En er wat haakjes missenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... goed genoeg om niet te vallen over t feit dat het geen 2 ..... or not 2 ..... TT is
Ik vind 'm zó mooi!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:42 schreef Dutchguy het volgende:
Nicky .. .wat een moeilijke tekst...
*Frans Bauer maar weer opzet*
Is echt jouw favo artiest he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tim Sköld...
Gezongen door Marilyn Manson.
Ik zie alleen DGK slowchat die banner maar zonder de avatars.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
Mag ik ff off-topic?
Wat is dat toch dat als je de pagina ververst, dan vlieg je nog ff heel supersonisch snel langs de OP... en dan lijkt het net of ik maar 1 plaatje zie?? De rest is er wel maar die zie ik niet echt.
Ken niet zoveel van hem maar hij spreekt me wel aan als persoon.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heul niet, maar zijn nieuwe album is net uit en daar ben ik heel erg aan aan het wennen![]()
Ik heb van die periodesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ken niet zoveel van hem maar hij spreekt me wel aan als persoon.
Ikke hou van Low.![]()
Twee namen die mij niet bekend voorkomen. Moet ik me schamen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb van die periodes![]()
Tijdje terug draaide ik alleen maar Mindless Self Indulgence..
Daar voor een half jaar alleen maar Devin Townsend![]()
Mindless Self Indulgence = underground relnichten muziek.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Twee namen die mij niet bekend voorkomen. Moet ik me schamen?![]()
Het zegt me allebei niets maar ik ga wel eens even een paar uurtjes mindless liggen doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb van die periodes![]()
Tijdje terug draaide ik alleen maar Mindless Self Indulgence..
Daar voor een half jaar alleen maar Devin Townsend![]()
Wie valt jou lastig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zegt me allebei niets maar ik ga wel eens even een paar uurtjes mindless liggen doen
En ik overweeg serieus de stekker van de telefoon eruit te trekken en m'n mobieltje uit te zetten....
Truste![]()
![]()
Houden we allebei van onbekende muziek....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mindless Self Indulgence = underground relnichten muziek.
Devin Townsend = semi-commerciële teringherrie afgewisseld met lieve liedjes.
Eigenlijk allebei heul onbekend realiseer ik me nu![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Houden we allebei van onbekende muziek....![]()
Tering Bauer.![]()
Slaap lekker Leandra. Tof om je weer te zien hier...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zegt me allebei niets maar ik ga wel eens even een paar uurtjes mindless liggen doen
En ik overweeg serieus de stekker van de telefoon eruit te trekken en m'n mobieltje uit te zetten....
Truste![]()
![]()
Ja... pffff tis toch niet eerlijk dat goeie muziek zo ondergewaardeerd wordt?quote:
Tuurlijk ben ik er nog welquote:
Walvissenlul in je nek gehad?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er nog wel![]()
Ik heb te veel spierpijn om ooit nog te bewegen denk ik
Niemand, maar ik heb morgen geen afspraken of andere verplichtingen dus ik wil eigenlijk gewoon het risico niet lopen dat iemand per ongeluk het verkeerde nummer draait of mij een geweldige lening wil aansmeren op het moment dat ik nog wil slapenquote:
Groot gelijk... en je zou in een slaapdronken bui maar een 2e hypotheek afsluiten....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand, maar ik heb morgen geen afspraken of andere verplichlichtingen dus ik wil eigenlijk gewoon het risico niet lopen dat iemand per ongeluk het verkeerde nummer draait of mij een geweldige lening wil aansmeren op het moment dat ik nog wil slapen
Tief die mobiel door een bushokjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand, maar ik heb morgen geen afspraken of andere verplichtingen dus ik wil eigenlijk gewoon het risico niet lopen dat iemand per ongeluk het verkeerde nummer draait of mij een geweldige lening wil aansmeren op het moment dat ik nog wil slapen
Ieks bah zeg...quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ieks bah zeg...
Neeh paard onder me kont zonder zadel. Ik heb nu spierpijn op plekken... De gekken aan de bar net vroegen zich af of ik ruige sex had gehad.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ieks bah zeg...
Neeh paard onder me kont zonder zadel. Ik heb nu spierpijn op plekken... De gekken aan de bar net vroegen zich af of ik ruige sex had gehad.![]()
Dat ik dat nooit zo doen zonder hun... Maar dat geloofde ze niet want die gast die de opmerking maakte blijkt homo te zijn... Niet mijn dag kwa gevatte opmerkingen geloof ikquote:
Trusten Dutchy!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:03 schreef Dutchguy het volgende:
Hee ik ga eens een paar uurtjes naar het plafond staren...
Slaap lekker Nicky![]()
Slaap lekker Veulen.![]()
Kuthomo's.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik dat nooit zo doen zonder hun... Maar dat geloofde ze niet want die gast die de opmerking maakte blijkt homo te zijn... Niet mijn dag kwa gevatte opmerkingen geloof ik![]()
Opzich was hij vrij scherpquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik dat nooit zo doen zonder hun... Maar dat geloofde ze niet want die gast die de opmerking maakte blijkt homo te zijn... Niet mijn dag kwa gevatte opmerkingen geloof ik![]()
Ja of...we kunnen nog ff een leuke evaluatie van deze avond houden. Als iedereen nou ff een stoel pakt en in een kring gaat zitten...quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja of...we kunnen nog ff een leuke evaluatie van deze avond houden. Als iedereen nou ff een stoel pakt en in een kring gaat zitten...![]()
Neuh laat maar![]()
Slaap ze.![]()
Nachtbaggeeeuuuur!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:11 schreef Veulen het volgende:
Ik ga denk ik ook maar slapen.
Morgen druk dagje
Dat kan jij best heel goed alleen hoorquote:
Bijna bikkelzeit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat kan jij best heel goed alleen hoor
(This al bijna half 4 hoor)
De waaatte?quote:
Ik kijk wel uit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
De waaatte?
Neeh ik wil het ook niet weten, ik ga naar me bed. Echt...
Truste lieve Ian. Niet te hard werken he![]()
Hell fucking yeah!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Drink dan ook gewoon iets "hips"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Strax gaan ze nog denken dat ik een jaar of 50 ben..![]()
Ik zei toch "hip" en niet "goedkope kutsnollendrank die perfect past bij de pauperige tyfusgeneratie" ?quote:
Wat valt bij jou in de categorie 'hip"qua zuup'n?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei toch "hip" en niet "goedkope kutsnollendrank die perfect past bij de pauperige tyfusgeneratie" ?
Ik weet dat ik in ieder geval met bier niet aan hoef te komen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat valt bij jou in de categorie 'hip"qua zuup'n?
Bier en hip.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet dat ik in ieder geval met bier niet aan hoef te komen?![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bier en hip.....
Retro voert de toon, lijkt kersenbrandewijn me uiterst modern.
Maar ik wil even een tijd geen alcohol door mijn aderen laten vloeien.
101 redenen, mmar de belangrijkste is dat ik een stuk prettiger opsta.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
101 redenen, mmar de belangrijkste is dat ik een stuk prettiger opsta.
Ja, heel erg. Blijf de plee schrobben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Daar zit wel wat in natuurlijk.![]()
Was het zó erg?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Blijf de plee schrobben.
Is toch focking niet normaal?!quote:
Bestwel zuigend...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is toch focking niet normaal?!
En het is geen kater, maar een ordinaire migraine, wat alcohol bij me opwekt.![]()
Gelukkig kan ik ook heel goed zonder, is alleen weer wennen. Moeilijker in slaap komen enzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bestwel zuigend...
Wat een hoop menschen die niet tegen alcohol kunnen hier![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook heel goed zonder, is alleen weer wennen. Moeilijker in slaap komen enzo.
Ik duik me bed in. Have a nice night!
Ik?? sex met Brian????? NO WAY!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
Trusteik ga dromen over Peetra en sex met Brian
![]()
![]()
Hoe was het dagje gister?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik?? sex met Brian????? NO WAY!!!!Ik hoop dat de sex die jij met Brian had in je dromen, lekker was en het belangrijkste misschien is hij wel klaargekomen bij je!!!
![]()
Goodmorning all trouwens,![]()
Deel 2 nog niet vol, dus ik ga echt niet posten in de COS, ik blijf nog ff staken.![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker in het zonnetje gelopen.![]()
Daar lekker niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig maarhet viel idd wel wat mee met de buien, toch waren ze er wel
Dat is maar goed ookquote:
hey!!quote:
ik vroeg het me al af hoe iedereen dat hier volhoudt, zolang doorhalen...quote:
bleeeeg, ik haat van die dagen!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
Gistermorgen was ik gewoon helemaal verkloot wakker geworden... dus ik had gisteravond eigenlijk gewoon op tijd m'n bed ingemoeten maar omdat ik me toen eindelijk weer een beetje mens voelde ben ik toch te lang blijven hangen.... maar ik wist wel dat ik niet nog een keer ongewenst wakker moest worden
Yep.... die van mij vind t heerlijk om geen moeder met ochtendhumeur tegen te komen
gelukkig was er iemand om het oog te vangen... (zie afbeelding...)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
Laters![]()
Als je terug bent ben ik waarschijnlijk met de kid naar de foonboer want meneer heeft een nieuwe telefoon nodig... en heeft zijn oog op de Samsung U 600 laten vallen
[afbeelding]
Maar het was maar een proefjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is geweldig![]()
![]()
Ik zal m morgen in de OP zetten
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor, zet maar neer
En nou maar hopen dat VOL m niet zonder bronvermelding komt gappen
Wie ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef demins het volgende:
Waar is ze nou???
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Ik woon dichterbij (waarschijnlijk) maar ik heb net boodschappen gedaan![]()
Krijgt Peter niet gewoon zijn maaltijden via Tafeltje-Dekje???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me schuldig, heb Peter aangeboden booschappen te doen voor hem, hij is ziek. Maar ik woon zo ver
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Krijgt Peter niet gewoon zijn maaltijden via Tafeltje-Dekje???
Je rijdt bij jou de A1 op en bij hem de A1 weer af... moet je alleen niet het komende uur gaan want dan sta je vast bij Amersfoortquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt, ik wilde zo graag helpen, maar het is zo verrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Ook al wil ik nu heel graag die kant op, het is niet veiligquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je rijdt bij jou de A1 op en bij hem de A1 weer af... moet je alleen niet het komende uur gaan want dan sta je vast bij Amersfoort![]()
Als jij nog even door drinkt, wil ik best naar A'dam komen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:28 schreef kleinzusje het volgende:
WTF ............... heb media player 11 geinstaleerd, betaalscherm opnieuw, gebeld en nu een week streams................... maar ik kijk niet![]()
Nummer 6!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef kleinzusje het volgende:
Demins zit jij bij de 1e 6 van VOL ????![]()
![]()
![]()
Demins! Schatje....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef demins het volgende:
[..]
Als jij nog even door drinkt, wil ik best naar A'dam komen...![]()
Heb je ook gedronken?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je ook gedronken?![]()
Mocht ik de gave der bilocatie bezitten, ik kwam meteen naar jou!
Ik kom hier inderdaad niet vaak! Eigenlijk alleen als ik weggeroepen word uit de COS. En dan hebben ze daar weer niemand om te slowchatten... Mijn natuurlijke habitat voor slowchat blijft de COS!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar alleen water
tjonge... kan je dat niet? biloceren?![]()
maar het was zo lang gelee dat ik je hier zag... vandaar mijn (over)enthousiasme![]()
en dan is die van mij ook redelijk aan de zwarte kant...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
Buuv
Blij dat je er ook bent... ik vond mijn kleurige avatar al bijna storen in die serie zwart/wit avatars van KZ en Demins
wat blijf je ook een lieve schattebout ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kom hier inderdaad niet vaak! Eigenlijk alleen als ik weggeroepen word uit de COS. En dan hebben ze daar weer niemand om te slowchatten... Mijn natuurlijke habitat voor slowchat blijft de COS!![]()
Tis dat ?????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je ook gedronken?![]()
Mocht ik de gave der bilocatie bezitten, ik kwam meteen naar jou!
Day heeft geen probleem met slowchat maar met Demins en Donkere mensen opmerkingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat blijf je ook een lieve schattebout ook![]()
ik snap meteen wat Day d'r probleem is.. en zo vaak ben ik dus nog in de COS![]()
Laten we het erop houden dat ik me thuis voel hier...![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Day heeft geen probleem met slowchat maar met Demins en Donkere mensen opmerkingen![]()
Demins is liefquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat blijf je ook een lieve schattebout ook![]()
ik snap meteen wat Day d'r probleem is.. en zo vaak ben ik dus nog in de COS![]()
Laten we het erop houden dat ik me thuis voel hier...![]()
Dat betekent dat ik niet op twee plaatsen tegelijk kan zijn!quote:
Maak nooit dat soort opmerkingen...quote:
Hij is kwijtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor, zet maar neer
En nou maar hopen dat VOL m niet zonder bronvermelding komt gappen
Voor die in de Gouden Kooi moet, bedoel je? Nou graag dan maar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
Demins, zullen we snel naar Bokito op bezoek gaan ?![]()
Dat was geen eens de eis, gewoon een uitjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:00 schreef demins het volgende:
[..]
Voor die in de Gouden Kooi moet, bedoel je? Nou graag dan maar!![]()
![]()
![]()
Was je bang dat je er wel een zou hebben dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:04 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben zo blij dat ik geen SOA heb
Leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat was geen eens de eis, gewoon een uitje![]()
Nee, maar het helpt me om vrolijk te zijn, raar hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was je bang dat je er wel een zou hebben dan??
Hoe weet je dat eigenlijk???quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:04 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt misschien raar, maar ik ben zo blij dat ik geen SOA heb
Niet nodig hoor, is gisterenavond toch nog gelukt, zonder duizelig te worden, of winkelpaden onder te kotsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me schuldig, heb Peter aangeboden booschappen te doen voor hem, hij is ziek. Maar ik woon zo ver
Had je het niet leuker gevonden om wél winkelpaden en onwillige cassieres onder te kotsen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, is gisterenavond toch nog gelukt, zonder duizelig te worden, of winkelpaden onder te kotsen.
En de Paracetamol is wel erg goedkoop bij de Trekpleister, niet voor niets dat er Paracetamoltoerisme bestaat. http://www.nrc.nl/binnenl(...)goedkope_paracetamol
Dat soort dingen doe ik nooit in mijn eigen woonplaats.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Had je het niet leuker gevonden om wél winkelpaden en onwillige cassieres onder te kotsen?![]()
Waarom ben je zwart wit ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nooit in mijn eigen woonplaats.
Als ik de gave der trilocatie bezat....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
Misschien een idee om de TT te veranderen in: Demins adoratietopic (deel 1)?![]()
Geen idee ;-)quote:
Een jeukerig gevoel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee ;-)
Gewoon een gevoel .................................![]()
![]()
Waaaaat eeen oooopening.. wow.... ik schrok wel een beetje...quote:
Ben ik ff mooi op tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
Misschien een idee om de TT te veranderen in: Demins adoratietopic (deel 1)?![]()
als ik dat had geweten .... volgende keer neem ik wat meer uppers...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Waaaaat eeen oooopening.. wow.... ik schrok wel een beetje...![]()
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als ik dat had geweten .... volgende keer neem ik wat meer uppers...
en daar is de opening....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een jeukerig gevoel?
Je hebt niets teveel gezegd! Zo gek als een deur...![]()
![]()
![]()
alleen voor speciale gelegenhedenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullen
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeenddddddddddddddddddddddddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog meer? Je loopt nu al tegen jezelf te lullen
De deur gaat open, de pizza boy komt binnen en ik ga genieten ( van de pizza)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:01 schreef demins het volgende:
[..]
Een jeukerig gevoel?
Je hebt niets teveel gezegd! Zo gek als een deur...![]()
![]()
![]()
Cool, welk gelijk heb ik nu weer aan mijn zijdequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeendddddddddddddddddddddddd![]()
Ik heb heel goed nagedacht en geef je geheel gelijk![]()
zeker met extra ansjovis...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De deur gaat open, de pizza boy komt binnen en ik ga genieten ( van de pizza)![]()
Ik heb altijd een zwak voor je gehadquote:
Dat ik in een vreemd toic een user te lijf ging, popie deed in de FB iedereen slijmde en toen daarna het onkendequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Cool, welk gelijk heb ik nu weer aan mijn zijde![]()
kaas en vlees, vis heb ik genoegquote:
Oh datquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat ik in een vreemd toic een user te lijf ging, popie deed in de FB iedereen slijmde en toen daarna het onkende![]()
quote:
Ik vertrouw mannen in een jurk nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vandaag een boek gekocht van een vreemde man met een jurk en een tamboerijn, hij keek zo lief
bier en neptieten...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zei ook met een jurk (in een H&M draagtasje?).![]()
verkrijgbaar via de betere speciaalzaken...quote:
Kut, moet ik alsnog de deur uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
verkrijgbaar via de betere speciaalzaken...
Mijn foutquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zei ook met een jurk (in een H&M draagtasje?).![]()
Helaas heb ik het adoreren nooit goed onder de knie gekregen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik de gave der trilocatie bezat....![]()
![]()
![]()
Wel een kleintje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb een prijs gewonnen!![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik hem hier neer zetten?...
[afbeelding]
Is Dutch gestopt met rokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb een prijs gewonnen!![]()
![]()
![]()
![]()
mag ik hem hier neer zetten?...
[afbeelding]
van de as maken ze tegenwoordig prijzen...quote:
Mij best.... as-bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
van de as maken ze tegenwoordig prijzen...
zoiets, maar dan zonder steeltjes...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als boer'nkoolmetworst ?
Ik dacht dat jij eerder over zuurkool zou beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als boer'nkoolmetworst ?
hij pusht een paar hele vieze knoppen van je...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eerder over zuurkool zou beginnen
Voor de rest begrijp ik er geen zak van?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond heren!
mijn leenbaby doet een beetje huilen...![]()
Terugbrengen en een ander model halenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond heren!
ian schenkt wel even een jack in...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond heren!
I'm on itquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ian schenkt wel even een jack in...
i could use one!quote:
nou, t hoeft niet meer! maar wel lief..quote:
Oehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, t hoeft niet meer! maar wel lief..![]()
![]()
Hij is lekker op mijn arm in slaap gesukkeld...![]()
quote:
zeg maar hoe hoog je het wil hebben...quote:
Tot kniehoogte, verder kom ik vandaag niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg maar hoe hoog je het wil hebben...![]()
tot jouw kniehoogte wil ikniet baggerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tot kniehoogte, verder kom ik vandaag niet..![]()
ff kijken of ik zo diep kan zinken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tot kniehoogte, verder kom ik vandaag niet..![]()
Knap! Dat lukt haast niemand...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff kijken of ik zo diep kan zinken...![]()
![]()
ja!het is gelukt!
that's been a while..quote:
djeez...quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
djeez...![]()
twee maanden ban, of gewoon te beroerd om te mailen?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat weer heerlijk leesvoer opleveren!![]()
Stuur ze hierheen of ik kom ze halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef getl0st het volgende:
ff checke.. nee.. de SC wordt niet als COS gebruikt..
de COS namelijk wel als SC..
Het is semi on-topic in de COS... reactie op wat er in DGK (en de rest van de wereld) gekeken werdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:42 schreef getl0st het volgende:
ff checke.. nee.. de SC wordt niet als COS gebruikt..
de COS namelijk wel als SC..
Haha.. kom ze maar halenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stuur ze hierheen of ik kom ze halen.
Ik wil spanningquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha.. kom ze maar halen
Het is 1 mega discussie over geloven.. donor zijn.. elkaar verkeerd begrijpen en vooral alles wat de miljonairs ook altijd doen.. eindeloze discussies houden
Trap ze volgende keer lekker zelf hierheen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha.. kom ze maar halen
Het is 1 mega discussie over geloven.. donor zijn.. elkaar verkeerd begrijpen en vooral alles wat de miljonairs ook altijd doen.. eindeloze discussies houden
Net wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een of andere godsdienstwaanzinnige achter me aan![]()
Als diegene zich aan de 'regels' van dit forum had gehouden.. hier.quote:
Daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als diegene zich aan de 'regels' van dit forum had gehouden.. hier.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:53 schreef getl0st het volgende:
Kijk dit vink nou relaxed.. mun moeder rijdt even naar de Mac voor mij
Dus jij was de starterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
Mwah... ik lig inmiddels helemaal in een deuk om de onderlinge misverstanden en de compleet overbodige relletjes die daar over gaan....
En het mooiste is: de 2 personen die het meest last hebben mijn posts te begrijpen hebben nu een probleem met elkaar.... en ik had er helemaal nix mee te maken... ik heb er geen woord aan vuil gemaakt.. ik leun achterover en geniet... en weet precies waar wat fout gegaan is
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Ik ben de weg kwijt....
En ik had jou weer achter me aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een of andere godsdienstwaanzinnige achter me aan![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
Zo... alles en iedereen weer klaar met de discussie?
Moet je maar niet zo dom lullenquote:
Is dat zoquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is meer een topic voor jou, jij bent een lul (en hebt er één).
De bewoners keken vanavond naar de donorshow, en daarop volgde een discussie over doneren. Zo ook hier. Als jij niet ontopic (want dit hele topic was ontopic) kunt zijn, volg dan je eigen link, lijkt me net iets voor jou.
En dan had ik aan t eind van die vorige COS nog wel een post staan die ik net niet meer kon posten....quote:
Dat je oprotquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch blijf je komisch, zoals je blijft hopen![]()
Jij wil wel heel graag dat ik achter je aankomquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een rel die je van mij nooit krijgt. Snuffelaar![]()
Daar hoef ik zelfs niet voor met mijn vingers te knippen, ha!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag dat ik achter je aankom![]()
Ian is een lul olee oleeequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die domme randmongool heeft toch gelijk?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook niet mee... loop ik net de keuken in omdat ik trek heb in iets te snaaien... zijn er gelukkig geen chips enzo in huis (goed boodschappen gedaan) negeer ik de helft van de inhoud van de koelkast en besluit wat Coleslaw te nemen.. lijkt het bijna gezond.
Komt de kid 2 tellen later thuis..... loopt de keuken in, trekt de koelkast open en zegt: ik denk dat ik een worstenbroodje neem... mam, jij ook een??
Heb ik weer![]()
Goeie opvoeding (en ik begin die kits van jou erg te mogen zonder ze ooit gesproken te hebben)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Het zit ook niet mee... loop ik net de keuken in omdat ik trek heb in iets te snaaien... zijn er gelukkig geen chips enzo in huis (goed boodschappen gedaan) negeer ik de helft van de inhoud van de koelkast en besluit wat Coleslaw te nemen.. lijkt het bijna gezond.
Komt de kid 2 tellen later thuis..... loopt de keuken in, trekt de koelkast open en zegt: ik denk dat ik een worstenbroodje neem... mam, jij ook een??
Heb ik weer![]()
quote:
Hi Veulenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goeie opvoeding (en ik begin die kits van jou erg te mogen zonder ze ooit gesproken te hebben)![]()
Hallo allemaal.
Moet ik nog ergens iets bijlezen of heb ik niks gemist?
Tijd voor een fokaccountje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Hi Veulen
Ik heb er maar 1 hoor, en dat is een akelig bijdehante kutpuber![]()
Maar wel een leuke kutpuber.. want hij lijkt op zijn moeder![]()
Waarom heeft hij die nog niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... en als ie dat wel wil: dan kan hij dat zelf uitstekend
Te weinig aanmoediging van z'n maquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft hij die nog niet?
SC # 41 was echt topquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hallo allemaal.
Moet ik nog ergens iets bijlezen of heb ik niks gemist?
Je hebt het hem afgeraden hé!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel...... moet ie zelf weten, geen interesse kennelijk.
Het is een Jezus eend??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus eend help me
oh, dat heb ik gemist................ dan moet ik maar gaan biddenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een Jezus eend??![]()
En hij een hele COS en een halve SC doen alsof ie nix van de kerk enzo weet![]()
Wat mot je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus eend help me
Toen was je nog onzichtbaar met vlinders rond je koppie, die niemand kon zienquote:
Hoeraquote:
OH toen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef kleinzusje het volgende:
Toen was je nog onzichtbaar met vlinders rond je koppie, die niemand kon zien
Gewoon doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoera![]()
![]()
![]()
Ik wil mn leven beteren. Iemand helemaal de grond in trappen, maar weet niet waar en hoe............... straks ga ik weer de fout in![]()
HUHHHHHHHHH ???quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef Leandra het volgende:
Tsss... ga ik er vanuit dat jullie wel ff doorbaggeren en dus al een nieuwe SC kan openen, zijn we 3 posts verder dan toen ik daarmee begon??!!!![]()
[DGK SC # 108] 2 eend or not 2 eend
Was je ook al bezig?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |