eerst lekker hutspot bij mn ouders eten, daarna de stad in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is echt aan het gieten nu, ik denk dat ik 2 en 3 oktober dit jaar oversla
er staat hier een mégapan hutspot op het vuur, ik denk dat ik een groot gedeelte maar moet invriezen, mijn schoonfamilie komt ook niet door dit pisweer
De roze beurs? weet ik niet, vorig jaar wel geweest.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is er niet weer zoiets tofs als een dragqueencontest bij dat homocafeetje_!
Was wel een weertje hoor, zware hagelbuien, regen en onweer. Maar gelukkig is het ook nog wel een tijdje droog geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:29 schreef Morwen het volgende:
Taptoe droog gezien, wel helemaal in vol ornaat met regencapes enzo maar goed.......mag de pret niet drukkenMorgen lekker draadjesvlees maken, optocht en 's avonds naar de kermis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Was wel een weertje hoor, zware hagelbuien, regen en onweer. Maar gelukkig is het ook nog wel een tijdje droog geweest.Wij zijn echt alleen naar de taptoe geweest (helemaal op het eind, bij het vd werfpark) en daar woon ik vlakbij dus we schoten net tussen de buien door denk ik. Op weg naar huis (21.30) begon het alweer te flitsen, we waren net binnen en toen begon het idd weer te plenzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
quote:Ze hadden hem toch juist groter gemaakt dan ooit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben zelf neit geweest, had geen zin... maar kon wel mee genieten van alle dronken mensen die schreeuwend voorbij mijn huis liepen in het centrum, de onzin die je dan hoort
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Juist! Ik wist dat het iets met roze was!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:35 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De roze beurs? weet ik niet, vorig jaar wel geweest.
Kom net bij het Praethuys vandaan, de hele tent ging los, was erg gezellig.
Heb me prima vermaakt. Volgend jaar weer.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ze hadden hem toch juist groter gemaakt dan ooit ?
ik ben zelf neit geweest, had geen zin... maar kon wel mee genieten van alle dronken mensen die schreeuwend voorbij mijn huis liepen in het centrum, de onzin die je dan hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |