beetje "te" laat he...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben "al" klaar hoor!
Ik wilde er iets ontopics van makenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Toffe TT wel.
hey kless....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef kless het volgende:
Slowchatters? pfff ammehoela.
Kan nieteens even de oogjes dicht doen of er is alweer 1 vol (of2?)
Ontbijtje broodje jam koffie, verder niks wan dr wordt straks stevig gelunched.
Helaas zonder koffie
ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef kless het volgende:
Slowchatters? pfff ammehoela.
Kan nieteens even de oogjes dicht doen of er is alweer 1 vol (of2?)
Ontbijtje broodje jam koffie, verder niks wan dr wordt straks stevig gelunched.
Helaas zonder koffie
Ik mis alleen een letterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Toffe TT wel.
Dat komt door Fokquote:
Tja, denk de n er maar bijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik mis alleen een letter![]()
jij stemt voor dit topic?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik stem voor dit topic trouwens.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef vdvorst het volgende:
Klopt, hier is de hele nacht doorgegaan!
maarja, is ook zo gezellig hier he
ohja: goeiemorgen!
Die lunche moest het ontbijt worden... maar ik hield het niet langer vol...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Maar een stevige lunch is ook nooit weg
welk progseltje?quote:
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
Het is echt een schande, elke keer weer! Ik pleit voor een verbod dat papier niet meer mag sluiten!
bij 299 stoppen met postenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik stem voor!![]()
![]()
Euhhh praktische uitvoering?
hij moet dus elke keer sluiten als ik deze post als correct nederlands interpreteerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
Het is echt een schande, elke keer weer! Ik pleit voor een verbod dat papier niet meer mag sluiten!
JEE 5 met annotaties. Never mind, ik ben een pinguin, dus nerdquote:
vdv....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef vdvorst het volgende:
Klopt, hier is de hele nacht doorgegaan!
maarja, is ook zo gezellig hier he
ohja: goeiemorgen!
Zoals altijd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Frut, ook weer aanwezig(zoals altijd
)
Correct nederlands is niet mijn sterkste kant. Engels is veel mooier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
hij moet dus elke keer sluiten als ik deze post als correct nederlands interpreteer
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
JEE 5 met annotaties. Never mind, ik ben een pinguin, dus nerd
Niets voor niets het boegbeeld van een besturingsysteem.
Doe mij maar Cquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Correct nederlands is niet mijn sterkste kant. Engels is veel mooier.
goedemorgen lieverd...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
hij moet dus elke keer sluiten als ik deze post als correct nederlands interpreteer
++quote:
Dat werkt nietquote:
heeeej schatjequote:
13 posts tussen Pheno en mijn reactie. Do the math.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat werkt niet![]()
Als ik bij 289 een post plaats, staat ie al op 298 als ik eindelijk klaar ben met tikken.
Als ik dan per ongeluk een plaatje of een linkje wil doen zitten jullie al op 384![]()
koffie kun je ten allertijden drinken....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef kless het volgende:
mmm, "F5-en" snap ik nu ook. (maar waneer drink je nu de koffie?)
Tijdens het F5-en pak je een kopje koffie, mis je een half topic, F5 je weer even, reageer je lulkraak ergens op, en je bent weer bijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef kless het volgende:
Whehehehe. Nou dan laten we maar een verbod op verboden doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
13 posts tussen Pheno en mijn reactie. Do the math.
MPG![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
13 posts tussen Pheno en mijn reactie. Do the math.
MPG![]()
F5..... slokquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef kless het volgende:
Bestuurder had zeker mobiel inetquote:
quote:
wat, we genieten van het mooie in het leven, wat is daar mis mee?quote:
waar heb je het over....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef kless het volgende:
Hij ? is er helemaal onderstboven van...
of zij gifgroen van jaloezie? jj ?
Geen baan, wel studie maar die begint maandag pas weer...
En de rest van de mensen heeft examens, tentamens of weet ik wat.
Maar heb al een sogger gevonden om de lunch mee te delen. (zonder koffiezetapperaat!!!!)
Iemand nog in (debuurtvan) groningen op opzoek naar een gast voor 't diner
Wat zou jij zonder die lieve wezens moeten?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zou jij zonder die lieve wezens moeten?
Ik kan niet zonder man.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
...ik kan heel goed zonder hullie hoor...
![]()
Dat een vrouw net zo goed vrouwen checkt en helemaal over de zeik gaat als ze er mogenlijk beter uit zien...quote:
Nou dat kon ik gisteren anders niet merken hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik kan heel goed zonder hullie hoor...
![]()
owww....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dat kon ik gisteren anders niet merken hoor
quote:
groot bed, niet alleen "slapen"quote:
Natuurlijk wel. Je wilt het gewoon niet.quote:
Beide.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Natuurlijk wel. Je wilt het gewoon niet.
oohhh Fruts....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
was dat een live opname van Boem-Dikkie?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik kan heel goed zonder huilie hoor...
![]()
Ik zeg niet eens iets tegen jequote:
drukte enzulks....quote:
niet echt, vast niet blij mij weer te zienquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Oja, mijn Lowlands gaat niet door. Sorry Cross en MPG. Het eettentje staat er helemaal niet dit jaar.
is het al uitverkocht dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu???????????????????/
Is er geen enkele andere mogelijkheid om kuuks op lowlands te krijgen?
Sponsor-actie?
nog niet uitverkocht afaik....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is het al uitverkocht dan?
of kan je niet elders @ lowlands werken kuuk?
Ik wil ook wel een sponsor-aktie:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sponsor-actie?
is de complete lineup al bekend dan ook?quote:
Ehm..... hooo nou... betaal er maar es eerst voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een sponsor-aktie:
Ik ga op een matras liggen en jullie dragen mij naar Lowlands, naar mn tent (die jullie voor me kopen en opzetten) en naar een muziek of biertent, waar ik zin in heb. Word ik niet moe en het kost me niks.![]()
Lineup nog niet geheel bekendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is de complete lineup al bekend dan ook?
Hoelang zou het duren voordat er weer een poststorm komt, in ONZ o.i.d.?
getuigende dit postnummer: 49993516
bijna die 50M posts...
tuuurlijk schat...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een sponsor-aktie:
Ik ga op een matras liggen en jullie dragen mij naar Lowlands, naar mn tent (die jullie voor me kopen en opzetten) en naar een muziek of biertent, waar ik zin in heb. Word ik niet moe en het kost me niks.![]()
nah, het gaat niet zo heel hard met de posts.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Lineup nog niet geheel bekend
poststorm vast al bezig
dat bedoel ik.. de ksctrein dendert gewoon doorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, het gaat niet zo heel hard met de posts.
Ik gok dat een ksc-er de 50.000.000e post heeft.
pcies...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. de ksctrein dendert gewoon door
dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. de ksctrein dendert gewoon door
nee, maar er is een heel topic, waar mensen de 50 miljoenste post willen hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
Who cares, krijg je geld als je de 50milste maakt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
MPG!
Ze willen je op cd branden
Een mpg-bestand op dvd/cd branden
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:27 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 31 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 165 Kuukske
022. 121 Frutsel
023. 112 juon_jacket1
032. 099 Papierversnipperaar
041. 089 vrolijke-frits
055. 080 Jo0Lz
056. 076 Pheno
081. 064 OA![]()
101. 055 Houniet
124. 049 BrandX
138. 046 crossover
177. 038 vdvorst
184. 037 Sander170
Dat klinkt als nuttig. En wij denderen id door, dus we maken een goede kans. Het zou grappig zijn als het in F&F of zo gebeurd, als die lui voor aapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar er is een heel topic, waar mensen de 50 miljoenste post willen hebben.
en dus ook in zo'n topic keihard gaan zitten spammen.
Kut, nu heb ik een post in DIGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
MPG!
Zal je zien dat een modje de 50.000.000e maakt, net als met het 1.000.000e topic!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar er is een heel topic, waar mensen de 50 miljoenste post willen hebben.
en dus ook in zo'n topic keihard gaan zitten spammen.
38 toch nogquote:
het gaat steeds beter met me zo te zienquote:
Iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt als nuttig. En wij denderen id door, dus we maken een goede kans. Het zou grappig zijn als het in F&F of zo gebeurd, als die lui voor aap
227*300 = 68100 + ±120 posts in dit topic = ± 68.200quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:58 schreef vdvorst het volgende:
[..]
38 toch nog
maar, hoeveel posts zijn er al? dit is: 49993925
en dat alleen al in koffie!!! (maar, zoveel zijn het er niet, er zijn 4 of 5 topics nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
227*300 = 68100 + ±120 posts in dit topic = ± 68.200![]()
vergeet je niet dat cross de gewoonte heeft om door slotjes heen te posten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
227*300 = 68100 + ±120 posts in dit topic = ± 68.200![]()
zoals elke modquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vergeet je niet dat cross de gewoonte heeft om door slotjes heen te posten?
JD en ik gaan lekker op vakantie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef MPG het volgende:![]()
![]()
![]()
Sponsor-actie?
maar dan zijn het er nog geen 68.200, er zijn best wat topics nooit geopend,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
en dat alleen al in koffie!!! (maar, zoveel zijn het er niet, er zijn 4 of 5 topics niet)
maar gaat best lekker met fok!, zo lang geleden was het miljoenste topic niet, dit is alweer topic 1.032.542
O ja....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan heb ik 1/67e daarvan gepost!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
O ja....
Dus: - 4 topics * 300 = 1200 + "Cross-posts-dwars-door-slotjes" ± 50 = -1150 = 67.050![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
maar dan zijn het er nog geen 68.200, er zijn best wat topics nooit geopend,
als we die eerst vullen(dus na dit topic bv 83 openenen ofzo, ik weet zo niet welke het precies zijn
) dan kunnen we straks wel beter tellen hoeveel het er nu daadwerkelijk zijn
quote:
was dat nog 83 ook?quote:
Dat zijn trouwens ook de enige 3!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:11 schreef vdvorst het volgende:
vanaf 101 bestaan de volgende topics niet: 166, 132, 171,
De boosdoeners waren achtereenvolgens:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens ook de enige 3!![]()
Dus... volgend topic = #132![]()
same herequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Het gaat weer over cijfertjes enzo, ik haak even af. Genoeg cijfers gezien vandaag.
Klopt, ik kon in de eerste 100 topics niets vinden,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens ook de enige 3!![]()
Dus... volgend topic = #132![]()
OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
MPG!
Ik zag het, in active topicsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef OA het volgende:
He, eer...
Jij werkt bij de TNT toch??![]()
Wij zijn een pakket kwijt...![]()
Traceer jij dat eensch even!![]()
volgens mij is het in de eerste 100 ook niet fout gegaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt, ik kon in de eerste 100 topics niets vinden,
dus, die 3 zijn ook meteen de volgende 3
Ahzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij is het in de eerste 100 ook niet fout gegaan.
Toen is de TT steeds veranderd, of een topic tijdelijk gesloten, om na het goeie topic weer opengegooid te worden.
Ik werk bij de TNT ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef OA het volgende:
He, eer...
Jij werkt bij de TNT toch??![]()
Wij zijn een pakket kwijt...![]()
Traceer jij dat eensch even!![]()
Neenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahzo,
maar, ik vind dat we die 3 topics eerst moeten vullen
Waarom niet, anders klopt de telling nietmeerquote:
ik vind het primaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahzo,
maar, ik vind dat we die 3 topics eerst moeten vullen
daar zijn hele mooie vervangende links voor gevondenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Waarom niet, anders klopt de telling nietmeer![]()
Ja, hoe krijgen we jou alsnog op lowlands?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Zullen we het weer over iets leuks hebben?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
daar zijn hele mooie vervangende links voor gevonden
Nah.. nu wil ik niet meer. Nu moet ik op de gewone camping slapen, veel geld betalen voor eten en drinken enzo. Neh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
Ja, hoe krijgen we jou alsnog op lowlands?
ik sponsor vast een tientje
Ik krijg ook steeds meer zin om wél op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. nu wil ik niet meer. Nu moet ik op de gewone camping slapen, veel geld betalen voor eten en drinken enzo. Neh.
JD en ik gaan binnenkort eens uitkijken naar een zomervakantie'tje.
jammer heurquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. nu wil ik niet meer. Nu moet ik op de gewone camping slapen, veel geld betalen voor eten en drinken enzo. Neh.
JD en ik gaan binnenkort eens uitkijken naar een zomervakantie'tje.
Dat vertelde de niet erg behulpzame mevrouw die ik aan de telefoon had ook...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werk bij de TNT ja.
Heb je een 3S code?
Dan is het te traceren
Het is niet anders.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef MPG het volgende:
jammer heur
ik ga waarschijnlijk EN op vakantie EN naar lowlands... moeten alleen de vakantie nog even vast gaan leggen
nee, klopt. die 3s code moet je krijgen van de verzender.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vertelde de niet erg behulpzame mevrouw die ik aan de telefoon had ook...![]()
Die 3S code zit er dus niet op....
Normaal verstuurt een collega de pakjes, maar die was weer eens afwezig...![]()
Weet ik veel dat er een code op dat ding moet...![]()
Daarbij heb ik het afgegeven op het postkantoor en daar is het pakket bekeken en is mij -uiteraard- niets verteld hieromtrent...![]()
Erg kundige figuren daar bij TNT![]()
![]()
faitless heeft best wel een aantal prettige nummers hoorquote:
Mooi, meer ruimte voor mijquote:
hopeloos hequote:
Ik heb niets gekregen van de juffrouw...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, klopt. die 3s code moet je krijgen van de verzender.
Als jij het verzonden hebt, krijg je van de postkantoorjuffrouw een briefje waar die 3S code op zat.
en op het pakket zelf zit ook altijd een 3s code, mits ie verzonden is.
Voor die tijd niet natuurlijk
De Heideroosjes, NIN, Millencolin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
faitless heeft best wel een aantal prettige nummers hoor
Niet alles, maar er is bijna geen enkele artiest waarvan alles goed is.
Echt wel! Van Sabrina vind ik alles goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
faitless heeft best wel een aantal prettige nummers hoor
Niet alles, maar er is bijna geen enkele artiest waarvan alles goed is.
hoi muckquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef Muck het volgende:
ik ga 8 oktober naar het friends of warchild concert in ahoy
Muckie!!! lekker dingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef Muck het volgende:
ik ga 8 oktober naar het friends of warchild concert in ahoy
En jij had er geen afzender op gezet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb niets gekregen van de juffrouw...![]()
Zij zei: "Oh, je hebt het zelf al gefrankeerd... nou, dan hoef ik er niets meer aan te doen....... Oef... het is wel erg zwaar!! Zou je het zelf op de kar kunnen zetten??"
Ik: "Prima! tot ziens"
Het probleem is dus dat een collega van mij een verkeerd postbusnummer aan mij had doorgegeven, waardoor het pakket dus verkeerd is bezorgd...
Degene bij wie het pakket moest terecht komen heeft contact gehad met TNT. Aanvankelijk met de vraag of de houder van de andere pb kon worden gevraagd het pakket eruit te vissen...
Blijkbaar kon/wilde dat niet, dus is het pakket volgens TNT retour afzender gegaan...![]()
Nu alweer een week geleden....![]()
![]()
daarom zeg ik ook: BIJNA geen enkele artiestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt wel! Van Sabrina vind ik alles goed.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sabrina_Salerno
Hop, aan het werk dan met die smiliesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
OA goed nieuws, ik heb gevonden hoe ik de smilies wél in kleur kan doen
Met dank aan lynx666
[afbeelding]
[..]
En jij had er geen afzender op gezet?
Of degene die het pakket verstuurd heeft iig.
Als er geen afzender opstaat, gaat alles terug naar 2500 nogwat, kan je zo navragen bij TNT.
Alles wat retour gaat zeg maar, gaat naar dat adres.
Wat er verder mee gebeurt weet ik niet, maar je kunt vragen aan de mensen van de TNT, of ze even daar willen kijken of daar misschien dat pakket ligt.
Die is net terug, loopt als een kievit,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hop, aan het werk dan met die smilies
PS, hoe is het met poezenbeescht?
Dat is dan toch wel voorzichtig positief nieuwsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die is net terug, loopt als een kievit,
Kutbeest.
Geen foto's gemaakt, de arts vond het niet echt nodig, d'r pootje was al een stuk dunner, maar het ligt wel open. Je ziet wel een en ander zitten in die achterpoot
Maar goed, als het na het weekend niet echt verbeterd is moeten we terug.
Voor alsnog is het dus allemaal nog wel 'op z'n pootjes' terecht gekomen
gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel voorzichtig positief nieuwsHopelijk gaat het helemaal goed komen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
Fruitontbijt
waarom staat er alleen eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in je spoiler?
moge cross
Signature.
STIL!!!!!!!! NU VERRAAD JE HET!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
waarom staat er alleen eenin je spoiler?
moge cross
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef crossover het volgende:
Fruitontbijt
Ontbijt op een groot lekker bed, met een lieve dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Woest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
Ruwe sex
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ontbijt op een groot lekker bed, met een lieve dame![]()
oh kutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:57 schreef crossover het volgende:
[..]
STIL!!!!!!!! NU VERRAAD JE HET!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat wel een afzender op!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
OA goed nieuws, ik heb gevonden hoe ik de smilies wél in kleur kan doen
Met dank aan lynx666
[afbeelding]
[..]
En jij had er geen afzender op gezet?
Of degene die het pakket verstuurd heeft iig.
Als er geen afzender opstaat, gaat alles terug naar 2500 nogwat, kan je zo navragen bij TNT.
Alles wat retour gaat zeg maar, gaat naar dat adres.
Wat er verder mee gebeurt weet ik niet, maar je kunt vragen aan de mensen van de TNT, of ze even daar willen kijken of daar misschien dat pakket ligt.
ow. dat mag wel hoor, maar is niet per se noodzakelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
Waarom niet ruw?
Dat moeten die krenterige hollanders maar meer betalen voor hun pakkettenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Er staat wel een afzender op!
Dus dat kan het probleem niet zijn...![]()
Het probleem zijn de bureaucratische medewerkers van TNT, die geen stap harder willen lopen voor dat schamele loontje....![]()
![]()
Je krijgt gewoon te horen: "Mieneer, zonder 3S code kunnen (lees: willen) wij niets beginnen..."![]()
dan zeg je gewoon: JAWEL STOMME KUT, ER STAAT TOCH GODVER EEN AFZENDER OP!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Er staat wel een afzender op!
Dus dat kan het probleem niet zijn...![]()
Het probleem zijn de bureaucratische medewerkers van TNT, die geen stap harder willen lopen voor dat schamele loontje....![]()
![]()
Je krijgt gewoon te horen: "Mieneer, zonder 3S code kunnen (lees: willen) wij niets beginnen..."![]()
ja pram, je betaalt voor een schraal pakketje al 6.50 ofzo...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moeten die krenterige hollanders maar meer betalen voor hun pakketten
wil jij niet meer loon dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja pram, je betaalt voor een schraal pakketje al 6.50 ofzo...
nee.quote:
kutbaas danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee.
Ik kap toch met datwerk.
en daarbij, al zouden de mensen meer voor een pakket moeten betalen, krijg ik toch niks meer.
Dat gaat allemaal naar de baas, die zijn toch allemaal te schraal om loonsverhoging te geven.
ja, welke baas is er niet kutquote:
Kutbedrijf, kutmedewerkers, kutregeltjes, kutcollega's, kutwerk,quote:
Dacht ik ook!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Dus.
GMTA.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
Dacht ik ook!
eenschquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Kutbedrijf, kutmedewerkers, kutregeltjes, kutcollega's, kutwerk,![]()
kut...![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
kostda grapje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
relaxed, woensdag nieuwe pinpas besteld, zeiden ze bij de bank dat het ongeveer een week zou duren voordat ie binnenkwam, ligt ie nu op de mat
rabobank 14.gif
quote:
ja, er stond in die brief dat de pas kosteloos vervangen zou worden.quote:
hoooiquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Kutbedrijf, kutmedewerkers, kutregeltjes, kutcollega's, kutwerk,![]()
kut...![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
en mijn knuffel wordt genegeerd...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
hoooi
ik zei op de vorige pagina al gedag hoor! maar jullie waren te druk met kibbelen P
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik rek me even uit. Als jullie het niet erg vinden.
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef Pheno het volgende:
Lunch. Zalm.
eet je die net zoals je haringen eet?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef Pheno het volgende:
Lunch. Zalm.
toch nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
en mijn knuffel wordt genegeerd...
Ow wacht.....
*knuffel* (voor muckie en JJ)
oh, sorry, dat heb ik over het hoofd gezien jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
hoooi
ik zei op de vorige pagina al gedag hoor! maar jullie waren te druk met kibbelen P
go your gangquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik rek me even uit. Als jullie het niet erg vinden.
heul nie! zie de post boven jequote:
das al veel beter jaquote:Ow wacht.....
*knuffel* (voor muckie en JJ)
geeft niet hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, sorry, dat heb ik over het hoofd gezien ja
Dat zou ik toch even dubbelchecken als ik jou was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
IBG
Wat zijn ze toch liev.
Ik krijg in eens 480 euro van ze
pas maar opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
IBG
Wat zijn ze toch liev.
Ik krijg in eens 480 euro van ze
laatst ook gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef Muck het volgende:
[..]
geeft niet hoor
ik ben notulen aan het schrijven
saaaaaaaai
inderdaad.... dat bedrag is wel een beetje aan de extreem hoge kant voor IBG-begrippenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou ik toch even dubbelchecken als ik jou was.
Werk jij daar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
pas maar op
over een week of 80 willen ze het ineens weer terug hebben wegens administratieve muck... en dan heb je het allaaaaaang uitgegeven
damn.. waar wordt er zoveel geouwehoerd?quote:
Het is de eenmalige tegemoedkoming voor de VAVO die ik gekregen heb, heb daar gewoon recht op, heb het ook aangevraagd (in september vorig jaar, wat werken ze toch snel.)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou ik toch even dubbelchecken als ik jou was.
ik verhonger nog liever dan dat ik voor de IBG zou gaan werkenquote:
kijk toch maar uit met zequote:Maar nee, ik hoef ze niks meer te betalen, ik heb ze 520 euro betaald dit jaar, + nog wat extra kosten a 200 euro ofzo, vanwege ome deurwaarder. Ik heb hier gewoon recht op
Vorig jaar kreeg ik 100 euro meer, dus ik vind het maar weinigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad.... dat bedrag is wel een beetje aan de extreem hoge kant voor IBG-begrippen
haha, ok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik verhonger nog liever dan dat ik voor de IBG zou gaan werken
[..]
kijk toch maar uit met ze
Ahh ok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
Het is de eenmalige tegemoedkoming voor de VAVO die ik gekregen heb, heb daar gewoon recht op, heb het ook aangevraagd (in september vorig jaar, wat werken ze toch snel.)
bij de zwemvereniging wordt het geouwehoer maar 1 keer per jaar genotuleerdquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
Ick gae mijzelven eensch eeven door middel van het neemen van een douche opfrisschen.
Tot straks
schatjequote:
Bakjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Tip voor mensen die nog moeten gaan werken; ooit: Plemp niet zomaar het bakje van je collega vol. Dat vindt je collega niet tof.
Postbakje, danwel bakje "ACTUELE ZAKEN".quote:
wie wat waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Tip voor mensen die nog moeten gaan werken; ooit: Plemp niet zomaar het bakje van je collega vol. Dat vindt je collega niet tof.
Aaaaah.. werk op hun bordje leggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Postbakje, danwel bakje "ACTUELE ZAKEN".
whehe.. je moet ook de werk bezorgende partij zijn hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik word er niet blij van.
Dat word ik ook. Ooit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
whehe.. je moet ook de werk bezorgende partij zijn he
Goed bezig welquote:
Dan stop jequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Iedereen voor de gek houden!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:57 schreef MPG het volgende:
en dan ga je weekend vieren
Ga je nog wat bijzonders doen?
Hé. Ik ben keilief.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Iedereen voor de gek houden!
[afbeelding] Ze is helemaal niet lief..!
Niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé. Ik ben keilief.
Geen plannen dit weekend trouwens.
neequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok.
Ik wist stiekem ook wel dat je de IBgroep haatte..
Heb je dat niet kunnen settelen met ze?
tuurlijk notuleren ze dat!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
bij de zwemvereniging wordt het geouwehoer maar 1 keer per jaar genotuleerdTenzij dat het bestuur hun vergaderingen besloten notuleert
Ik wou net zeggen... Kuuks is blond en liefquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé. Ik ben keilief.
Geen plannen dit weekend trouwens.
is hier alleen in het weekend mogelijkquote:
smakelijkquote:
lukt het jou ook nooit?quote:
Non taken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Niet.
Je bent EVIL.
En het staat zelfs in je sig!
Nofi, uiteraard.
Dank.quote:
jou wel, mij nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
NOT.....is me gister 2 keer gelukt...
![]()
![]()
wat een knurftquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef Kuukske het volgende:
Iemand heeft ineens stickers op mijn pc hier geplakt. Stomme kutverhuizing.
nouhouquote:
kwartetten zijn liefquote:
Nou. Het ziet er niet uit. Een ware doorn in het oog.quote:
quote:
quote:
quote:
Kansloosgehalte is weer huizenhoog aanwezig!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
zeker nu ik er een heb
welja... gister was ik er niet en nu ben ik meteen kansloosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kansloosgehalte is weer huizenhoog aanwezig!!![]()
agree.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:32 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kansloosgehalte is weer huizenhoog aanwezig!!![]()
komt enkelt en allenig door die kwartetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
welja... gister was ik er niet en nu ben ik meteen kansloos
Whehe...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
welja... gister was ik er niet en nu ben ik meteen kansloos
Bij vlagen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef Kuukske het volgende:
Is het hier ooit weg?
... HAHAHAHAHAHA.quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |