abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:22:56 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50023560
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.

Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke mongool nu weer
Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.
pi_50023640
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.

Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
Het was ook op Eurosport en tegelijk met Jong Oranje. Ik heb een beetje sitten zappen.

Maar Van der Wiel was echt grote klasse. Enorm compleet... en vooral, wat mij opviel, erg geconcentreerd. Veel van die jongens op die leeftijd (heh, ongeveer mijn leeftijd ook dus eigenlijk ) ogen een beetje overenthousiast en ongeconcentreerd. Maar Van der Wiel zat overal echt scherp bij terwijl hij ook nog veel opkwam met zijn snelheid.

Ik ga het bijna zonde vinden als we nog een extra verdediger halen... Van der Wiel moet ook speeltijd krijgen! Toptalent!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:27:19 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50023681
Wellicht, maar dan moet er altijd een linksback gehaald worden. Of zou Slijngard het niveau aankunnen?
pi_50023735
Die krijgt zijn minuten wel joh, in de KNVB beker bijvoorbeeld . Toch zie ik liever wél dat we nog een verdediger halen aangezien Stam redelijk blessuregevoelig is en ja het verschil met of zonder hem is aardig merkbaar. Van der Wiel is pas 18 jaartjes oud dus hij heeft een rooskleurig toekomst in het vooruitzicht
pi_50023797
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou Mattias Delgado (Besiktas), Kevin Kuranyi (Schalke 04) en Riga Mustapha (Levante) volgen.
Wat zeggen we hiervan jongens? Delgado ken ik niet, maar Kuranyi en Riga lijken me wel wat. Zeker een speler als Kuranyi, die kunnen we wel goed gebruiken.
pi_50023798
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.
USB stick gevonden
Lid van de ronde tafel!
pi_50023838
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Anaalridder het volgende:

[..]

USB stick gevonden

pi_50023892
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja kijk al die fappers geilen..
Lid van de ronde tafel!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:01:16 #109
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50026383
wow echt vaag
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:54:14 #110
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50027432
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Anaalridder het volgende:

[..]

USB stick gevonden
Haha, mafkees. Kuranyi optiefen, ik mot geen moffen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:57:03 #111
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50027460
quote:
Roger zal voetbalwereld niet missen
--------------------------------------------------------------------------------
2 juni 2007
Het besluit van Ajacied Roger om een punt te zetten achter zijn voetbalcarrière heeft niets te maken met lichamelijke klachten. Daarnaast had de Spanjaard het bij Ajax en in Amsterdam goed naar zijn zin. Dat schrijft De Pers. Roger heeft bij Ajax van elke dag genoten en hij en zijn vrouw hebben een prettige tijd gekend in de hoofdstad. Toch zet de middenvelder een punt achter zijn profloopbaan. "De voetbalwereld is niet de mijne, ik vind het te veel heisa."

Roger maakte onlangs bekend dat hij niet op zoek zal gaan naar een andere werkgever. De oud-speler van Barcelona, Espanyol en Villarreal is heel zeker van zijn besluit de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Een jaar geleden werd Roger bij Ajax aanbevolen door Johan Cruijff. Met zijn gouden linkerbeen en zijn spelinzicht zou hij veel kunnen betekenen voor het middenveld van Ajax.

Uiteindelijk was er geen sprake van een succesvol avontuur. Roger speelde slechts achttien officiële duels voor Ajax. De club maakte dan ook geen haast met contractverlenging. "Ik heb geen regelmatige serie wedstrijden gespeeld", zegt Roger. "Dan is het moeilijk om goed in vorm te komen. Ik weet niet of ik wel was doorgegaan als ik vaker had gespeeld. Natuurlijk voetbal ik liever dan ik op de bank zit, maar dat was niet de directe aanleiding voor mijn beslissing om te stoppen."

De dertigjarige routinier heeft genoeg van alle heisa om de voetbalwereld heen. "Alles wat het voetbal omringt. Het circus, de gekte, de belangstelling, al die mensen die er omheen zwermen. Het voetballen zelf, de dagelijkse training, het plezier met de collega's, dat zal ik missen. Maar het circus rond het voetbal zal ik niet missen. Naarmate je ouder wordt, ga je dat anders beleven. Dan gaan je ook de dingen opvallen die je niet aanstaan. Ik vind het nu tijd om andere doelen na te streven. Er is ook nog een leven buiten het voetbal."

Dankzij een gelukkig toeval was hij de laatste Ajacied die het rugnummer 14 droeg. Een mooie bijkomstigheid, vindt Roger. "Het was een heel speciale tijd onder Cruijff. Ik heb nog steeds contact met de spelers die toen debuteerden. En ik weet dat ik altijd bij Cruijff kan aankloppen als ik hem nodig heb."
En:
quote:
Ajax en NAC volgen Jae-Jin Cho ook’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 2 juni om 08:17

Volgens Zuid-Koreaanse media volgen Ajax en NAC Breda ook nauwgezet de verrichtingen van Jae-Jin Cho. De Zuid-Koreaanse aanvaller, die vandaag tegen het Nederlands elftal zal aantreden, zou volgens de laatste berichtgevingen echter dicht bij een akkoord met FC Utrecht zijn.

Cho staat onder contract bij het Japanse Shimizu S-Pulse en maakte voor die club de afgelopen seizoenen 37 doelpunten in 85 wedstrijden. “Natuurlijk wil ik graag vertrekken”, vertelde Cho aan Joynews. “Niet alleen naar Nederland, maar als het maar Europa is. Momenteel zijn we in gesprek en weet ik niet wat er komen gaat."

“We kennen hem al een tijdje en hij is een makkelijk scorende spits”, lichtte Utrecht-trainer Foeke Booy toe. “In de competitie loopt hij één op twee.” De trainer is in Seoul om hem tijdens de wedstrijd tussen Zuid-Korea en Nederland te bekijken. Na het duel heeft Booy een afspraak met de aanvaller en zijn zaakwaarnemer.

Cho (25) zal tegen de manschappen van Marco van Basten zijn 28e interland afwerken en weet dat de ogen op hem gericht zijn. “Als ik een goede indruk achterlaat, dan zal er alleen maar meer interesse komen.” De aanvaller scoorde zeven maal in zijn interlandcarriére.
Zou wel passen in de plannen om groter te worden in Azie
Jawel, je keek.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:01:26 #112
180065 ajaxclub
Ajax4Live
pi_50027498
Vooral ná AZ werd duidelijk hoe belangrijk de triomf voor Ajax eigenlijk was. En hoe belangrijk de komende voorronde wedstrijden voor de Champions League zijn. Inmiddels blijkt dat het missen van het belangrijkste internationale clubtoernooi, de Amsterdammers zakelijk toch pal zijn blijven staan.

Terwijl Feyenoord na het desastreuze seizoen het budget van 43 naar 38 miljoen moet verlagen, heeft Ajax de afgelopen voetbaljaargang toch een omzet van rond de 60 miljoen euro gescoord. Het bedrag dat nu ook als basisbudget voor het seizoen 2007-2008 geboekt staat. Het is een indicatie voor de financiële rek die ontstaat, zodra de club zich in augustus voor de Champions League plaatst.

Voor alle duidelijkheid, toen Ajax in 2005-2006 wel meedeed aan het miljoenenbal werd nog een omzet van 74 miljoen euro gescoord. Kortom, bij plaatsing voor de Champions League gaan de Amsterdammers met een voor Nederland onwaarschijnlijk hoog budget van meer dan 70 miljoen euro aan de slag, zeker vergeleken met de concurrenten PSV (55 miljoen), Feyenoord (38 miljoen) en AZ (± 30 miljoen).

Is een club als AZ druk doende om zich structureel tussen de traditionele topdrie te wringen, de ambities van Ajax gaan inmiddels een stap verder. In het spoor van PSV, Feyenoord en AZ blijven is niet langer genoeg, de Amsterdammers willen niet alleen financieel, maar ook sportief een gat met de concurrentie slaan.

Dit kan tot twee situaties leiden. Of het Nederlandse topvoetbal wacht een monopolie of de ambities van Ajax gaan ook voor impulsen bij de anderen zorgen. Zoals dat de afgelopen jaren in de subtop al bij clubs als AZ, FC Twente, FC Groningen en SC Heerenveen is gebeurd. De hoger gelegde lat in de Amsterdam ArenA heeft ook te maken met de op handen zijnde reorganisatie van de Champions League.

Hoewel de definitieve format nog niet door de Europese voetbalunie (UEFA) is geaccordeerd, staat vast dat de nieuwe president Michel Platini zijn verkiezingsbelofte waar gaat maken om meer kleinere landen bij het toernooi te betrekken. Daardoor zullen Engeland, Spanje en Italië hun vierde deelnemer kwijtraken en gaan Duitsland, Frankrijk en Portugal van drie naar twee teams per toernooi.

De volgende stap zou zijn, om de landen die nu nog twee clubs mogen inschrijven tot één participant te veroordelen. Een situatie die voor zowel PSV als Ajax enorme consequenties zou hebben, omdat van de twee Nederlandse clubs die zwaar afhankelijk zijn van de Champions-League-inkomsten er dan jaarlijks één moet bloeden. Daarom zijn in Amsterdam de ambities ook drastisch opgeschroefd.

De eerste stap is gezet door AZ te elimineren, de tweede stap is de voorronde door te komen en vervolgens moet een topomzet van 70 miljoen euro worden gehaald. Miljoenen die aangewend zullen worden om de opleiding te intensiveren, binnen- en buitenlandse toppers naar de ArenA te halen en spelers als Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder langer vast te houden. Om zo een vaste positie bij de Europese top te veroveren.

Als de Amsterdammers daarin slagen, dan is de volgende stap dat een winnend Ajax Nederland weer binnen de topzes van Europa duwt, waardoor ons land alsnog twee deelnemers aan de Champions League kan inschrijven. In dat geval valt de schade voor de anderen toch nog mee.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:01:34 #113
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50027500
Zou wel grappig zijn als Roger dan maar bij een amateurclubje in Catalonie gaat ballen. Met z'n 30 jaar heeft 'ie toch al genoeg profvoetbal meegemaakt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:01:52 #114
180065 ajaxclub
Ajax4Live
pi_50027503
bron telegraaf moet ik erbij zeggen haahh
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:08:28 #115
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50027573
Oh mijn god, geen Kuranyi. Dat ie dan weg gaat bij Schalke is prima, maar niet naar Ajax ajb .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:15:06 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50027639
Wat een lulverhaal
pi_50027707
Dat artikel van Gabri
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:28:02 #118
82589 S-Two
barba macacu
pi_50027814
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:20 schreef Urquhart het volgende:
Dat artikel van Gabri

Dat van Roger ook wel, lijkt me een prima kerel.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50028192
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
Zal wel weer niet doorgaan
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:57:07 #120
148059 Pritt
Atheïst
pi_50028234
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:01 schreef ajaxclub het volgende:
<<lap text>>
Heb je dit nou zelf geschreven?
Ben trouwens met de helft niet eens maar dat terzijde.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:57:55 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50028247
jajalalalalaala
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_50028290
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:57 schreef Pritt het volgende:

[..]

Heb je dit nou zelf geschreven?
Ben trouwens met de helft niet eens maar dat terzijde.
Nee, heeft Jaap de Groot geschreven, stond in de Telegraaf vandaag.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:09:22 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50028416
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, heeft Jaap de Groot geschreven, stond in de Telegraaf vandaag.
Die moet z'n achternaam maar eens veranderen dan
pi_50031212
Kuranyi? Waar komt dat nou weer vandaan?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50031440
Koop Koller dan maar als stand in voor KJH
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')