Jammer, dat zo'n mooie droom dan ineens zo'n onverteerbare wending krijgt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Nou ja, goed ... Ik heb vannacht over Brian gedroomd. Een naaste van hem (Netty?) werd begraven en ik was als zijn beste vriendin Brian's steun en toeverlaat.
Hoe ga ik dit trauma verwerken?
OT: Amanda al wakker met een kale kop?
ik dacht dat jij een man was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Nou ja, goed ... Ik heb vannacht over Brian gedroomd. Een naaste van hem (Netty?) werd begraven en ik was als zijn beste vriendin Brian's steun en toeverlaat.
Hoe ga ik dit trauma verwerken?
OT: Amanda al wakker met een kale kop?
ah, ze moet d'r moedergevoelens even botvieren op het meest hulpbehoevende gansje wat er rondloopt!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
Natasia is gewoon letterlijk Amanda aan het aankleden.
Ik beraad me er nog even op of ik me beledigd of geëerd moet voelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:34 schreef LoveProfusion het volgende:
ik dacht dat jij een man was.
Ik normaliter ook nooit. En ik hoop dan ook van harte dat het bij deze ene nachtmerrie blijft.quote:Ik droom er eigenlijk nooit over ofzo maar als ik een uitzending kijk dan hoop ik altijd dat Natasia in elkaar wordt geslagen.
Palma moet wat zeggen, die verkletst 80% van haar werktijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Herma krijgt van Palma op haar kop. Ze zegt niets op jou aan te merken, maar je kan niet onderaan de trap met Natasia gaan staan praten onder werktijd.
Natasia gaat uit haar pan, ze moet gewoon met mij kunnen kletsen, volgens mij ben ik haar baas zegt Natasia
En toen kreeg ze een kopstoot?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef AnTjUh het volgende:
herma zegt tegen palma als jij je werk had gedaan waren we al klaar geweest
Me hope so tooquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu is Palma gisteren natuurlijk megavernederd in de tv uitzending met al dat kots over d'r heen...misschien dat ze op een ontslag aanstuurt.
Exact, en hoe harder Herma werkt, hoe minder ze zelf hoeft te doen. Vandaar dat ze Herma nu zo achter de broek zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:42 schreef demins het volgende:
Palma is strontchaggerijnig dat ze ook moet werken vandaag!
Idd, dat klopt.. Daar heb ik altijd een woord voor, begint met een k... eindigt op uthoerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
Exact, en hoe harder Herma werkt, hoe minder ze zelf hoeft te doen. Vandaar dat ze Herma nu zo achter de broek zit.
Wat is dat toch met jullie.. iedereen droomt over DGKquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef RSie het volgende:
Ik had vannacht ook rare dromen over DGK.
quote:De Miljonairs nemen plaats op de bank voor de ontslagronde. Eris leest voor: "Er is deze week maar één ontslagronde aangevraagd, namelijk voor Miljonair Brian." De Antilliaan ziet er toch wel een beetje gespannen uit...
Jaap mag als eerste zijn stem en motivatie uitbrengen. “Ik stem Brian weg omdat het een onderdeel is van het überplan. Als wij elkaar aankijken dan weten we van elkaar hoe het zit”, vertelt de Briellenaar. “Helemaal top”, zegt Brian. Als tweede Miljonair is Huub aan de beurt. “Natuurlijk stem ik jou weg. Hoe jij beweegt en de verhalen die je vertelt..., het klopt allemaal van geen kant. Ik weet ook dat je nergens naar toe gaat”, vertelt de Oldenzaler. Daarna pakt Huub een sigaar, maakt hem kapot en gooit het naar Brian toe. “Ik maak jou kapot!”, schreeuwt Huub.
Brian staat op en gooit een boek. De twee mannen staan recht tegenover elkaar. Plotseling is het ruzie. Lieke valt over de tafel en komt tegen Brian aan. “Ga van me af t*ringwijf!", schreeuwt Brian tegen Lieke. Huub duwt Brian en Amanda gaat los op Lieke. Eric springt tussen beiden, maar kan het geruzie niet stoppen.
Ze heeft na al die maanden niet 1 keer positieve publiciteit gehad..dus dat beantwoord de vraag denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef Liess het volgende:
Zou Palma ook denken dat alle slechte publiciteit goed voor der is???
Sure.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
Palma: Mayday is gewoon de diva. Niet alleen in Nederland maar ook international. Madonna en Donna Karen willen haar.
Haha, TIEN doet weer een poging om "alle shit te schuilen"quote:
Niet dat ik weet, maar ik heb het zelf (nog) niet gezien en gunde ze eventjes het voordeel van de twijfel. Tot nu.quote:
Jammer dat ik dat nog niet heb gezien op een filmpje.. dat er geduwd werd..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:49 schreef Tissik het volgende:
[..]
Haha, TIEN doet weer een poging om "alle shit te schuilen"![]()
Brian duwde Lieke achteruit, waardoor ze heel hard op de salontafel viel, Brian viel daar nog eens bovenop en gilde en krijste de hele boel bij elkaar (conjo bo mama) en gaf daarna Lieke de schuld. Net zoals TIEN dat nu ook probeert om te draaien.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik heb het zelf (nog) niet gezien en gunde ze eventjes het voordeel van de twijfel. Tot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |