abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:22:56 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50023560
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.

Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke mongool nu weer
Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.
pi_50023640
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef twi het volgende:
Wat flikt iedereen toch maar om gebanned te worden? In 7 jaar FOK! is me dat echt nog nooit gelukt.

Jammer dat ik die wedstrijd van Van der Wiel heb gemist, niet aan gedacht en wist uberhaupt niet dat Oranje er vandaag speelde.
Het was ook op Eurosport en tegelijk met Jong Oranje. Ik heb een beetje sitten zappen.

Maar Van der Wiel was echt grote klasse. Enorm compleet... en vooral, wat mij opviel, erg geconcentreerd. Veel van die jongens op die leeftijd (heh, ongeveer mijn leeftijd ook dus eigenlijk ) ogen een beetje overenthousiast en ongeconcentreerd. Maar Van der Wiel zat overal echt scherp bij terwijl hij ook nog veel opkwam met zijn snelheid.

Ik ga het bijna zonde vinden als we nog een extra verdediger halen... Van der Wiel moet ook speeltijd krijgen! Toptalent!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:27:19 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50023681
Wellicht, maar dan moet er altijd een linksback gehaald worden. Of zou Slijngard het niveau aankunnen?
pi_50023735
Die krijgt zijn minuten wel joh, in de KNVB beker bijvoorbeeld . Toch zie ik liever wél dat we nog een verdediger halen aangezien Stam redelijk blessuregevoelig is en ja het verschil met of zonder hem is aardig merkbaar. Van der Wiel is pas 18 jaartjes oud dus hij heeft een rooskleurig toekomst in het vooruitzicht
pi_50023797
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou Mattias Delgado (Besiktas), Kevin Kuranyi (Schalke 04) en Riga Mustapha (Levante) volgen.
Wat zeggen we hiervan jongens? Delgado ken ik niet, maar Kuranyi en Riga lijken me wel wat. Zeker een speler als Kuranyi, die kunnen we wel goed gebruiken.
pi_50023798
quote:

[..]

Ik zie Ordinair staan in het banmeldtopic. Hij zal 't wel zijn dan. Of het moet Vakkie_W zijn, die stiekem hoopt dat Ajax de CL wint.
USB stick gevonden
Lid van de ronde tafel!
pi_50023838
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Anaalridder het volgende:

[..]

USB stick gevonden

pi_50023892
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja kijk al die fappers geilen..
Lid van de ronde tafel!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:01:16 #109
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50026383
wow echt vaag
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:54:14 #110
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50027432
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:31 schreef Anaalridder het volgende:

[..]

USB stick gevonden
Haha, mafkees. Kuranyi optiefen, ik mot geen moffen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:57:03 #111
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50027460
quote:
Roger zal voetbalwereld niet missen
--------------------------------------------------------------------------------
2 juni 2007
Het besluit van Ajacied Roger om een punt te zetten achter zijn voetbalcarrière heeft niets te maken met lichamelijke klachten. Daarnaast had de Spanjaard het bij Ajax en in Amsterdam goed naar zijn zin. Dat schrijft De Pers. Roger heeft bij Ajax van elke dag genoten en hij en zijn vrouw hebben een prettige tijd gekend in de hoofdstad. Toch zet de middenvelder een punt achter zijn profloopbaan. "De voetbalwereld is niet de mijne, ik vind het te veel heisa."

Roger maakte onlangs bekend dat hij niet op zoek zal gaan naar een andere werkgever. De oud-speler van Barcelona, Espanyol en Villarreal is heel zeker van zijn besluit de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Een jaar geleden werd Roger bij Ajax aanbevolen door Johan Cruijff. Met zijn gouden linkerbeen en zijn spelinzicht zou hij veel kunnen betekenen voor het middenveld van Ajax.

Uiteindelijk was er geen sprake van een succesvol avontuur. Roger speelde slechts achttien officiële duels voor Ajax. De club maakte dan ook geen haast met contractverlenging. "Ik heb geen regelmatige serie wedstrijden gespeeld", zegt Roger. "Dan is het moeilijk om goed in vorm te komen. Ik weet niet of ik wel was doorgegaan als ik vaker had gespeeld. Natuurlijk voetbal ik liever dan ik op de bank zit, maar dat was niet de directe aanleiding voor mijn beslissing om te stoppen."

De dertigjarige routinier heeft genoeg van alle heisa om de voetbalwereld heen. "Alles wat het voetbal omringt. Het circus, de gekte, de belangstelling, al die mensen die er omheen zwermen. Het voetballen zelf, de dagelijkse training, het plezier met de collega's, dat zal ik missen. Maar het circus rond het voetbal zal ik niet missen. Naarmate je ouder wordt, ga je dat anders beleven. Dan gaan je ook de dingen opvallen die je niet aanstaan. Ik vind het nu tijd om andere doelen na te streven. Er is ook nog een leven buiten het voetbal."

Dankzij een gelukkig toeval was hij de laatste Ajacied die het rugnummer 14 droeg. Een mooie bijkomstigheid, vindt Roger. "Het was een heel speciale tijd onder Cruijff. Ik heb nog steeds contact met de spelers die toen debuteerden. En ik weet dat ik altijd bij Cruijff kan aankloppen als ik hem nodig heb."
En:
quote:
Ajax en NAC volgen Jae-Jin Cho ook’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 2 juni om 08:17

Volgens Zuid-Koreaanse media volgen Ajax en NAC Breda ook nauwgezet de verrichtingen van Jae-Jin Cho. De Zuid-Koreaanse aanvaller, die vandaag tegen het Nederlands elftal zal aantreden, zou volgens de laatste berichtgevingen echter dicht bij een akkoord met FC Utrecht zijn.

Cho staat onder contract bij het Japanse Shimizu S-Pulse en maakte voor die club de afgelopen seizoenen 37 doelpunten in 85 wedstrijden. “Natuurlijk wil ik graag vertrekken”, vertelde Cho aan Joynews. “Niet alleen naar Nederland, maar als het maar Europa is. Momenteel zijn we in gesprek en weet ik niet wat er komen gaat."

“We kennen hem al een tijdje en hij is een makkelijk scorende spits”, lichtte Utrecht-trainer Foeke Booy toe. “In de competitie loopt hij één op twee.” De trainer is in Seoul om hem tijdens de wedstrijd tussen Zuid-Korea en Nederland te bekijken. Na het duel heeft Booy een afspraak met de aanvaller en zijn zaakwaarnemer.

Cho (25) zal tegen de manschappen van Marco van Basten zijn 28e interland afwerken en weet dat de ogen op hem gericht zijn. “Als ik een goede indruk achterlaat, dan zal er alleen maar meer interesse komen.” De aanvaller scoorde zeven maal in zijn interlandcarriére.
Zou wel passen in de plannen om groter te worden in Azie
Jawel, je keek.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:01:26 #112
180065 ajaxclub
Ajax4Live
pi_50027498
Vooral ná AZ werd duidelijk hoe belangrijk de triomf voor Ajax eigenlijk was. En hoe belangrijk de komende voorronde wedstrijden voor de Champions League zijn. Inmiddels blijkt dat het missen van het belangrijkste internationale clubtoernooi, de Amsterdammers zakelijk toch pal zijn blijven staan.

Terwijl Feyenoord na het desastreuze seizoen het budget van 43 naar 38 miljoen moet verlagen, heeft Ajax de afgelopen voetbaljaargang toch een omzet van rond de 60 miljoen euro gescoord. Het bedrag dat nu ook als basisbudget voor het seizoen 2007-2008 geboekt staat. Het is een indicatie voor de financiële rek die ontstaat, zodra de club zich in augustus voor de Champions League plaatst.

Voor alle duidelijkheid, toen Ajax in 2005-2006 wel meedeed aan het miljoenenbal werd nog een omzet van 74 miljoen euro gescoord. Kortom, bij plaatsing voor de Champions League gaan de Amsterdammers met een voor Nederland onwaarschijnlijk hoog budget van meer dan 70 miljoen euro aan de slag, zeker vergeleken met de concurrenten PSV (55 miljoen), Feyenoord (38 miljoen) en AZ (± 30 miljoen).

Is een club als AZ druk doende om zich structureel tussen de traditionele topdrie te wringen, de ambities van Ajax gaan inmiddels een stap verder. In het spoor van PSV, Feyenoord en AZ blijven is niet langer genoeg, de Amsterdammers willen niet alleen financieel, maar ook sportief een gat met de concurrentie slaan.

Dit kan tot twee situaties leiden. Of het Nederlandse topvoetbal wacht een monopolie of de ambities van Ajax gaan ook voor impulsen bij de anderen zorgen. Zoals dat de afgelopen jaren in de subtop al bij clubs als AZ, FC Twente, FC Groningen en SC Heerenveen is gebeurd. De hoger gelegde lat in de Amsterdam ArenA heeft ook te maken met de op handen zijnde reorganisatie van de Champions League.

Hoewel de definitieve format nog niet door de Europese voetbalunie (UEFA) is geaccordeerd, staat vast dat de nieuwe president Michel Platini zijn verkiezingsbelofte waar gaat maken om meer kleinere landen bij het toernooi te betrekken. Daardoor zullen Engeland, Spanje en Italië hun vierde deelnemer kwijtraken en gaan Duitsland, Frankrijk en Portugal van drie naar twee teams per toernooi.

De volgende stap zou zijn, om de landen die nu nog twee clubs mogen inschrijven tot één participant te veroordelen. Een situatie die voor zowel PSV als Ajax enorme consequenties zou hebben, omdat van de twee Nederlandse clubs die zwaar afhankelijk zijn van de Champions-League-inkomsten er dan jaarlijks één moet bloeden. Daarom zijn in Amsterdam de ambities ook drastisch opgeschroefd.

De eerste stap is gezet door AZ te elimineren, de tweede stap is de voorronde door te komen en vervolgens moet een topomzet van 70 miljoen euro worden gehaald. Miljoenen die aangewend zullen worden om de opleiding te intensiveren, binnen- en buitenlandse toppers naar de ArenA te halen en spelers als Klaas-Jan Huntelaar en Wesley Sneijder langer vast te houden. Om zo een vaste positie bij de Europese top te veroveren.

Als de Amsterdammers daarin slagen, dan is de volgende stap dat een winnend Ajax Nederland weer binnen de topzes van Europa duwt, waardoor ons land alsnog twee deelnemers aan de Champions League kan inschrijven. In dat geval valt de schade voor de anderen toch nog mee.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:01:34 #113
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50027500
Zou wel grappig zijn als Roger dan maar bij een amateurclubje in Catalonie gaat ballen. Met z'n 30 jaar heeft 'ie toch al genoeg profvoetbal meegemaakt.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:01:52 #114
180065 ajaxclub
Ajax4Live
pi_50027503
bron telegraaf moet ik erbij zeggen haahh
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:08:28 #115
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50027573
Oh mijn god, geen Kuranyi. Dat ie dan weg gaat bij Schalke is prima, maar niet naar Ajax ajb .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:15:06 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50027639
Wat een lulverhaal
pi_50027707
Dat artikel van Gabri
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:28:02 #118
82589 S-Two
barba macacu
pi_50027814
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:20 schreef Urquhart het volgende:
Dat artikel van Gabri

Dat van Roger ook wel, lijkt me een prima kerel.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50028192
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.
Zal wel weer niet doorgaan
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:57:07 #120
148059 Pritt
Atheïst
pi_50028234
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:01 schreef ajaxclub het volgende:
<<lap text>>
Heb je dit nou zelf geschreven?
Ben trouwens met de helft niet eens maar dat terzijde.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:57:55 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50028247
jajalalalalaala
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_50028290
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:57 schreef Pritt het volgende:

[..]

Heb je dit nou zelf geschreven?
Ben trouwens met de helft niet eens maar dat terzijde.
Nee, heeft Jaap de Groot geschreven, stond in de Telegraaf vandaag.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:09:22 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50028416
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee, heeft Jaap de Groot geschreven, stond in de Telegraaf vandaag.
Die moet z'n achternaam maar eens veranderen dan
pi_50031212
Kuranyi? Waar komt dat nou weer vandaan?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50031440
Koop Koller dan maar als stand in voor KJH
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50032033
quote:
[b]Op zaterdag 2 juni 2007 10:01 s
Voor alle duidelijkheid, toen Ajax in 2005-2006 wel meedeed aan het miljoenenbal werd nog een omzet van 74 miljoen euro gescoord. Kortom, bij plaatsing voor de Champions League gaan de Amsterdammers met een voor Nederland onwaarschijnlijk hoog budget van meer dan 70 miljoen euro aan de slag, zeker vergeleken met de concurrenten PSV (55 miljoen), Feyenoord (38 miljoen) en AZ (± 30 miljoen).
Feyenoord heeft nogsteeds een budget van maarliefst 38 miljoen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_50032107
quote:
Nauwe samenwerking tussen Ajax en Barcelona

‘We gaan op ieder gebied, dus ook op technisch gebied nauwer samenwerken,’ zegt Martin van Geel voorzichtig over het verbond dat Ajax en Barcelona hebben gesloten. Volgens de technisch directeur van de Amsterdammers is het niet zeker dat spelers die buiten de A-selectie van Frank Rijkaard vallen naar Ajax komen.

Voetballers als Saviola en Motta zijn te duur voor de nummer twee van de eredivisie en kunnen op belangstelling rekenen van clubs uit Engeland en Italië. ‘We kijken dus meer naar de jonge Messi’s. Een jaar voor diens doorbraak. Het geraamte van ons elftal mag niet uit gehuurde spelers bestaan’, aldus Van Geel in Ajax Life.
pi_50032119
Beetje als Chelsea/PSV dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50032345
De band met Barcalona zal wel warmer zijn. Vooral Barca heeft zoveel aan ajax spelers gehad.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:46:20 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50032923
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef denthemen het volgende:
Dan kun je net zo goed Kluivert halen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:04:33 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50033294
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef denthemen het volgende:
idd, heeft die kerel niet zijn beste tijd gehad heb niets meer van die vent vermomen

[ Bericht 3% gewijzigd door Houniet op 02-06-2007 15:27:44 ]
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_50033858
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Een samenwerking met Barcelona klinkt me wel goed in de horen. Maar misschien kun je je afvragen wat het precies voor nut heeft. Dit jaar hebben we dan Gabri eruit weten te plukken die nu bij ons de sterren van de hemel speelt, maar hoeveel Gabri's vind je daar? Motta en Saviola vallen dáár buiten de boot, maar die willen (financieel danwel sportief gezien) toch niet naar Nederland. Dan komt je dus uit talenten die er nog (net) niet zijn, zoals Krkic. En bij dat soort spelers kun je je ook afvragen wat de toegevoegde waarde is voor ons eerste elftal.
Desalniettemin goed nieuws, daar gaat het niet om.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:50:43 #133
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_50034044
Hopelijk wordt het geen psv-chelsea verhaal...
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:51:45 #134
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50034067
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hopelijk wordt het geen psv-chelsea verhaal...
Ik vind het anders geen probleem als iemand van het niveau Alex naar Ajax komt.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:53:09 #135
51286 w00h00
Digital man!
pi_50034106
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Een samenwerking met Barcelona klinkt me wel goed in de horen. Maar misschien kun je je afvragen wat het precies voor nut heeft. Dit jaar hebben we dan Gabri eruit weten te plukken die nu bij ons de sterren van de hemel speelt, maar hoeveel Gabri's vind je daar? Motta en Saviola vallen dáár buiten de boot, maar die willen (financieel danwel sportief gezien) toch niet naar Nederland. Dan komt je dus uit talenten die er nog (net) niet zijn, zoals Krkic. En bij dat soort spelers kun je je ook afvragen wat de toegevoegde waarde is voor ons eerste elftal.
Desalniettemin goed nieuws, daar gaat het niet om.
Ajax zal zich niet concentreren op een Motta, Saviola of een nieuwe Gabri.
Het gaat vooral om talenten van 18 á 19 jaar die te jong zijn voor Barcelona 1, maar toch een stapje hoger willen.

1 of 2 talenten van Barcelona per seizoen kunnen we zeker gebruiken.

Wederom een slimme zet van Van Geel!
pi_50034371
Kortom, het Chelsea/PSV-verhaal dus. Waarmee ik niet wil zeggen dat het stom is, ik vind dit juist wel handig gedaan door Van Geel. PSV heeft er ook behoorlijk profijt van gehad. Alleen moet het niet ten koste gaan van je eigen jeugdopleiding en hoop ik ook dat niet wordt vergeten dat we een Nederlandse club zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:06:22 #137
131729 jna
pi_50034433
quote:
'Inter heeft Chivu bijna binnen'
Geschreven door Bart Kruyt op zaterdag, 2 juni om 14:58

Hoewel Cristian Chivu de fans van AS Roma verzekerde dat hij niet wil vertrekken, lijkt de Roemeen komende zomer toch van club te gaan verwisselen. Volgens Italiaanse media heeft Internazionale de verdediger bijna binnen. Channel4 spreekt zelfs over een akkoord.

David Pizarro speelt een belangrijke rol in de transfer. De middenvelder is voor vijftig procent eigendom van AS Roma en voor vijftig procent van Internazionale. De Chileen speelde afgelopen seizoen voor AS Roma, dat zeer tevreden over hem was. Internazionale zou bereid zijn Pizarro volledig van de hand te doen.

Tevens zal Walter Samuel Inter verruilen voor AS Roma. Naast de twee spelers maakt Inter nog vijf miljoen euro over om de komst van Chivu te kunnen beklinken. In het Giuseppe Meazza ligt een vijfjarig contract klaar voor de oud-Ajacied.
Ik kan niet nog 5 jaar wachten
Jawel, je keek.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:06:37 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50034441
pi_50034506
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ajax zal zich niet concentreren op een Motta, Saviola of een nieuwe Gabri.
Het gaat vooral om talenten van 18 á 19 jaar die te jong zijn voor Barcelona 1, maar toch een stapje hoger willen.

1 of 2 talenten van Barcelona per seizoen kunnen we zeker gebruiken.

Wederom een slimme zet van Van Geel!
Lijk me eerlijk gezegd een beetje overbodig. Ajax heeft een goede jeugdopleiding en per jaar stromen er al een paar van dit soort jongens door.... Je kunt geen 11 talenten opstellen...
pi_50034592
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
papa kan wel janken
Wel grappig, maar is wel kut als je het hebt meegemaakt. Ik voetbalde vroeger ook wel hoog, en me pa verwachten te veel van mij en me omgeving. Toen ik jong was 10 ofzo ging me pa altijd afzeiken, en ik speelde selectie dus moest vaak trainen. En dan moest ik nog apart met me pa altijd elke dag straftraingen doen. Ook al regende het heel hard ik moest gaan trainen met me pa. Toen vond ik voetbal eigenlijk niet meer zo leuk omdat ik bang was dat me pa boos op mij zou worden.
AFC AJAX
pi_50034626
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:13 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Wel grappig, maar is wel kut als je het hebt meegemaakt. Ik voetbalde vroeger ook wel hoog, en me pa verwachten te veel van mij en me omgeving. Toen ik jong was 10 ofzo ging me pa altijd afzeiken, en ik speelde selectie dus moest vaak trainen. En dan moest ik nog apart met me pa altijd elke dag straftraingen doen. Ook al regende het heel hard ik moest gaan trainen met me pa. Toen vond ik voetbal eigenlijk niet meer zo leuk omdat ik bang was dat me pa boos op mij zou worden.
Hij had zich beter op je spelling kunnen richten.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:16:31 #142
131729 jna
pi_50034661
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:15 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Jawel, je keek.
pi_50034698
quote:

[..]

Vind je het grappig ofzo?
AFC AJAX
pi_50034723
Spelling valt nog wel mee, maar die zinsbouw
pi_50034779
quote:

[..]

Tja als je nergens goed in bent moet je maar een nerdje spelen en andere mensen afkraken
AFC AJAX
pi_50034794
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:24:07 #147
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50034821
Mooi artikel over Gabri. .
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:25:43 #148
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_50034846
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:51 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik vind het anders geen probleem als iemand van het niveau Alex naar Ajax komt.
Als het via constructies gaat waarbij je afhankelijk bent van anderen heb ik er wel problemen mee. Ajax moet het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van een andere club. De club Ajax is belangrijker dan een passant.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:38:50 #149
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50035059
quote:
Ligt eraan welke mod of FA het ziet. Ik ben ooit gebanned omdat ik iets zei over een etnische minderheid die het zoveelste vooroordeel weer eens bevestigen...een andere keer scheld je met kanker en hoor je er niets van...ach die mensen doen ook maar hun best en voor iedereen zijn de persoonlijke normen en waarden weer anders
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_50035083
De meeste admins liegen ook nog eens.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:42:11 #151
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50035127
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
De meeste admins liegen ook nog eens.
Ja er is wel een complet theorie gaande jegens TR maar de harde feiten laat ik nog even rusten totdat ik de zaak rond heb. We zijn er mee bezig Robbie
Mijn party reviews
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:42:45 #152
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50035143
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
papa kan wel janken
hehe, daar is ie weer...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:43:15 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50035157
Het is natuurlijk leuk en aardig om eens in de zoveel tijd een talentje te hebben van niveau Messi, voor pakweg 2 seizoenen. Maar dat zijn eerder uitzonderingen. Als we er elk jaar 2 krijgen, dan kan je je eigen jeugdopleiding net zo goed opheffen en over een jaar of tien de club zelf vanwege gebrek aan transferinkomsten.
pi_50042973
Ik wil deze aanschaffen

wel £69.99
pi_50043076
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef Nashje het volgende:
Ik wil deze aanschaffen

[afbeelding]

wel £69.99
Mooi shirt
AFC AJAX
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:46:08 #156
131729 jna
pi_50043117
quote:
Ik wil deze aanschaffen

[afbeelding]

wel £69.99
Die heb ik pas nog aan m'n neefje gegeven. Was wel een kindermaat die vroeger van mij is geweest.
Jawel, je keek.
pi_50043707
De Mul valt nu in voor belgie
AFC AJAX
pi_50044734
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:06 schreef BonJovi het volgende:
De Mul valt nu in voor belgie
Vermaelen en Vertonghen begonnen in de basis
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:43:13 #159
57586 Bananenman
-----------
pi_50044813
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah wij spelen tegen de joden in de voorbereiding.

Benieuwd wie dat verzonnen heeft. Gezellig hoor
pi_50045252
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Vermaelen en Vertonghen begonnen in de basis
Ja helaas 2-1 verloren de Belgen, wel een prachtig doelpunt vna Portugal
AFC AJAX
pi_50045857
Steek en Heit speelde goed in Oranje vandaag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50046289
Vooral die eerste redding van Steek mooi gered. En in het tweede helf kwam hij goed uit en daarna bij de rebound had hij ook een goede redding.
AFC AJAX
pi_50046352
Stekelenburg is sowieso erg goed bezig de laatste weken. Zou hij nu dan toch die stappen aan het zetten zijn op weg naar een echte topkeeper?
pi_50046437
Dan moet hij eerst eens hoge ballen gaan plukken uit corners. Totdat hij dat beheerst zal hij absoluut nooit een topkeeper zijn.
pi_50046473
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:36 schreef El_Bassie het volgende:
Dan moet hij eerst eens hoge ballen gaan plukken uit corners. Totdat hij dat beheerst zal hij absoluut nooit een topkeeper zijn.
Dat zie ik hem ook vaker doen de laatste tijd.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:40:44 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_50046598
Hij gaat wel vooruit inderdaad, begint ook wat meer uit te stralen (daardoor)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:41:00 #167
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_50046608
quote:
Ik wil deze aanschaffen

[afbeelding]

wel £69.99
Heel gaaf shirt. Mooier dan dat van 94/95 (maar niet qua herinneringen...).
  zondag 3 juni 2007 @ 00:41:14 #168
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50048494
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Heel gaaf shirt. Mooier dan dat van 94/95 (maar niet qua herinneringen...).
Heuj, je leeft nog .
pi_50048541
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Stekelenburg is sowieso erg goed bezig de laatste weken. Zou hij nu dan toch die stappen aan het zetten zijn op weg naar een echte topkeeper?
zijn trappen naar voren zijn af en toe ook echt slecht als hij lichtelijk wordt opgejaagd.
pi_50049391
Van een of andere website geplukt:
quote:
Daarnaast komt Nigel Hasselbaink (16) over van Ajax en gaat spelen in PSV A1.
Iemand bekend met die knakker of de redenen voor zijn overstap?
pi_50049454
Hij moet weg, gebrek aan discipline.
pi_50050422
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef koningdavid het volgende:
Op de een of andere manier heb ik het idee dat Stekelenburg vooral wanneer het einde van het seizoen nadert beter gaat keepen. Kan aan mij liggen hoor...
  zondag 3 juni 2007 @ 07:54:57 #173
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_50052945
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:41 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Heuj, je leeft nog .
Alive and kicking.
  zondag 3 juni 2007 @ 09:38:09 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50053270
Valencia ziet af van Sneijder

De transfer van Wesley Sneijder naar Valencia is definitief van de baan. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

Eerder deze week werd door Spaanse media ook al bericht dat de komst van de middenvelder van Ajax naar de sinaasappelstad op de tocht stond. De Spaanse topclub zou volgens de ochtendkrant nu de Amsterdammers hebben laten weten definitief af te zien van een transfer.

De onderhandelingen omtrent de tweebenige middenvelder verkeerden continu in een impasse. Tot tweemaal toe zag technisch directeur Amadeo Carboni een bod verworpen worden. Zowel twaalf als vijftien miljoen euro waren niet genoeg om de Oranje-international los te weken.

“We begrijpen dat hij ambities heeft, maar die kan hij ook op 24- of 25-jarige leeftijd nog verwezenlijken”, reageerde technisch directeur Martin van Geel. “Wesley is pas 22. Hij weet dat we hem graag willen behouden voor de club, omdat hij een toonaangevende speler is. En ik weet dat hij het ook geen straf vindt om iets langer bij Ajax te blijven. Op dit moment is er geen concrete belangstelling meer. Van ons mag de situatie zo blijven, maar dat weet je in de voetballerij nooit.”

(bron: Voetbalzone)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_50053291
Mooi
  zondag 3 juni 2007 @ 09:46:04 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50053318
Mits Sneijder idd niet veel problemen heeft met blijven is dat natuurlijk goed nieuws. Dan zouden we een mooi seizoen tegemoet kunnen gaan, tenminste als hij de vorm behoud en heel blijft.
  zondag 3 juni 2007 @ 10:49:52 #177
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50054018
Hopelijk blijft Sneijder, van Geel wederom goed gedaan.
AFC AJAX
pi_50054092
Als Sneijder nu niet denkt dat Ajax hem haat ofzo en hem niet wil laten gaan. Anders krijg je weer zo'n VdV-verhaal.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50054106
Dat verwacht ik niet, Van Geel heeft zijn zaakjes beter op orde.
pi_50054132
Het is niet te hopen, dan kan ie dit seizoen nog een keer schitteren bij Ajax en dan naar z'n topclub.
pi_50054282
Hulde voor Van Geel
  zondag 3 juni 2007 @ 11:11:08 #182
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50054455
Netjes hoor Van Geel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 3 juni 2007 @ 11:31:13 #183
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50054866
quote:
Ajax wil Delgado, Kuranyi en Riga inlijven'
Gepubliceerd op 03-06-07 om 11:26 door Tim Vogelpoel

Het blijft gonzen van geruchten rond Ajax Amsterdam. Sinds het einde van het voorbije seizoen werden de hoofdstedelingen in verband gebracht met een handjevol spelers, zo ook vandaag.

Verscheidene Belgische media weten vandaag te melden dat Ajax Mattias Delgado zal gaan aantrekken. De Argentijn speelt nu nog bij het Turkse Besiktas en zou een slordige zes miljoen euro moeten kosten. De 24-jarige middenvelder zou voor meer fysieke kracht op het middenveld van de Amsterdammers moeten zorgen.

Ook zou Ajax Duits international Kevin Kuranyi willen inlijven. De aanvaller van Schalke 04 was afgelopen seizoen goed voor vijftien doelpunten in de Duitse Bundesliga.

Mustapha Riga zou ook van interesse van de Amsterdammers genieten. Rigs staat momenteel onder contract bij het Spaanse Levante, waar hij de sterspeler is. Eerdere clubs van Riga waren onder andere Vitesse, RBC en Sparta.
Voetbalcentraal.nl

Delgado en fysieke kracht .
pi_50055697
Hoop echt dat Sneijder nog een jaartje bij Ajax blijft.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:11:16 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50055784
Opzich goed nieuws, als hij nou maar niet perse weg wil en voor een Inter kiest ofzo als die met een zak geld komen.

Blijf lekker een jaar en ga naar Barca!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50055834
Als die blijft moet zijn contract wel verlengd worden zodat we volgend jaar nog steeds flink kunnen cashen. Maar als dat lukt en het team wordt op bepaalde plekken versterkt dan hebben we echt een goddelijk team dat wel ver moet komen in de cl!
  zondag 3 juni 2007 @ 12:15:13 #187
159022 AminBen
El Maestro
pi_50055872
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Blijf lekker een jaar en ga naar Barca!
  zondag 3 juni 2007 @ 12:16:55 #188
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_50055910
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:13 schreef kurk_droog het volgende:
Als die blijft moet zijn contract wel verlengd worden zodat we volgend jaar nog steeds flink kunnen cashen.
Met het risico dat het volgend jaar weer stukloopt op een verschil in vraag en aanbod? Dat gaat Sneijder echt niet doen.
Woo-loo-loo!
pi_50055977
Dan blijft Sneijder een jaar, speelt hji volgend jaar kut en gaat ie voro weinig weg
pi_50055979
Netjes, een bod van 15 miljoen afweren. Ze beginnen het te snappen bij Ajax.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:27:35 #191
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50056199
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:11 schreef HeatWave het volgende:

en ga naar Barca!
Doe maar niet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 juni 2007 @ 12:28:53 #192
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50056236
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:20 schreef VoreG het volgende:
Netjes, een bod van 15 miljoen afweren. Ze beginnen het te snappen bij Ajax.
precies netjes gedaan
AFC AJAX
pi_50057270
Kijk dat zijn tenminste ambities, je sterspeler proberen te behouden en alleen voor het absolute hoofdbedrag verkopen en geruchten van spelers die Ajax rechtsstreeks zouden versterken. Al is het natuurlijk maar afwachten met al die geruchten.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:09:52 #194
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50057431
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Doe maar niet..
Ja, dat weten we nu wel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 3 juni 2007 @ 13:13:03 #195
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_50057530
Ben je zó dichtbij om volgend jaar flink te knallen tegen barça, real en noem maar op, gaat het feest niet door en kan je nóg een jaar tegen excelsior en dat soort teams spelen..
Dit, dus.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:14:31 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50057570
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, dat weten we nu wel.
Ja sorry hoor, ik word daar een beetje moe van dat Sneijder moet naar Barca..
Waarom moet hij per se naar Barca? waarom denkt iedereen dat hij bij Barca past? waarom is een club als Valencia niet goed genoeg?

Ik snap die connectie Sneijder > Barca niet van velen hier..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 juni 2007 @ 13:15:36 #197
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50057595
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Verspil er dan geen energie aan, want het is nu wel overduidelijk dat je hem niet bij Barca wilt zien....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 3 juni 2007 @ 13:17:06 #198
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50057632
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Waarom moet hij per se naar Barca? waarom denkt iedereen dat hij bij Barca past? waarom is een club als Valencia niet goed genoeg?

Ik snap die connectie Sneijder > Barca niet van velen hier..
Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50057782
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef stefmans het volgende:

[..]

Veel Ajax supporters dragen Barca ook een warm hart toe.
Maar bij Barca willen ze misschien wel betere voetballers. Wat heeft Sneijder daar te zoeken? Die belandt op de bank, valt af en toe in omdat Rijkaard ook een Nederlander is. Als hij nou naar een subtopper gaat in een grote competitie kan hij zich bewijzen.
pi_50058349
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Doe maar niet..
Nee want jullie hebben al geweldenaars als Xavi, Edmilson en Marquez op het middenveld lopen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')