FiPeau!quote:
En in WKD zit alcohol.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
. SOmmige mensen stinken van slapen.
.
ow?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
.
Uit hun mond ja. Dat ken ik. Vooral nadat ze shoarma op hebben de avond ervoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
.
In Engeland is het ook voornamelijk Breezer, hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:38 schreef Nielsch het volgende:
WKD? Das toch de Engelse versie van Breezer?
Nou was dat het enige maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:37 schreef BossFight het volgende:
[..]
Uit hun mond ja. Dat ken ik. Vooral nadat ze shoarma op hebben de avond ervoor.![]()
Hmm, toen ik 3 jaar geleden in Engeland woonde sleurpten al die 16 jarige sletjes aan WKD. En er was nog een ander drankje...uhm... vier letters en iets met een S en een A geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In Engeland is het ook voornamelijk Breezer, hoor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
Onverklaarbare sperma lucht uit zijn anus?
SARS?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, toen ik 3 jaar geleden in Engeland woonde sleurpten al die 16 jarige sletjes aan WKD. En er was nog een ander drankje...uhm... vier letters en iets met een S en een A geloof ik.
Geen idee. WKD is wel Engels ja. Maar ze drinken daar meer dan genoeg Breezers,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, toen ik 3 jaar geleden in Engeland woonde sleurpten al die 16 jarige sletjes aan WKD. En er was nog een ander drankje...uhm... vier letters en iets met een S en een A geloof ik.
Ja, modjes aanwezig? Ik wil jullie graag allemaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Q_B is een machtsgeile vrouwmensch![]()
Damn. I should've took it.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, modjes aanwezig? Ik wil jullie graag allemaal.
Gewoon lichaamsgeur enzo, bah.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Het leed van den vrouwe kent geen grenzen.![]()
jij valt toch alleen op gespierde postbodes?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, modjes aanwezig? Ik wil jullie graag allemaal.
Oi, machtsgeil gaat wel verder dan één.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij valt toch alleen op gespierde postbodes?
mijn Kay, was machts du?
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:43 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Zin klopt niet zie ik.
I should've taken it?
je hebt jezelf verlinkt nuquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oi, machtsgeil gaat wel verder dan één.
krijg kankerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:44 schreef Echo99 het volgende:
Na 3 pagina's nog niemand een ban? Open dan geen reltopic zeg![]()
ik dacht, Kay heeft genoeg aan 1 modquote:
Good to know.quote:
een anale massage door Bokito dan maar?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een anale massage door Bokito dan maar?
Ow ik bedoelde Reef (totaal niet met een S of een A). Drie jaar geleden was iedereen in Londen aan de Reef.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geen idee. WKD is wel Engels ja. Maar ze drinken daar meer dan genoeg Breezers,.
Or you dunit?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:46 schreef ebrithil het volgende:
[..]
Good to know.
I should've taken it.
Zonder helm en rolstoel zou ik het ook goed doen. Denk ik.
It's never enough. Onthoud dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik dacht, Kay heeft genoeg aan 1 mod
maar ze wil meer
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:46 schreef BossFight het volgende:
[..]
Op wat voor aparte types val jij dan wel niet?
WTF, je praat precies hetzelfde als in mijn hallucinatiesquote:
Je valt op niet raars. Gelukkig maar.quote:
Inderdation, you dunit not.quote:
And back. Ik neem het even over.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef ebrithil het volgende:
[..]
WTF, je praat precies hetzelfde als in mijn hallucinaties!
[..]
Je valt op niet raars. Gelukkig maar.
[..]
Inderdation, you dunit not..
Hallucinatiesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef ebrithil het volgende:
[..]
WTF, je praat precies hetzelfde als in mijn hallucinaties!
[..]
Je valt op niet raars. Gelukkig maar.
[..]
Inderdation, you dunit not..
De rellers zijn wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:00 schreef cerror het volgende:
Is dit het reltopic?
Oh trouwens, jammer dat we het te laat door hadden. Je bent gestegen in de Top 500 tho.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De rellers zijn wegMaar ik ben een jaar op Fok, we kunenn daar wel mee verder gaan
Oh god, dat is sad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh trouwens, jammer dat we het te laat door hadden. Je bent gestegen in de Top 500 tho.
Ik wil je nog wel effe verrot schelden hoor. Het is bijna weekend dus heb ik toch geen tijd om te Fokken. Een 48 uurs ban maakt dan niet zoveel uitquote:
Doe is!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel effe verrot schelden hoor. Het is bijna weekend dus heb ik toch geen tijd om te Fokken. Een 48 uurs ban maakt dan niet zoveel uit
Nou nou, wat een gebeurtenissen. Ik ga naar 20.000, ik sta hoger in de top 500, jij 10.000 ik een jaar op Fokquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, gisternacht, stond je op #492. Nu op #489.
Ik ben net over de 10.0001...
Vanmiddag om 16.59quote:
Go ahead, verlaag jezelf maar eens even flink!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel effe verrot schelden hoor. Het is bijna weekend dus heb ik toch geen tijd om te Fokken. Een 48 uurs ban maakt dan niet zoveel uit
OMG, jij bent wat ze noemen een internetheld op sokkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:13 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Vanmiddag om 16.59
edit- Uitlokken tot een ban is ook een ban. Dus ook hoop dat je leuke plannen hebt voor het weekend![]()
Begin februari had ik 2300 posts. Along came Kayleigh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou nou, wat een gebeurtenissen. Ik ga naar 20.000, ik sta hoger in de top 500, jij 10.000 ik een jaar op Fok
Nou, nou!
ZOMG, ik wordt uitgescholden op internet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
OMG, jij bent wat ze noemen een internetheld op sokken![]()
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Go ahead, verlaag jezelf maar eens even flink!
Nee hoor, dat is geen schelden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ZOMG, ik wordt uitgescholden op internet.
je hoort ons toch ook niet zeiken omdat je wat leestekens vergeetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is "Doe eens!".
Niet eens verbeteren.
Je maakt nu toch een grapje denk ik he? Zo niet dan heb je wel een redelijk "apart" wereldbeeldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen schelden.![]()
Bovendien, jij bent degene die graag wilt schelden maar dat wel pas om 16:59 doet omdat ie bang is voor een ban.
Ergens is dat wel grappig eigenlijk![]()
Doen, goed voorbeeld voor je zoontjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je maakt nu toch een grapje denk ik he? Zo niet dan heb je wel een redelijk "apart" wereldbeeld![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begin februari had ik 2300 posts. Along came Kayleigh.
Kijk eens, hoe goed papa kan schelden! Doe dit maar lekker na als je groot bentquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja. Want hij zit echt veel op internet (met zijn 22 maanden)
Ben jij wél een echte DJ?!?quote:
Wel een beetje jammer dat jij het altijd wil winnen door er persoonlijke dingen bij te betrekken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk eens, hoe goed papa kan schelden! Doe dit maar lekker na als je groot bent![]()
Ik zal hem even in mijn bookmarks zetten voor als ie over een jaar of 3 met lezen begintquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk eens, hoe goed papa kan schelden! Doe dit maar lekker na als je groot bent![]()
Nee, in 2003 toen ik mij registreerde was ik dat wel bij de lokale disco jeweet. En ach, heb die naam maar gehoudenquote:
Kewl. Je bent dus niet zo'n loser als die Sandstorm.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Nee, in 2003 toen ik mij registreerde was ik dat wel bij de lokale disco jeweet. En ach, heb die naam maar gehouden![]()
Gooi hem voor een trein danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat vind ik nou ook, wat een kutnoob.
Nee, ik geef het gewoon toe dat ik dat niet benquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kewl. Je bent dus niet zo'n loser als die Sandstorm.
Het verkeerd gebruiken van bijvoegelijke naamwoorden staat anders ook niet heel erg netjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Reageren met alleen maar smilies is slecht voor een constructief dialoog.![]()
Mijn pagina 2 is nog niet afgelopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:29 schreef NJ het volgende:
Tot en met pagina twee had het topic potentie.
Ik kan tenminste het woord bijvoeglijke goed spellenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het verkeerd gebruiken van bijvoegelijke naamwoorden staat anders ook niet heel erg netjes.
Heeeeeeuj hulde.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kan tenminste het woord bijvoeglijke goed spellen
Goed man, leer ze nu nog eens gebruikenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kan tenminste het woord bijvoeglijke goed spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |