Jij hem ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:
Hij is me nieteens opgevallen.
FiPeau!quote:
En in WKD zit alcohol.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
. SOmmige mensen stinken van slapen.
.
ow?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
.
Uit hun mond ja. Dat ken ik. Vooral nadat ze shoarma op hebben de avond ervoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
.
In Engeland is het ook voornamelijk Breezer, hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:38 schreef Nielsch het volgende:
WKD? Das toch de Engelse versie van Breezer?
Nou was dat het enige maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:37 schreef BossFight het volgende:
[..]
Uit hun mond ja. Dat ken ik. Vooral nadat ze shoarma op hebben de avond ervoor.![]()
Hmm, toen ik 3 jaar geleden in Engeland woonde sleurpten al die 16 jarige sletjes aan WKD. En er was nog een ander drankje...uhm... vier letters en iets met een S en een A geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In Engeland is het ook voornamelijk Breezer, hoor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
Onverklaarbare sperma lucht uit zijn anus?
SARS?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, toen ik 3 jaar geleden in Engeland woonde sleurpten al die 16 jarige sletjes aan WKD. En er was nog een ander drankje...uhm... vier letters en iets met een S en een A geloof ik.
Geen idee. WKD is wel Engels ja. Maar ze drinken daar meer dan genoeg Breezers,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, toen ik 3 jaar geleden in Engeland woonde sleurpten al die 16 jarige sletjes aan WKD. En er was nog een ander drankje...uhm... vier letters en iets met een S en een A geloof ik.
Ja, modjes aanwezig? Ik wil jullie graag allemaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Q_B is een machtsgeile vrouwmensch![]()
Damn. I should've took it.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, modjes aanwezig? Ik wil jullie graag allemaal.
Gewoon lichaamsgeur enzo, bah.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Het leed van den vrouwe kent geen grenzen.![]()
jij valt toch alleen op gespierde postbodes?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, modjes aanwezig? Ik wil jullie graag allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |