Dankequote:
Smells like carrots.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
What did one snowman say to the other snowman?
.
Je bent een bron van inspiratie voor me. Ik ga vanmiddag mijn collega's opvrolijken met mijn nieuw opgedane kennisquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goed man, leer ze nu nog eens gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Danke.
[..]
Smells like carrots. [afbeelding].
wat zullen jouw collega's jou irritant vinden dan zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je bent een bron van inspiratie voor me. Ik ga vanmiddag mijn collega's opvrolijken met mijn nieuw opgedane kennis
Hey, I learned from the bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat zullen jouw collega's jou irritant vinden dan zeg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
TUUT TUUT
|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^| ,,
| HOMO TRUCK | '|""";.||.___.
|_..._...______==== _|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
ALL ABOARD!
What the fuck, rolling over the floor laughing, oh my godquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Leg me nou nog eens 1 keer uit wat die kut afkorting betekend..
internetheldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
What the fuck, rolling over the floor laughing, oh my god
de s en de z zijn loze letters.
Heul nietquote:
Like I fucking carequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, ik heb best een leuk leven. Ik speel rugby, woon samen met m'n vriendin (de sex is prima), ga geregeld stappen met vrienden, bezoek zo nu en dan een leuk concert of festival en ga graag op reis. Dit weekend komt m'n broertje van 14 logeren en we gaan zondag naar de Amsterdam Dungeon, want daar wil hij graag heen. Morgenavond gaan we zelf pizza's bakken. Volgend weekend heb ik een beachrugby toernooi op Ameland waar ik al erg naar uitkijk trouwens.
Elite zijn oldbies die raar praten... en op fora etc... newbies finaal naar de tering schelden en iedereen wel even in elkaar komen rossen terwijl ze IRL nog geen eens een deuk in een pakje boter slaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heul niet
Internethelden zijn mensen die op fora etc... mensen finaal naar de tering schelden en iedereen wel even in elkaar komen rossen terwijl ze IRL nog geen eens een deuk in een pakje boter slaan.
Elite zijn oldbies die raar praten.
Maar goed, ik ga ervandoor. Prettig weekend iedereen![]()
Sla jij tegenwoordig nog een deuk in een pakje boter Arma?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Armageddon het volgende:
De tiefus wat een druk leven. Ik wor al moe als ik het alleen maar lees.
Waarom zou je een deuk in een pakje boter slaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:03 schreef Havoc het volgende:
[..]
Sla jij tegenwoordig nog een deuk in een pakje boter Arma?
Je moet even de komende tijd het Negerianen topic in de gaten houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ow,Ome Arma is gearriveerd, als iemand een rel kan starten is het die stijlloze oldbie wel
en ik kan het weten
Zonde van de boter??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zou je een deuk in een pakje boter slaan?
Ja weet ik ook niet, Nielsch vindt dat blijkbaar een maatstaf voor kracht in het echte leven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zou je een deuk in een pakje boter slaan?
gaat die negert boos worden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet even de komende tijd het Negerianen topic in de gaten houden.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, Nielsch vindt dat blijkbaar een maatstaf voor kracht in het echte leven.
Nou, ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, Nielsch vindt dat blijkbaar een maatstaf voor kracht in het echte leven.
Het is anders best moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
quote:
wat stoerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zou ik een pisnewbie als jij iets vriendelijk vragen? Je hebt maar te doen wat wij je opdragen. Echt, je beseft het misschien niet, maar er is slecht één PM voor nodig om je voor lange tijd van het forum af te laten vliegen hoor. Is dat wat je wil?
boehoe je maakt me bangquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dat lukt J. ook nog als hij het wil. F34r H1M!!!
Ik ben Havoc. Ik ontleen mijn status aan het feit dat ik ontelbaar keer gepost heb op een forumquote:
Je vergeet zijn userID.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben Havoc. Ik ontleen mijn status aan het feit dat ik ontelbaar keer gepost heb op een forum![]()
![]()
Waar ontleen jij je "status" aan dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ben Havoc. Ik ontleen mijn status aan het feit dat ik ontelbaar keer gepost heb op een forum![]()
![]()
Who the fuck are you? Een kloon van Havoc?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef BossFight het volgende:
[..]
Waar ontleen jij je "status" aan dan?
Denk je uberhaubt over status te beschikken?
En wat is die status dan wel niet?
Denk je dat Havoc deze "status" verkondigd buiten Fok?
Als je dat al niet weet waarom beoordeel je hem dan zo?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Who the fuck are you? Een kloon van Havoc?
Om je vragen te beantwoorden:
- Komt Havoc uberhaupt buiten Fok dan?
Twee redenen: omdat ik daar zin in had en omdat hij er om vroeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Als je dat al niet weet waarom beoordeel je hem dan zo?
Oftewel jij hebt ook niets beters te doen dan mensen bashen op een forum.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Twee redenen: omdat ik daar zin in had en omdat hij er om vroeg.
Bij deze: Havocquote:
mehquote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef BossFight het volgende:
[..]
Oftewel jij hebt ook niets beters te doen dan mensen bashen op een forum.
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef Echo99 het volgende:
Mooi. Het topic is iig dood. En nu die josti geen aandacht meer geven dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |