Ligt er aan, ik woon al mijn hele leven in de regio Leiden. Ik kom dus wel in aanmerking.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
stichting huisvesting werkende jongeren is toch niet voor studenten? want ik heb wel oren naar een apartementje in leiden, ik zit nu op kamers maar alles voor jezelf of met minder mensen delen is toch prettiger, en waarschijnlijk is het ook een stuk gezelliger dan het huis waar ik nu zit
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
SHWJ is in principe voor werkende jongeren, betwijfel of je als je student een woning kunt krijgen.
Doelstelling:
De SHWJ stelt zich ten doel om zonder winstoogmerk zoveel mogelijk één en tweepersoons huishoudens voor werkende jongeren, niet ouder dan 30 jaar, te realiseren.
Inschrijfvoorwaarden
Leeftijd 18 t/m 27 jaar.
quote:Twee jaar woon- of werkbinding met Leiden of de regio;of van de laatste 10 jaren, 6 jaar aansluitend in Leiden hebben gewoond.
quote:Niet studerend aan de Rijksuniversiteit Leiden of een HBO opleiding volgen in Leiden, tenzij men voor aanvang van deze studie reeds geruime tijd in Leiden of de regio woonde.
quote:
60 km. of meer buiten Leiden wonen en een baan krijgen in de regio Leiden.
Netjusquote:Op maandag 4 juni 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]Ben bijna 21
[..]Ik heb 20 jaar in Oegstgeest gewoond (ligt tegen Leiden aan, dus in de regio) En nu woon ik in Leiden.
[..]Ik volg een HBO studie in Den-Haag
[..]nvt
En een vriendin van mij Studeert in Leiden en woont ook via deze stichting... Ik denk dat ik wel in aanmerking kom. Maar ik ga mij iig inschrijven binnenkort.
* Goover moet elke keer als hij 'Jas_Verstoppen' leest lachenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Nou, wat hoorde je, de wekker?
Ja langs de Vliet is sowieso oke.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
langs de vliet?
kun je mooi heen en weer.
via de brug bij de intratuin naar beneden, heel eind lopen, via de brug bij voorschoten erop, brug over, eraf, en weer teru lopen naar de andere brug.
of is dat te ver?
ik doe btw altijd hardlopen langs de zijl, achter het zwembad lanbgs, langs het water.
door de volkstuinen, en dan weer terug
is wel aanzienlijk korter
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:52 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover moet elke keer als hij 'Jas_Verstoppen' leest lachen
Nee ik lach je niet uitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:06 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
[..](Zolang je me niet uitlacht dan he
)
Hangt er een beetje vanaf waar je woont he. Ikzelf loop, als ik ga hardlopen, een paar rondjes om de golfbaan in Warmond, sprinten doe ik tijdens het fitnessen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef ChRoNiC het volgende:
Weet iemand een goede plek om een rondje hard te lopen?
zo, da's niet niksquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Misdrijf en explosie in zonnestudio Nieuwstraat
http://www.leidschdagblad(...)o/article2109312.ece
Dat is een bruiloften- en partijenzaal, vlak naast de Haarlemmerstraat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier wat mensen uit leiden die weten wat Four Reasons voor soort zaak isqua publiek ook vooral
Kom je daar te spelen, nee toch zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier wat mensen uit leiden die weten wat Four Reasons voor soort zaak isqua publiek ook vooral
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom je daar te spelen, nee toch zeker?![]()
ohboyquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is een bruiloften- en partijenzaal, vlak naast de Haarlemmerstraat.![]()
Veel al ouder publiek van rond de 50.
Condoleer ze maar van me...quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Javoor een dinerend publiek
eerst 2 akkoestische shit en daar dan een punkband naast
lekkere combinatie
Whehe nou ik ben benieuwdquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En er dan een band neerzetten die zich "Too Loud For Granny" noemt! Die durven!
Flikker op SeameNquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:25 schreef SiemeN het volgende:
Ik meld me maar weer eens in dit altijd bruisende topic,.
Waar is dit voor nodig? Een post van ruim 2 maanden geleden quoten met zo'n reactie?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar is dit voor nodig? Een post van ruim 2 maanden geleden quoten met zo'n reactie?
Ja weet ik er komen ook niet veel mensenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:59 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Stel je er maar niet teveel van voor, vandaag waren er 30 man![]()
Ach we spelen er op een doordeweekse dag niet in het weekend maar ik ben benieuwd hoe het eruitziet schijnt allemaal wel goed te zijn lekker ruim podium enz.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Rieleks het volgende:
Four Reasons zit in het weekend geloof ik vaak vol met onze donkere medemens. Ik weet niet of er vaak hiphop/reggae feesten zijn daar, maar valt me vaak op als ik er langs fiets. Trouwens een prima zaal voor een groot feest.. Ben er 1 keer geweest, echt goed vermaakt. Zat goed inelkaar.
Ik had het even nodig. SiemeN pest me namelijk al vanaf dat ik hier woonquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar is dit voor nodig? Een post van ruim 2 maanden geleden quoten met zo'n reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |