Feyenoord heeft nogsteeds een budget van maarliefst 38 miljoenquote:[b]Op zaterdag 2 juni 2007 10:01 s
Voor alle duidelijkheid, toen Ajax in 2005-2006 wel meedeed aan het miljoenenbal werd nog een omzet van 74 miljoen euro gescoord. Kortom, bij plaatsing voor de Champions League gaan de Amsterdammers met een voor Nederland onwaarschijnlijk hoog budget van meer dan 70 miljoen euro aan de slag, zeker vergeleken met de concurrenten PSV (55 miljoen), Feyenoord (38 miljoen) en AZ (± 30 miljoen).
quote:Nauwe samenwerking tussen Ajax en Barcelona
‘We gaan op ieder gebied, dus ook op technisch gebied nauwer samenwerken,’ zegt Martin van Geel voorzichtig over het verbond dat Ajax en Barcelona hebben gesloten. Volgens de technisch directeur van de Amsterdammers is het niet zeker dat spelers die buiten de A-selectie van Frank Rijkaard vallen naar Ajax komen.
Voetballers als Saviola en Motta zijn te duur voor de nummer twee van de eredivisie en kunnen op belangstelling rekenen van clubs uit Engeland en Italië. ‘We kijken dus meer naar de jonge Messi’s. Een jaar voor diens doorbraak. Het geraamte van ons elftal mag niet uit gehuurde spelers bestaan’, aldus Van Geel in Ajax Life.
Dan kun je net zo goed Kluivert halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef denthemen het volgende:
Koop Koller dan maar als stand in voor KJH
idd, heeft die kerel niet zijn beste tijd gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef denthemen het volgende:
Koop Koller dan maar als stand in voor KJH
Een samenwerking met Barcelona klinkt me wel goed in de horen. Maar misschien kun je je afvragen wat het precies voor nut heeft. Dit jaar hebben we dan Gabri eruit weten te plukken die nu bij ons de sterren van de hemel speelt, maar hoeveel Gabri's vind je daar? Motta en Saviola vallen dáár buiten de boot, maar die willen (financieel danwel sportief gezien) toch niet naar Nederland. Dan komt je dus uit talenten die er nog (net) niet zijn, zoals Krkic. En bij dat soort spelers kun je je ook afvragen wat de toegevoegde waarde is voor ons eerste elftal.quote:
Ik vind het anders geen probleem als iemand van het niveau Alex naar Ajax komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hopelijk wordt het geen psv-chelsea verhaal...
Ajax zal zich niet concentreren op een Motta, Saviola of een nieuwe Gabri.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een samenwerking met Barcelona klinkt me wel goed in de horen. Maar misschien kun je je afvragen wat het precies voor nut heeft. Dit jaar hebben we dan Gabri eruit weten te plukken die nu bij ons de sterren van de hemel speelt, maar hoeveel Gabri's vind je daar? Motta en Saviola vallen dáár buiten de boot, maar die willen (financieel danwel sportief gezien) toch niet naar Nederland. Dan komt je dus uit talenten die er nog (net) niet zijn, zoals Krkic. En bij dat soort spelers kun je je ook afvragen wat de toegevoegde waarde is voor ons eerste elftal.
Desalniettemin goed nieuws, daar gaat het niet om.
Ik kan niet nog 5 jaar wachtenquote:'Inter heeft Chivu bijna binnen'
Geschreven door Bart Kruyt op zaterdag, 2 juni om 14:58
Hoewel Cristian Chivu de fans van AS Roma verzekerde dat hij niet wil vertrekken, lijkt de Roemeen komende zomer toch van club te gaan verwisselen. Volgens Italiaanse media heeft Internazionale de verdediger bijna binnen. Channel4 spreekt zelfs over een akkoord.
David Pizarro speelt een belangrijke rol in de transfer. De middenvelder is voor vijftig procent eigendom van AS Roma en voor vijftig procent van Internazionale. De Chileen speelde afgelopen seizoen voor AS Roma, dat zeer tevreden over hem was. Internazionale zou bereid zijn Pizarro volledig van de hand te doen.
Tevens zal Walter Samuel Inter verruilen voor AS Roma. Naast de twee spelers maakt Inter nog vijf miljoen euro over om de komst van Chivu te kunnen beklinken. In het Giuseppe Meazza ligt een vijfjarig contract klaar voor de oud-Ajacied.
Lijk me eerlijk gezegd een beetje overbodig. Ajax heeft een goede jeugdopleiding en per jaar stromen er al een paar van dit soort jongens door.... Je kunt geen 11 talenten opstellen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ajax zal zich niet concentreren op een Motta, Saviola of een nieuwe Gabri.
Het gaat vooral om talenten van 18 á 19 jaar die te jong zijn voor Barcelona 1, maar toch een stapje hoger willen.
1 of 2 talenten van Barcelona per seizoen kunnen we zeker gebruiken.
Wederom een slimme zet van Van Geel!![]()
Wel grappig, maar is wel kut als je het hebt meegemaakt. Ik voetbalde vroeger ook wel hoog, en me pa verwachten te veel van mij en me omgeving. Toen ik jong was 10 ofzo ging me pa altijd afzeiken, en ik speelde selectie dus moest vaak trainen. En dan moest ik nog apart met me pa altijd elke dag straftraingen doen. Ook al regende het heel hard ik moest gaan trainen met me pa. Toen vond ik voetbal eigenlijk niet meer zo leuk omdat ik bang was dat me pa boos op mij zou worden.quote:
Hij had zich beter op je spelling kunnen richten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:13 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wel grappig, maar is wel kut als je het hebt meegemaakt. Ik voetbalde vroeger ook wel hoog, en me pa verwachten te veel van mij en me omgeving. Toen ik jong was 10 ofzo ging me pa altijd afzeiken, en ik speelde selectie dus moest vaak trainen. En dan moest ik nog apart met me pa altijd elke dag straftraingen doen. Ook al regende het heel hard ik moest gaan trainen met me pa. Toen vond ik voetbal eigenlijk niet meer zo leuk omdat ik bang was dat me pa boos op mij zou worden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij had zich beter op je spelling kunnen richten.
Vind je het grappig ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja als je nergens goed in bent moet je maar een nerdje spelen en andere mensen afkrakenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als het via constructies gaat waarbij je afhankelijk bent van anderen heb ik er wel problemen mee. Ajax moet het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van een andere club. De club Ajax is belangrijker dan een passant.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vind het anders geen probleem als iemand van het niveau Alex naar Ajax komt.
Ligt eraan welke mod of FA het ziet. Ik ben ooit gebanned omdat ik iets zei over een etnische minderheid die het zoveelste vooroordeel weer eens bevestigen...een andere keer scheld je met kanker en hoor je er niets van...ach die mensen doen ook maar hun best en voor iedereen zijn de persoonlijke normen en waarden weer andersquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |