Palma!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef SiRojK het volgende:
Lieke had een online kroeg... Zij is echt niet goed wijs!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sure.
Die uitgerangeerde Divine lookalike is in de VS nog hotter dan Hans Klok.
Donna Karan trouwens.
Want?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef SiRojK het volgende:
PALMAquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef SiRojK het volgende:
Een normale werkgever had dat mens allang de deur uit gesmetenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Marrije het volgende:
Het wordt steeds gekker met Palma, terwijl ze haar uitgaansleven bespreekt met wat miljonairs geeft ze Herma een sneer 'ik ga zo ff met je praten'.
SL Junk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Want?
Ik ga ook online naar de kroeg, uit eten, uit dansen, uitshoppen, etc.
Ik snap ook niet waarom ik daar Lieke neerzette...quote:
denk je echt????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik daar Lieke neerzette...
Btw: Uber grappig dat filmpje van de stemming, Amanda krijgt binnenkort wel een waarschuwing dat ze niet zo mag duwen, doet ze de afgelopen dagen nml constant
Dan ben jij ook niet goed wijs...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Want?
Ik ga ook online naar de kroeg, uit eten, uit dansen, uitshoppen, etc.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:56 schreef Marrije het volgende:
Natasja: iedereen loopt in mijn kleding maar zelf weet ik niet wat ik aan moet
Palma: nu moet je niet janken, je hebt zelf tegen iedereen gezegd duik maar mijn kast in
Natasja: moet jij ongesteld worden ofzo???
Jah, denk het wel.. Als ik DGK_REDACTIE moet geloven zijn ze het uitlokken van fysiek geweld zat.. Amanda is er nu constant mee bezig, net zoals Brian en Huubquote:
Dat is focking niet normaal!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef petraa het volgende:
N: mmmm, mmmmm, mmmmm, mmmmm,mmmm, mmmm, mmmm, mmmm
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef Marrije het volgende:
Palma: zal ik er gewoon bij komen zitten?
Zonder antwoord af te wachten schuift ze aan bij de ontbijttafel.
Kunnen mannen ongesteld worden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:56 schreef Marrije het volgende:
Natasja: iedereen loopt in mijn kleding maar zelf weet ik niet wat ik aan moet
Palma: nu moet je niet janken, je hebt zelf tegen iedereen gezegd duik maar mijn kast in
Natasja: moet jij ongesteld worden ofzo???
Goed hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
En dan tegen Herma zeggen dat ze moet doorwerken !!!
Ze moeten die Palma het huis uit bonjourenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
En dan tegen Herma zeggen dat ze moet doorwerken !!!
Met het verslappen van de regels, heeft de redactie dit geweldadige gedrag zelf aangemoedigd. Amanda heeft een nieuwe hobby: zwaaien met messen naar Lieke (pas op, ik wil nog wel eens per ongeluk uitschieten met een mes), vannacht was ze zelfs gaan slapen met een mes naast haar bed, ok... daar heeft de redacte uiteindelijk ingegrepen en gezegd dat dat niet mocht. Maar verder... Waar Nena om een klein (verdiend) schopje tegen Brrraindeads been nog meteen de villa moest verlaten, mag vooral Brrrian met etenswaren smijten, slaan, spugen, kopstoten uitdelen, knijpen etc etc etc. En de redactie wurmt zich in alle bochten om al "die shit te schuilen". Behalve, wanneer Huub, Eric, Jaap of Lieke dat zelfde asociale en gewelddadige gedrag zouden laten zien, dan staat in no-time de taxi voor de deurquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, denk het wel.. Als ik DGK_REDACTIE moet geloven zijn ze het uitlokken van fysiek geweld zat.. Amanda is er nu constant mee bezig, net zoals Brian en Huub
Nah, niet helemaal waar natuurlijk, ik zag Huub gister al weer met dingen gooien, eergister met die rotzooi naar Palma en Brianquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Met het verslappen van de regels, heeft de redactie dit geweldadige gedrag zelf aangemoedigd. Amanda heeft een nieuwe hobby: zwaaien met messen naar Lieke (pas op, ik wil nog wel eens per ongeluk uitschieten met een mes), vannacht was ze zelfs gaan slapen met een mes naast haar bed, ok... daar heeft de redacte uiteindelijk ingegrepen en gezegd dat dat niet mocht. Maar verder... Waar Nena om een klein (verdiend) schopje tegen Brrraindeads been nog meteen de villa moest verlaten, mag vooral Brrrian met etenswaren smijten, slaan, spugen, kopstoten uitdelen, knijpen etc etc etc. En de redactie wurmt zich in alle bochten om al "die shit te schuilen". Behalve, wanneer Huub, Eric, Jaap of Lieke dat zelfde asociale en gewelddadige gedrag zouden laten zien, dan staat in no-time de taxi voor de deur![]()
Heeft ze weer een reden om te stakenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Liess het volgende:
Hoop dat Herma flink uithaalt naar Palma
Je meent het , ik ook . Mijn DGK was buiten , ik kwam nieuw binnen en Jaapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef RSie het volgende:
Ik had vannacht ook rare dromen over DGK.
Ik zat zelf ook in de kooi,
Kortom,.. hele vage droom waar ik nog steeds niks van begrijp
2 minuten. Want het gaat alweer over huubquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef AnTjUh het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat brian weer over huub begint
en het is zoverquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef AnTjUh het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat brian weer over huub begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |