Je vraagt teveel van Amandeltjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:19 schreef SiRojK het volgende:
A: Lieke is zo schizofreen als de pest, lacht ze naar, je hoeft echt niet met haar door één deur te kunnen hoor
Waarom klopt er nou elke keer niets van!
Het is een wonder.. Ze heeft iets zinnigs gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:22 schreef petraa het volgende:
A: Palma is gewoon chagerijnig omdat ze niet mag roken.
quote:
ik zou zeggen pak stream 4quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef getl0st het volgende:
Kan iemand mij een seintje geven als die 2 van de streams af zijn?
Elke ochtend de streams op Brian
die stond eerder nog op het hek volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:26 schreef AnTjUh het volgende:
3 streams???
of is die 3e een toevalstreffer
Hier nog eenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef tipsch het volgende:
kheb al genoeg gezien, toedeledoki fokkerts
Hopelijk brengt ie wat para voor Brian mee.quote:
Brian gooit niet met eten..dat doen Huub en Jaap..Huub is echter nooit de eerste die duwt of anderszins iemand aanraakt..daar zijn Brian, Natasia en Amanda de sterren in...vooral Amanda is de laaste dagen erg aan het duwen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Met het verslappen van de regels, heeft de redactie dit geweldadige gedrag zelf aangemoedigd. Amanda heeft een nieuwe hobby: zwaaien met messen naar Lieke (pas op, ik wil nog wel eens per ongeluk uitschieten met een mes), vannacht was ze zelfs gaan slapen met een mes naast haar bed, ok... daar heeft de redacte uiteindelijk ingegrepen en gezegd dat dat niet mocht. Maar verder... Waar Nena om een klein (verdiend) schopje tegen Brrraindeads been nog meteen de villa moest verlaten, mag vooral Brrrian met etenswaren smijten, slaan, spugen, kopstoten uitdelen, knijpen etc etc etc. En de redactie wurmt zich in alle bochten om al "die shit te schuilen". Behalve, wanneer Huub, Eric, Jaap of Lieke dat zelfde asociale en gewelddadige gedrag zouden laten zien, dan staat in no-time de taxi voor de deur![]()
Hebben Melissa en Mitch van dagen geruild? Mitch kwam toch altijd op donderdag en zaterdag en Melissa op vrijdag en zondag? Gisteren was Melissa er..maar ze was geloof ik al weg toen de stemronde begon?..terwijl ze normaal tot 12 uur blijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:25 schreef petraa het volgende:
A: De bedden slapen lekker superrrrrrr gewoon en jij slaapt ook lekker.
VANAVOND MITCHHHHHHHHHHHHHH![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |